Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2010-05-28 21:50:30

CharlesBronson
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-11-22
Viestit: 16

Re: Tiimiä kasaan

Tuossa oli VMK-80:n kans puhetta josko saataisiin näistä nykyisistä mettäpelaajista tiimiä kasaan tuonne supparikentälle.
Ois hyvä saada sellainen suht vakioporukka pyörimään tuonne mukaan niin sais vähän enemmän mielekkyyttä touhuun kun vois tiiminä sopia strategiaa ja sen semmosta.
Oon perustanu irciin kanavan: #mettäpelit (ircnet), siellä vois koittaa kasailla jonkinmoista jengiä nuihin sunnuntain reeneihin/peleihin.
Eli siis, kaikki kiinnostuneet sinne, tai ottakaa jotain muuta kautta yhteyttä jos siltä tuntuu. Nimeä tai muuta sellaista ei tiimille vielä ole(kun ei ole tiimiäkään).  tongue

(Sori, kun aihe on väärällä alueella, mutta tätä kautta saavuttaa parhaiten pohjoisen mehtämiehet. lol)

Poissa

#2 2010-05-28 22:20:39

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Tiimiä kasaan

Joo,tarkoitus olisi siis perustaa joukkue.
Tarkoituksena saada kaikki randomipelaajat saman katon alle ja lähinnä meistä metsäpelaajista koostuva sakki yhtenäistää.
Itse haluan ainakin päästä pelaamaan joitain metsäturnauksia ja mahdollisesti joskus ehkäpä kokeilla pelata ihan puolitosissaan kilpaakin,3.div tähtäimessä sitten aikanaan.

Mindfuck Shamans! (hä? eiks oo hyvä nimi?)


-Vesa-

Poissa

#3 2010-05-29 06:21:21

Kotelo
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-09-22
Viestit: 111

Re: Tiimiä kasaan

Kiinnostaa.

Poissa

#4 2010-05-29 08:40:15

Vilkku
Jäsen
Paikkakunnalta: Tyrnävä
Rekisteröitynyt: 2010-04-01
Viestit: 133

Re: Tiimiä kasaan

Mää oolen muukaanaaaaaa, kuuin peerääpukaamaaa!

Messissä siis ollaan jos tommosta järkätään. tehtäskö ihan pelipaidatkin? ja logo?

Mun mielestä Puskajussit ois hyvä nimi big_smile Miten tota ircciä ajetaan? Pitääkö sinne rekisteröidä tjsp.?


tykkään banskuista.

Poissa

#5 2010-05-29 10:07:35

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Tiimiä kasaan

Pitäis saada koko sakki kasaan ja jutella asiasta lisää,toi irkki on ihan hyvä juttu mutta livenä kaikki hoituu paremmin.


-Vesa-

Poissa

#6 2010-05-29 11:51:40

Roach
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-04-05
Viestit: 30

Re: Tiimiä kasaan

kiinnostas kyllä toi kilpahommaki vähän joo. varmaa täs kuukauden sisään on välineetki jo kasassa. Ilmotelkaaha jos on jottai reissua tulos kisaileen tjsp smile

Poissa

#7 2010-05-29 19:52:09

GeeMan
RumaQ
Paikkakunnalta: Kemi
Rekisteröitynyt: 2002-01-02
Viestit: 1,298

Re: Tiimiä kasaan

Kuulostaa asialliselta suunnitelmalta. RQ voi treenien yhteydessä tarjota apua niksejen hanskaamisessa.


Kalle Kouri / RumaQ

Poissa

#8 2010-05-29 22:08:16

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Tiimiä kasaan

Tämmösiä yleisiä tavoitteita mä olen miettinyt tälle kerholle/joukkueelle:

Saada lisää pelaajia mukaan lajiin,madaltaa aloittelijoiden kynnystä lähteä mukaan kokeilemaan peinttiä.Aloittelijaystävällinen pelaajaporukka.
Oulussa on ainakin Splatwepin listan mukaan vain yksi joukkue,RumaQ ja jos peintistä kiinnostunut aloittelija etsii peliseuraa saattaa kynnys lähteä Sm-tason peinttijengiin mukaan olla liian iso.Varsinkin jos pelkkä metsäpelaaminen on mielessä.

Oma kenttä,tässä voi vetää kaikista naruista ja suhteita jos on niin niitä käyttää hyväksi.Jos Oulun kaupungilta tahtoisi jonkun maatilkun käyttöön niin pitääkö olla jokin virallinen yhdistys kuka sitä anoo tms.?
Ei välttämättä toteudu aivan hetkessä mutta jos ei kysy ei kukaan myöskään anna.

Olla aktiivisesti pelaava metsäpeliporukka,saada pelejä pyörimään säännöllisesti.
Tällä hetkellä mennään kädestä suuhun,ihannetilanne olisi se että olisi etukäteen sovitut pelipäivät ja varmuus siitä että pelaajia on riittävästi osallistumassa.


-Vesa-

Poissa

#9 2010-05-29 22:27:16

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Tiimiä kasaan

Pitää jatkaa tähän tuota ylempää viestiä,jotain häikkää tässä kirjoitus/tekstipalkissa:

Joukkueelle kotisivut/keskustelufoorumi,tässä taas jos on pelaajia ketkä näitten juttujen päälle tajuaa niin vapaaehtoisia kaivataan.

Ylipäätänsä kaikki toiminta perustuisi yhdessä toimimiseen,jos joku on nörtti niin se hoitaa ne nettisivut,jos jonkun isä omistaa 200 hehtaaria metsää ja kaivinkonefirman niin kysyy sitä pelipaikkaa siltä.Oma-aloitteisuus on päivän sana.

Joukkueelle on jo alustavasti nimi,ehdotuksia otetaan vastaan mutta pitää muistaa että jokaisella on kuitenkin se oma huippusuosikki joten kaikkia ei voi miellyttää.

Pelipaidat,logot yms. muu sälä tulee mukaan sitten kun saadaan asiat rullaamaan ja kuviot selviksi.Näillä lähdetään eteenpäin.
Mielipiteitä?


-Vesa-

Poissa

#10 2010-05-30 10:13:13

PikkuTeme
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-11-25
Viestit: 78

Re: Tiimiä kasaan

Aihe kuulostaa mielenkiintoselle, vaan se tarkottaa sitte mutkapäivityksiä yms rahanmenoa aika kivasti big_smile minulla kyllä kiinnostaa, vaan ehkä meillä silti pitää vielä yrittää saada "vakioporukkaa" ennenku aletaan mitään kilpailuja miettimään?

Poissa

#11 2010-05-30 11:17:23

CharlesBronson
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-11-22
Viestit: 16

Re: Tiimiä kasaan

Siis toki tässä maltilla edetään, ja niillä kamoilla mitä porukalta löytyy ni mennään. Ei tässä itellä ainakaan ole mitään aikeita vielä vähään aikaan päivitellä kamppeita(just saanu jonkinlaiset ostettua itelle  smile).

Ja tosiaan nuo Veskun listaamat asiat on PIIIIIIIIIIIIIITKÄN ajan tavoitteita, ei mitään ens kuussa toteutuvia juttuja, mutta tavoitteita on hyvä olla että on jotain mitä kohti suunnata ja tehdä suunnitelmia sen mukaan.

Mutta tosiaan, aluksi on tärkeintä saada kiinnostunutta porukkaa kasaan ja palaveerata miten hommaa lähdetään eteenpäin viemään.
Eikä itellä ainakaan ollu visoissa että kaikilla tulee olla jotku 1000e:n mutkat kehissä jne. vaan pelaillaan niillä mitä on ja pidetään meininki rentona. Pidetään hauskaa ja katellaan miten homma kehittyy!  8)

-Jani-

Poissa

#12 2010-05-31 17:55:49

Kotelo
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-09-22
Viestit: 111

Re: Tiimiä kasaan

Joo olen kyllä mukana tässä touhussa. Ilmotelkaa tänne jatkosta ku ei tuo irc oikeen oo meikän juttu.
8)
Ja tipistä en luovu.

Poissa

#13 2010-05-31 19:12:42

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: Tiimiä kasaan

Kotelo kirjoitti:

Ja tipistä en luovu.

sit sul ei oikeen oo mahiksia kisakentällä, valitettavasti wink


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#14 2010-05-31 19:44:52

Vilkku
Jäsen
Paikkakunnalta: Tyrnävä
Rekisteröitynyt: 2010-04-01
Viestit: 133

Re: Tiimiä kasaan

Eipä nuo SP-1:setkään tipiä erikoisempia oo kisakentillä. Melko samanlainen runko ja jos semillä pelaa ni ominaisuudetkin on melko samaa luokkaa. Mutta aattelin kyl tämän kauden aikana/jälkeen tehdä pienen mutkapäivityksen, jos kilpakentät tulee enemmän mukaan kuvioihin.

(Aluksihan olin tosiaan aikeissa pysyä kokonaan kilpakentistä erossa.  :twisted: )

Messissä tosiaan oon ihan täysillä mutta toi Veskun ehottama nimi ei vaan sovi mun päähän. Mitä se loppupelis ees tarkottaa?  :shock: Pelkkä "Shamaanit (näin suomalaisittain)" tai "Shamans" ois mun mielestä parempi. "Pohjolan Soturit" "Eräjormat" "Shaman Spirit (Tyrnäväläinen pottuviinatehdas  8) )"


tykkään banskuista.

Poissa

#15 2010-05-31 20:13:59

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: Tiimiä kasaan

ja logoksi vielä joku noitarumpu vai? :idea:


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#16 2010-05-31 20:24:27

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Tiimiä kasaan

Mä helpotan vähän ajatusten juoksua, nyt kun kerkee vähän hengähtämäänkin.

Eli pelipaikkaa varmaan on aika turha hakea Oulun Kaupungilta. Kaupunki on jo Alppilan kentän antanut peintti tarkoitukseen ja metsäpaikat varmasti tulee jatkossakin olemaan sellaisia joissa myös tulee käymään airsoftaajatkin (tästä syystä siis ei edes Oulusta kysytty aluetta). Kempeleen kunta ohjaa ilmeisesti kaikki kyselijät meille ja lähes muut lähikunnat taitaa olla kohta naimisissa Oulun kanssa.

Alppilaanhan kyllä pääsee muutkin pelaamaan ja alueesta on vuokrasopimuskin Oulun Paintball Urheilijoiden (vai mikä se nyt olikaan) kanssa. Sopimus velvoittaa melko paljoon alueen kunnossa & puhtaana pidon osalta sekä alueeseen uppoaa vuosittain useamman pelisetin verran rahaa (enkä meinaa mitään puskapyssyjä). Eli tästä syystä myös kenttämaksuakin sinne on kaavailtu.

Varusteista, meilkein kaikella muulla pärjää kisakentällä, mutta ikävä kyllä Tippmannilla ei. Se on se mutka joka jää ensimmäisenä kyydistä fyysisen kokonsa takia  8)

Mut muuten hyvä juttu. Alueelle ja yleensä pohjois-Suomeen saisi tulla huomattavasti enemmänkin joukkueita kuin RQ ja nyt uutena tulokkaana Backwoodit!

Ps. Juffelin kanssa tuossa suunniteltiin niin kiinnostaako porukkaa ns. viikkopelit kesän kestävänä turnaussarjana? Ideana siis lepposta pelailua 50:50 metsä / sub'air ja ihan nimelliskorvaus systeemillä. Onnistuisi vielä rakentaa tälle kesällekin tämä systeemi. Esim 3 hlö joukkuein.


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#17 2010-05-31 20:33:22

Vilkku
Jäsen
Paikkakunnalta: Tyrnävä
Rekisteröitynyt: 2010-04-01
Viestit: 133

Re: Tiimiä kasaan

Viikkopeleissä meikä 170 prosenttisesti mukana big_smile Sunnuntai vaan on niin paha päivä ettei meinaa koskaan ehtiä reenaamaan.

Eedit.

ja logoksi vielä joku noitarumpu vai?  :idea:

Totta kai big_smile Mitäs muutakaa.


tykkään banskuista.

Poissa

#18 2010-05-31 21:08:37

Kotelo
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-09-22
Viestit: 111

Re: Tiimiä kasaan

Dexter kirjoitti:
Kotelo kirjoitti:

Ja tipistä en luovu.

sit sul ei oikeen oo mahiksia kisakentällä, valitettavasti wink


No ehkä sitte rinnalle joku kevyempi.  wink

Ja niin kiinnostaa kyllä toi turnaus homma. Mulle taas sunnuntai olis oikeen hyvä, ehkä jopa paras päivä viikosta.

Poissa

#19 2010-05-31 21:26:01

VMK-80
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2009-10-04
Viestit: 197

Re: Tiimiä kasaan

En osaa lainailla tällä joten,Jouni:nuo viikkopelit olisi todella tervetullut juttu,jos ne vielä olisi sunnuntaisin niin aivan suklaata.Viikolla ihmisillä on ties mitä menoja,töitä,muita harrastuksia jne.
Sunnuntait on yleensä vapaata lähes kaikilla,kansallinen kankkuspäivä...
Itse tuun pelaamaan aina kun se vain on mahdollista,kesä on lyhyt ja kohta on taas metri lunta ja -20c :x

Ps:toi Mindfuck Shaman oli lähinnä jäynää Janille kun se ei siitä hirveästi lämmennyt big_smile  Ei se nimi mitä oikeasti mietittiin! Mutta hyvä että lähditte vielä kehittämään sitä,noitarumpu ei oo huono lisä,heh... Kärpässieniä vielä niin avot.

E:tuosta Alppilan kentän maksusta,voitteko miettiä jonkun summan mitä se tulisi maksamaan per pelaaja koko kesäkauden ajalta,myös joku kertamaksu summa olisi hyvä niille pelaajille ketkä pääsevät pelaamaan harvemmin mutta supi maistuisi?
E2:Ja tottakai jos tuolla Alppilassa pelataan niin osallistutaan kentän pystytykseen/purkuun myös jos apu kelpaa.


-Vesa-

Poissa

#20 2010-06-02 06:35:36

Justice
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2008-06-16
Viestit: 24

Re: Tiimiä kasaan

Messis messis messis messis

Poissa

#21 2010-06-02 08:11:35

Roach
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-04-05
Viestit: 30

Re: Tiimiä kasaan

Viikkopelit ois mahtava homma! Pääsis pelaan enemmän ja sinne saattas eksyä niitä uusiakin pelaajia.

Poissa

#22 2010-06-03 05:14:17

PikkuTeme
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-11-25
Viestit: 78

Re: Tiimiä kasaan

JEP! viikkopelejä pystyyn ja mulla alkaa lomatki tässä sopivasti niin pääsee vaikka 0500 aamulla pelaan big_smile

Poissa

#23 2010-06-03 07:02:13

Hanski82
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulunsalo
Rekisteröitynyt: 2010-05-25
Viestit: 61

Re: Tiimiä kasaan

mukana!!

Poissa

#24 2010-06-03 09:26:06

Dexter
RumaQ
Paikkakunnalta: Keminmaa
Rekisteröitynyt: 2008-01-20
Viestit: 423
Kotisivu

Re: Tiimiä kasaan

PikkuTeme kirjoitti:

JEP! viikkopelejä pystyyn ja mulla alkaa lomatki tässä sopivasti niin pääsee vaikka 0500 aamulla pelaan big_smile

mee töihin niin saat joskus paremman mutkan wink


Sami Saario / RumaQ
Respect to the man in the icecream van!!!

Poissa

#25 2010-06-03 15:03:02

PikkuTeme
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-11-25
Viestit: 78

Re: Tiimiä kasaan

Dexter kirjoitti:
PikkuTeme kirjoitti:

JEP! viikkopelejä pystyyn ja mulla alkaa lomatki tässä sopivasti niin pääsee vaikka 0500 aamulla pelaan big_smile

mee töihin niin saat joskus paremman mutkan wink

arvaa oonko jo töissä täh? big_smile mulla ei oo lomalla muuta elämää, ku peinttis, työt ja salillakäynti

Poissa

Keskustelualueen alatunniste