Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2010-09-18 16:53:51

devlin
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-07-07
Viestit: 14

Re: saa poistaa

joo tänne tuli liikaa pelleilyä että saa poistaa

Poissa

#2 2010-09-18 17:02:24

Vilkku
Jäsen
Paikkakunnalta: Tyrnävä
Rekisteröitynyt: 2010-04-01
Viestit: 133

Re: saa poistaa

No tuon hienompaa mettämutkaa on kyllä tosiaan vaikee löytää Suomesta.  roll


tykkään banskuista.

Poissa

#3 2010-09-19 06:50:44

jemaliahz
Moderaattori
Paikkakunnalta: Petäjävesi
Rekisteröitynyt: 2006-07-27
Viestit: 452
Kotisivu

Re: saa poistaa

Vielä kun hoidat tuon boksin tosta päältä pois ja kehität jonkun alasyötön niin awot.

Nättihän se on!


E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball

Poissa

#4 2010-09-19 17:38:40

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: saa poistaa

En vaan nää mitään hienoa tossa.
Esim tää on paljon kuumempi ja varmasti kivempi ampua.
Dye-NT-Paintball-Gun-Zombie-645x387.jpg


Pro on parasta!

Poissa

#5 2010-09-20 05:36:23

jemaliahz
Moderaattori
Paikkakunnalta: Petäjävesi
Rekisteröitynyt: 2006-07-27
Viestit: 452
Kotisivu

Re: saa poistaa

rajis, RK on aina RK!


E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball

Poissa

#6 2010-09-20 07:25:12

HeavyMachinery
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-06-06
Viestit: 124

Poissa

#7 2010-09-20 14:12:24

devlin
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-07-07
Viestit: 14

Re: saa poistaa

noh onhan tuo DMNT aika hieno mutta ei se kuitenkaan mikään metsämerkkain ole.

on tarkoitus rakentaa jonkinlainen reppu mikä syöttää kuulia letkun pitkin merkkaimelle mutta siihen asti on pakko käyttää tuollainen ruma boksi sad

Poissa

#8 2010-09-20 18:17:39

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: saa poistaa

jemaliahz kirjoitti:

rajis, RK on aina RK!

Joo 7.62, one size fits all. Mutta nyt puhutaankin peintti mutkista.

HeavyMachinery kirjoitti:

Rajis onkin sivari hippi !

Miehen mitta on 362  wink

devlin kirjoitti:

noh onhan tuo DMNT aika hieno mutta ei se kuitenkaan mikään metsämerkkain ole.

Miksei ole. Eikö metsässä voi pelata muulla ku jollain milsim tököstyksellä?
Jos pitäis valita et otanko jonku saatanan raskaan/ison härpäkkeen mistä lähtee miljoona liikkumista rajoittavaa letkua selässä kuskattavaan säkkiin mikä sekin painaa ihan perkeleesti. Vai otanko pienen, kevyen, tarkan ja vakaan mutkan niin ei tartte kauan miettiä.


Pro on parasta!

Poissa

#9 2010-09-20 19:38:04

Anssi
Jäsen
Paikkakunnalta: Jämsä,
Rekisteröitynyt: 2002-06-22
Viestit: 183
Kotisivu

Re: saa poistaa

Rajis kirjoitti:

mutkan niin ei tartte kauan miettiä.

no, oot nyt jo pari tuntia miettiny, kumman otat?
vai meititkö vielä yön yli?

-a

(sori, oli pakko) smile


--
Skenaarioissa tavataan...
[img]http://www.jamsanpaintball.fi/ava.jpg[/img]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#10 2010-09-20 19:57:18

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: saa poistaa

Anssi kirjoitti:
Rajis kirjoitti:

mutkan niin ei tartte kauan miettiä.

no, oot nyt jo pari tuntia miettiny, kumman otat?
vai meititkö vielä yön yli?

-a

(sori, oli pakko) smile

Rajis kirjoitti:

En vaan nää mitään hienoa tossa.
Esim tää on paljon kuumempi ja varmasti kivempi ampua.

No jos et tuosta kommentista osaa päätellä niin se on sit henkilökohtainen kyynel.


Pro on parasta!

Poissa

#11 2010-09-21 05:06:00

devlin
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-07-07
Viestit: 14

Re: saa poistaa

noh kyllähän pystyt käyttämään demari metsässä mutta ei se kuitenkaan metsämerkkain ole.

Sanoisitko että Tippinators käyttävät speedball-merkkaimia?

...vaikka auto kulkee nopeasti niin ei se tee siitä urheiluauton.

ja demari pysty kuka tahansa ostamaan (jos vaan on varaa tai jos isi maksaa) mutta tämä RK on "one of a kind", olen rakentanut kaikki osat itse, siksi se on hienoin. ainakin mun mielestä. ja kyllä uskon että jos myisin sen niin kyllä ostaja löytyisi helpostikin.

Poissa

#12 2010-09-21 06:47:12

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: saa poistaa

Ei helvetti mikä threadi, melko jäätäävä laittaa tällänen "Minulla on maailman paras pyssy"-threadi pystyyn. Olisi varmaan tästä räpellyksestä joku paskakuva tonne mutkaraatiin riittänyt.

Mikä helvetin metsämerkkain? Pyssy kun pyssy sieltä tulee kuulia piipusta kun painaa nappulaa. Jotkut on vaan suunniteltu siten, että niistä saa hyvän otteeen ja ne ampuvat ilmatehokkaasti ja tarkasti kuulia (esim. toi NT) .

Jotkut taas on suunniteltu lähinnä kiihottamaan jotain militaristien mielikuvitusta käytönnönjuttujen kustannuksella (niinkun tää lelupyssy mikä tässä threadissa).

Ihan aikuisten oikeasti olen sitä mieltä, että ihan sama mikä pyssy jos pelaaja vaan osaa pelata niin pystyy viemään kentällä kun kentällä.

Poissa

#13 2010-09-21 06:47:27

Markun Nimi
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2005-06-18
Viestit: 354

Re: saa poistaa

kyl tol pilluu lohkee.


KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa  -  It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3

Poissa

#14 2010-09-21 06:51:23

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: saa poistaa

Markku, unohdin ton aspekti. Pillua Larppien offgameilta + 1

Poissa

#15 2010-09-21 11:36:30

devlin
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-07-07
Viestit: 14

Re: saa poistaa

Sleikka kirjoitti:

Ei helvetti mikä threadi, melko jäätäävä laittaa tällänen "Minulla on maailman paras pyssy"-threadi pystyyn. Olisi varmaan tästä räpellyksestä joku paskakuva tonne mutkaraatiin riittänyt.

Mikä helvetin metsämerkkain? Pyssy kun pyssy sieltä tulee kuulia piipusta kun painaa nappulaa. Jotkut on vaan suunniteltu siten, että niistä saa hyvän otteeen ja ne ampuvat ilmatehokkaasti ja tarkasti kuulia (esim. toi NT) .

Jotkut taas on suunniteltu lähinnä kiihottamaan jotain militaristien mielikuvitusta käytönnönjuttujen kustannuksella (niinkun tää lelupyssy mikä tässä threadissa).

Ihan aikuisten oikeasti olen sitä mieltä, että ihan sama mikä pyssy jos pelaaja vaan osaa pelata niin pystyy viemään kentällä kun kentällä

jos oikeesti olisit aikuinen niin olisit huomannut threadin humoristinen sävy.
"suomen metsämerkkain" -> koska se onkin suomalainen pyssy tuo RK.

ja siinä lukee "Hienoin" eikä paras. eli: hienoin = ulkonäkö, paras = toimivuus.

metsä-/skenariopelit ovat ylensä militaariset ja metsämerkkain onkin yleensä milsim merkkain (eli EI "merkkain mitä minä käytän metsässä" vaan "merkkain joka on suunniteltu metsäpeleihin") tai ei ainakaan joku ihme punainen.

olisiko sun mielestä X7 speedball merkkain jos joku käyttäisi semmonen speedball-peleissä? jos ei niin miksi demari metsässä olisi metsämerkkain sitten?

olen kyllä itsenkin pelannut metsässä ionilla, epiphanyllä ja DMR:llä mutta ei ne kuitekaan ole metsämerkkaimia. Ja kyllä tyyppi sa itse valita mitä se käyttää missä mutta se ei vaikuta siihen että on olemassa speedball ja milsim merkkaimia.

Poissa

#16 2010-09-21 11:49:34

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: saa poistaa

Oon lapsi ja mulla ei ole huumorintajua. En tajua yhtään mitä sä selität.

Poissa

#17 2010-09-21 11:50:32

Markun Nimi
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2005-06-18
Viestit: 354

Re: saa poistaa

devlin kirjoitti:

jos oikeesti olisit aikuinen niin olisit huomannut threadin humoristinen sävy.

niin vittu antti sä oot vammanen


KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa  -  It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3

Poissa

#18 2010-09-21 11:51:49

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: saa poistaa

Anteeks mun vammaisuuteni. Pitikö se taas vetää tähän keskusteluun mukaan?!?!?

Poissa

#19 2010-09-21 12:03:11

Apa
Jäsen
Paikkakunnalta: Pälkäne
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 173

Re: saa poistaa

Piti.

Poissa

#20 2010-09-21 16:15:45

Kapukiki
Jäsen
Paikkakunnalta: Jämsänkoski
Rekisteröitynyt: 2007-10-13
Viestit: 44

Re: saa poistaa

Eli siis...
Demaril ei saa pelata mehtässä, paitsi jos pelaa speedballia siel.
Tipin saa viedä subi kentälle vain sillä ehdolla et siel pelaa VAAN "mehtä" peinttiä sil. Ja sivaripellet valitsee mukavuuden ennen ulkonäköä.


-Raju-

Poissa

#21 2010-09-21 18:53:15

jape sinisalo
Jäsen
Paikkakunnalta: turkku
Rekisteröitynyt: 2005-06-11
Viestit: 314
Kotisivu

Re: saa poistaa

Bottom line, op on sisäistänyt peintin perimmäisen idean, eli sen että ulkonäkö on tärkeintä. Suuntautuminen vaan sattuu oleen toinen kun teillä, mut eiks teille oo jotain omii baarejakin tms.


-Haikala telkkariin-

Poissa

#22 2010-09-21 19:31:22

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: saa poistaa

Onhan se hienoa että joku jaksaa nähdä vaivaa harrastuksensa puolesta, mutta olisihan tossa hiomista vielä. Ainakin tuo tukki näyttää siltä että vaatisi vähän hiomista/tasoittamista.
Mutta, eipä ole minun juttuni. Jos haluaa ampua oikeilla aseille, niin ammun oikeilla aseilla. Jos haluan pelata peinttiä niin haluan että mutka toimii mahd hyvin kaikissa tilanteissa (sinne meni dyen mahikset. Tai noh, tuo "mahd" antaa hyvin tilaa virheille...). Mutta nuista kahdesta valitettavasti dye veisi voiton, vaikka tuo omatekoinen härveli on siisti omalla perversillä tavallaan...

ja mitä v*t#n väliä sillä loppujen lopuksi on...?


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#23 2010-09-21 20:04:47

devlin
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-07-07
Viestit: 14

Re: saa poistaa

Kapukiki kirjoitti:

Eli siis...
Demaril ei saa pelata mehtässä, paitsi jos pelaa speedballia siel.
Tipin saa viedä subi kentälle vain sillä ehdolla et siel pelaa VAAN "mehtä" peinttiä sil. Ja sivaripellet valitsee mukavuuden ennen ulkonäköä.

mun mielestä se mikä se on ei vaikuta siihen missä sitä käytetään. onhan kadulla sekä urheiluautoja että maasturit. kaikki käyttävät se mitä ne haluaa siellä kun huvittaa.

näköjään on vaikea ymmärtää että metsämutka on metsämutka ja speedballmutka on speedballmutka. jos minulla olisi demari niin käyttäsin senkin metsässä mutta en kyl ikinä kutsuisi sen metsämerkkaiksi.

ja tukki ei ole vielä valmis. se on epätasainen koska siinä on ASA ja tukki tule olemaan "gas-thru".

ja kuten bono sanoi "v*t#n väliä sillä loppujen lopuksi on...? ".

tämän thredin tarkoitus oli näyttää mitä olen tehnyt omilla käsillä, koska ei kaikilla on isi joka ostaa demaria heille, ja saada vähän apua valitsemaan mitä lisäosia voisin pistä tuohon. jos metsämerkkaimia ei mielytä sua niin voit sanoa sen mutta voisit kyllä aikuistua ja olla asiallien. en koskaan sanonut mitään "speedball vs milsim"-juttuja eika koskaan sanonut että tuo oli parempi kuin mikään muun mutta onhan se mun mielestä hieno milsimmutka ja jos sinulla on jotain milsimmutkia vastaan niin miks v*tussa tulit tänne katsomaan kun otsikossa lukikin "metsämerkkain"?

eli jos haluatte vielä puhua siitä "speedballmerkkain vs milsimmerkkain"-jutusta niin tehkää uus threadi ja siirry sinne.

Poissa

#24 2010-09-21 22:07:15

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: saa poistaa

devlin kirjoitti:

koska ei kaikilla on isi joka ostaa demaria heille

Miks aina isän pitäis ostaa demarit tms. merkkaimet? Mulla on ollu melko monta mutkaa, ihan laidasta laitaan, ja kyl ne on ostettu aina niillä rahoilla mitä työnantaja maksaa mulle korvaukseksi menetetystä vapaa-ajasta.
Ei ne kaikki oo niin vitun kalliita ku sä luulet.


Pro on parasta!

Poissa

#25 2010-09-22 18:13:21

devlin
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2010-07-07
Viestit: 14

Re: saa poistaa

1400€ (sissokselta) on mun mielestä paljon rahaa (tiedän että käytettyjä löytyy halvemmalla) ja kun vuokrat on maksettu ja ruoat ostettu niin ei aina jää niin paljon käteen...

ja olen myös sitä mieltä että hienous tulee siitä ettei kuka vaan voi "noin vaan" hankkia samanlainen... joka vuosi tulee uusi demari mutta hienompi RK on vähän vaikeampi hankkia.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste