Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2012-08-13 18:24:10

Pamppu
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-24
Viestit: 475
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Ko turnaus pelataan Ruotsissa äänestyksessä olleella, mutta ei valituksi tulleella leiskalla. Me valitsimme toisin. Här, var så got!

Field_3_Top.jpg

http://www.paintball.se/SM/2012/Orebro/Field_3_Top.jpg

Tuosta kuvasta puuttuu strapit mutta ne asennetaan alla olevan kuvan mukaan. Ao kuvassa enemmän selvennystä kentän kasaamisesta ja symboleista:

attachment.php?attachmentid=18642&d=1344764900

http://www.paintball.se/forum/attachmen … 1344764900

En saa noita kuvia näkymään oikein joten jos joku mode jaksaa säätää niin kiitos.


- Hostile Ninja Style since 1995 -

- Helsinki Cyclone - Honest Gambling -
           - http://www.cyclone.fi -

Poissa

#2 2012-08-13 19:18:38

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Ei tämä nyt näköjään tue tuota kuvan koon määrittelyä, mutta lisäsin linkit :-)


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#3 2012-08-13 19:58:39

Fatty
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo, Soomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 721
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

hieno valinta, kunnon action jackson kenttä! 8)


Jesse Johansson

Kisalapanen!

Poissa

#4 2012-08-22 17:31:40

Hippipippeli
Jäsen
Paikkakunnalta: Kuopio,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 415

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Millonkahan tulis jotakin inffoo että mikä sarjataso pelaa millon ja millätavalla.?? Jos nyt sattuisi käymään niinkin hyvin että saataisiin täältä vitun takapajulasta tarpeeksi pelaajia liikutettua sinne viroon asti, niin voisi miettiä mistä joukkueesta voi anella pelaajia avuksi pittiin/ sidelineksi sun muuta


Late/Takeover/Quickshot/Daddys candyshop Number 5

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.takeover.fi">www.takeover.fi</a><!-- w -->
SISSOS
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.oringmonkey.com">www.oringmonkey.com</a><!-- w -->

Poissa

#5 2012-08-23 08:55:25

Daz
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2009-11-28
Viestit: 2

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Kun tossa noita leiskoja kattelin, niin huomasin, että eka ja toka leiska ovat vähän erilaisia. Jälkimmäisessä leiskassa toi temppeli (missä punainen nuoli) on sisempänä kuin tossa ekassa. Kumpikohan mahtaa olla oikein? ...vai onko se yllätys big_smile

Poissa

#6 2012-08-23 09:56:30

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Mitä *+=#% ! ! !

Mikä tämä SPBL on ?
Soviet PumBum Legion ?

Mä muistan, kuinka aina kaikki itki, että liiga on pelaajilta pelaajille ja kaiken piti olla ilmaista...

Nyt sitten 5-vuotta myöhemmin (ripustin 07 Matrixin naulaan) yht. äkkiä te olette onnistuneet tuhoamaan oleellisen osan minkä varassa tää homma ennen toimi !

1. Te palkkaatte ammattitaidottomia ei suomalaisia dumareita ?
2. Te viette kierroksen Suomen ulkopuolelle ?

En nyt ihan ymmärrä.

Sääli, että mäen pelaa tai edes dumaa... Mä oisin dimangine dumari ja helvetin ylimielinen pelaaja (täysin paska, mutta temppuja löytyy hihoista)

Ymmärrän hyvin, että Liiga on vanhin pohjoismainen sarja, mutta toivoisin, että te saisitte pidettyä liigan suomalaiselta suomalaiselle sarjana. Ne muutamat aktiivit (Juice, Kaitsu muutama mainitakseni) on tehnyt hienoa työtä niin onko tosiaan niin, että mikäli nää herrat ei ole vastuussa Liigasta niin tehdään sarjasta ainakin mun silmin täysi vitsi ?

Mä voin sanoa, että olen pelannut ja tuomaroinut myös Suomen ulkopuolella niin mikäli siellä on jotain erityisen hyvää vs. Suomipeintti niin ei se ainakaan ole tuomarointi.

Iippo One / Clone / Cyclone 2000 - 2007

R. I. P.
Helsinki Cyclone 1995 - 2007


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#7 2012-08-24 09:23:18

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Daz kirjoitti:

Kun tossa noita leiskoja kattelin, niin huomasin, että eka ja toka leiska ovat vähän erilaisia. Jälkimmäisessä leiskassa toi temppeli (missä punainen nuoli) on sisempänä kuin tossa ekassa. Kumpikohan mahtaa olla oikein? ...vai onko se yllätys big_smile

Alempi jossa punainen nuoli on se jolla pelataan. Koitanpa linkitellä kuvat tännekin tai sitten katsoo vaan http://www.paintball.se/forum/showthread.php?t=51642.

Pelataan 3 ensin, sitten liiga perään ja 1&2 divari pelaa vanhalla kaavalla.


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#8 2012-08-24 09:28:00

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Iippo kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että Liiga on vanhin pohjoismainen sarja, mutta toivoisin, että te saisitte pidettyä liigan suomalaiselta suomalaiselle sarjana. Ne muutamat aktiivit (Juice, Kaitsu muutama mainitakseni) on tehnyt hienoa työtä niin onko tosiaan niin, että mikäli nää herrat ei ole vastuussa Liigasta niin tehdään sarjasta ainakin mun silmin täysi vitsi ?

Joskus kannattaa vaan asioista ottaa selvää ennen kuin huutelee. Sillon saattaa tajuta sen minkä tässä välissä on missannu. Toki aikakinhan kultaa muistot ja ehkä voi tuntua että kaikki oli ennen paremmin.


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#9 2012-08-24 12:34:41

Juice
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 2,168
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Jäitä hattuun Iipposeni ja tule katsomaan meininkiä ihan omin silmin.

SPBL-kilpasarjat ovat todellakin Euroopan vanhinta yhtäjaksoisesti pyöritettyä kilpapaintballia. Siitä on jokaisen osallistujan syytä olla ylpeä.

Sarjat järjestetään yhä "pelaajilta pelaajille"-periaatteella, välistä ei vedä mikään kaupallinen taho, kaikki rahat menevät takaisin harrastukseen.

Se että tänä vuonna todennäköisesti Suomen Mestaruus mennee ulkomailta tulleille pelaajille on vain suomalaisten joukkueiden heikkoutta ja ko. joukkueen paremmuutta. Fieldfighters on kuitenkin suomalainen urheiluyhdistys ja raivannut tiensä liigaan 3. divarista aloittaen. Mikä tahansa joukkue olisi nykysäännöillä saanut tuoda pelaajia maan rajojen ulkopuolelta ja onhan niin käynytkin.

Itku ja hammasten kiristys liittyen tuomarointiin on ollut tällä kaudella joskus aiheellista mutta valtaosaltaan turhaa. Kylmä fakta on se että ilman nykyisiä Baltiasta tulevia tuomareita olisimme tilanteessa jossa jokaisen joukkueen tulisi tuomaroida yksi kierros. Jos joku vielä muistaa niin viimeksi kun näin tehtiin oli siitäkin joillakin jotain sanomista ihan joka kierroksella ihan joka vuosi.
Lisäksi nämä tuomarit, joita Baltiasta saamme kokonaisuuden huomioiden erittäin edullisesti pelejä tuomaroimaan ja meidän mielipiteitä kuuntelemaan, ovat Euroopan kärkeä. Ei ihan turhaan ko. herroja työllistetä CPL-kentällä Millessä.

Vielä saamme pelata yhden kierroksen tällä kuluvalla kaudella, tehdään siitä paras, pelillisesti, tunnelmaltaan ja yhteishengeltään.
Me kaikki pelaamme siksi että haluamme, ei siksi että meidän on pakko?


URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"

Poissa

#10 2012-08-24 13:23:50

Pamppu
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-24
Viestit: 475
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Iippo kirjoitti:

Mä muistan, kuinka aina kaikki itki, että liiga on pelaajilta pelaajille ja kaiken piti olla ilmaista...

Mikään ei ole ilmaista 2000-luvulla. Pelaajilta pelaajille tää homma edelleen pyörii, mutta dumauksen ulkoistaminen nostaa toki kustannustasoa. Pelaaminen ilman dumauksen ulkoistamista oli pelkkää tinkimistä ja taistelua ne viimeiset kaudet kun niin toimittiin. Suomidumaamisen ongelma on se että juurikaan kukaan ei halua dumata ja dumaavien joukkoon mahtuu sellaisia joiden ei pitäisi dumata syystä tai toisesta. Toki tällä kaudella on ollut omat ongelmansa myös tuontidumien kanssa joten siinä mielessä pieni kritiikki on aiheellinen.

Ymmärrän hyvin, että Liiga on vanhin pohjoismainen sarja, mutta toivoisin, että te saisitte pidettyä liigan suomalaiselta suomalaiselle sarjana. Ne muutamat aktiivit (Juice, Kaitsu muutama mainitakseni) on tehnyt hienoa työtä niin onko tosiaan niin, että mikäli nää herrat ei ole vastuussa Liigasta niin tehdään sarjasta ainakin mun silmin täysi vitsi ?

Miksi sarjan pitäisi pysyä täysin suomalaisilta suomalaisille-sarjana?


Mä voin sanoa, että olen pelannut ja tuomaroinut myös Suomen ulkopuolella niin mikäli siellä on jotain erityisen hyvää vs. Suomipeintti niin ei se ainakaan ole tuomarointi.

Ainakin kaudet 2009 ja 2010 MS 1 div. tai BSC dumaus pelitti melko hyvin. Suomipeintin dumaus on ollut myös melko hyvää nykyään, mutta sitä se ei ollut silloin kun dumaus hoidettiin täysin kotimaisin voimin.

R. I. P.
Helsinki Cyclone 1995 - 2007

Sori, pakko todeta että tuo pumppu elää edelleen ja voi oikein hyvin, joskaan pelaajat eivät ole samoja kuin vajaat kaksi vuosikymmentä sitten. Sen sijaan bändin ydinjengi on vaikuttanut skenessä jo silloin kuin pumppu on aikoinaan kasattu.


- Hostile Ninja Style since 1995 -

- Helsinki Cyclone - Honest Gambling -
           - http://www.cyclone.fi -

Poissa

#11 2012-08-24 19:40:34

_Stark_
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-07-06
Viestit: 20

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Iippo kirjoitti:

Mä muistan, kuinka aina kaikki itki, että liiga on pelaajilta pelaajille ja kaiken piti olla ilmaista...

Nykyää porukka mielummin maksaa hieman ja on paremmat puitteet ja dumaus. Mäkin olen jo ihan tarpeeks nähny Klaukkalan peltoja ja telonnut itteäni niillä

Iippo kirjoitti:

1. Te palkkaatte ammattitaidottomia ei suomalaisia dumareita ?
2. Te viette kierroksen Suomen ulkopuolelle ?

Tuomareille maksetaan korvaus tehdystä työstä. On maksettu myös aikaisemmin mutta ongelmaksi tuli että päteviä dumia ei vain ollut tarpeeksi liigaan. Kyllä säkin varmaan muistat kaikki dumaus säädöt mitä oli. Joutu jokainen joukkue hoitamaan 1-2 tuomaria jotta saatiin kisat hoidettua läpi.

Iippo kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että Liiga on vanhin pohjoismainen sarja, mutta toivoisin, että te saisitte pidettyä liigan suomalaiselta suomalaiselle sarjana. Ne muutamat aktiivit (Juice, Kaitsu muutama mainitakseni) on tehnyt hienoa työtä niin onko tosiaan niin, että mikäli nää herrat ei ole vastuussa Liigasta niin tehdään sarjasta ainakin mun silmin täysi vitsi ?

Satuko muistamaan miten jouduttiin aina lähteä sveduihin treeneihin/skaboja jotta saatiin kunnon vääntöjä kun puskettiin millessä eteenpäin? Mä totean vain harashoo jos saadan taso kovemaks.


Iippo kirjoitti:

Mä voin sanoa, että olen pelannut ja tuomaroinut myös Suomen ulkopuolella niin mikäli siellä on jotain erityisen hyvää vs. Suomipeintti niin ei se ainakaan ole tuomarointi.

Joo ja sillion just pelaajat eri joukueista hoiti tuomaroinnin. Muistatko miten helppoa oli voittaa ranskalainen joukkue kun oli ranskalaisia tuomareita kentällä? Alko hommat muuttumaan kun millessäkään ei enään oltu pelkästää joukkue dumien varassa.

Iippo kirjoitti:

Iippo One / Clone / Cyclone 2000 - 2007

R. I. P.
Helsinki Cyclone 1995 - 2007

Vi#¤u Iippo sun takia mä jouduin kaivaa naftaliinista vanhat splatwebin tunnarit :!:
En tiedä oliko sulla vaan tylsää vai monesko kalja menossa mutta jos satut muistamaan katsasta meidän webi sivun etusivu ensi maanantai iltana.

Poissa

#12 2012-08-27 13:11:34

MildTonic
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2011-08-01
Viestit: 7

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Zelcin kirjoitti:

Pelataan 3 ensin, sitten liiga perään ja 1&2 divari pelaa vanhalla kaavalla.

Suditaanko pelit kahdella kentällä vai meneekö taas puoleen yöhön, että saadaan voittajat selville?
Ihan vain että osaa varautua sopivilla eväillä...  8)

Poissa

#13 2012-08-27 18:58:30

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Hotelli on muuttunut. Uusi hotelli on:
Hotel Athena
Sõpruse tee 9 Haabneeme, Viimsi
GPS:
B : 59°30΄24.04˝
L : 24°49΄36.12˝
Hotelli on aivan pelipaikan vieressä eli samassa osoitteessa. Palkintojen jako ja päättäjäiset vietetään tässä paikassa eli Hotel Athenassa!!!

Poissa

#14 2012-08-27 20:36:12

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Joo on mitä on.

Mä itseasiassa kirjoitin edellisen ja tämän viestini selvinpäin.

Mä oon niin huono ihminen, kun mäen juuri koskaan dokaa.


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#15 2012-08-28 05:46:51

Juice
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 2,168
Kotisivu

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

HUOM kaikki joukkueet!

JOS jokin joukkue EI ole tulossa Tallinnan kierrokselle pyydän ilmoittamaan siitä keskiviikkoon mennessä! Saadaan vielä muokattua peliohjelmat tarvittaessa.


URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"

Poissa

#16 2012-09-01 17:42:27

Omppu
Jäsen
Paikkakunnalta: Varsinais-Suomi
Rekisteröitynyt: 2008-07-02
Viestit: 21

Re: SPBL 4/4 Tallinna 1.9

Liiga
Urho
Dreamteam / turun päivä
Cyclone

1div
Räyhä / turun päivä
Trivoga silver
Trivoga go

2div
Filedfighter
Phoenix
Horna / turun päivä

3div
Nokkapokka / turun päivä
Holigans
Viper green


Dye Rulez!

Poissa

Keskustelualueen alatunniste