Et ole kirjautuneena.
Niin mistä voisin hankkia kyseisen leffan, kun kukaan ei oikein ole vielä kertonut vielä mitään paikkaa.
Poissa
Ota tosta ylävalikosta toi linkit---->yritykset ja sieltä sitten etit joka firman kotisivuilta yhteystiedot. Otat yhteyttä ja kysyt asiallisesti kyseistä filmiä, niin saattaa jopa tärpätä. Vähän oma-aloitteisuutta kiitos.
JoiQu/Raaka Kone
JoiQu/Raaka Kone
Poissa
Kaikkiin vähänkin yksinkertaisempiin kysymyksiin täälä, vastaus on yleensä. Eti ite, oma aloitteisuutta kiitos jne.
Miksi ei saisi kysyä? Vaikka asian selvittäminen olisi kuinka yksinkertaista tahansa, on aina helpompaa kysyä toiselta henkilöltä. Joten vähän suvaitsevuutta kiitos!
Ps: kaikki ei voi olla niin viisaita!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
On aina helpompaa myös jättää vastaamatta kuin vastata kaikkiin kysymyksiin. Eli sama juttu. Ei helpolla pääseminen ole vain valittujen oikeus.
- Muuli
Poissa
Kaikkein helpointa on jättää Splatwebin selailu kokonaan, niin ei tarvi miettiä mitään edellä mainittua. (tähän sellainen syöpäläinen)
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Pointti nyt kuitenkin oli, että jos vaivutuu vastaamaan niin vois jättää ton loppuhuomautuksen pois!
Ja oli muuten ton tyypin eka viesti, joten tuskin sillä ihan älytöntä kokemusta silloin boardin käytöstäkään oli.
Jokatapauksessa kun on mahdollisuus itseään viisaammilta kysyä niin miksipä ei?
Sitä varten kai koko hässäkkä on alunperin perustettu!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
No tässähän taas hyvä syy alottaa pienimuotoinen kinastelu turhanpäiväisestä asiasta. On se sitten mukavaa et täällä saadaan keskustelua aikaiseksi ihan joka jututsta.
mutta ketä oikeasti edes kiinnostaa?
-Luu on lihaa kovempi-
Poissa
Skele hyvä tätä tapahtumaa kutsutaan nimellä kommunikointi ei kinastelu. Tarkoitus ei ole aloittaa 3. maailmansotaa tahi muutakaan rytäkkää, kunhan pistin asian merkille ja ilmaisin mielipiteeni.
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
jos ei vielä löytynyt, niin Coolgamessillahan niitä näyttää olevan....
Poissa
Joo toi PUSH on kyllä todella kuuma leffa tosin samanlaisen dokkarin voisi tehdä tiimHOMO!n elämästä ja krillipileistä ja sitä leffaa ei päihittäisi mikään muu paitsi BUMFIGHTS.
-Espoon BumHunter-
white light
white heat
white trash
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
VHS:nä kyseistä pätkää saa, mutta saako DVD:nä (alue 2)?
Olen kyllä kysynyt samaa parikin kertaa boardilla, mutta en ole vieläkään saanut vastausta.
Somebody?
Anybody?
Poissa
Eiks se PUSH dvd oo aluevapaa? Sama pitäs pätee Toulouse 2002 dvd:hen. Tosin nää on nyt mun kieron muistin sopukoilta, eli saatan olla todell avitun väärässä. Tosin Toulouse 2002 on ainakin aluekoodilla 2 saatavissa ellei ole aluevapaa (region open)
white light
white heat
white trash
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Saattaa hyvinkin olla.
Toulouse 2002 onkin jo tullut tilattua ja pitäis saapua loppu viikosta tai ens viikon alusta.
Koko aluekoodi järjestelmä on kyllä tosi väsynyt keksintö, tehty rajoittamaan eri aikaan tapahtuvia julkaisu päiviä.
Saako Push DVD:tä sitten jostain Suomalaisesta liikkeestä, Cool Gamesin sivuilla ainakin mainostetaan vain VHS pätkää?
Poissa
http://regionhacks.datatestlab.com/ auttaa aluekoodi ongelmissa.
Poissa
Onks kellään tietoo PS:2 aluekoodi hommista?
-jökö-
-jökö-
Poissa
Miten mä saan kaikki muualta ostetut jutut/piraatit toimimaan siinä ja siinä..
Poissa
Kokeile kolmeatoista. Jos ei auta niin sitte.
Poissa
jökö kirjoitti 18.12.2002 klo 19:12:48:
Onks kellään tietoo PS:2 aluekoodi hommista?
-jökö-
PS2.n aktion replayllä saa kaikkien alueiden DVD.t toimiin joten sen kans ei oo mitään ongelmia!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
mut minkätakia SUN kanssas on AINA jotain ongelmia!!!
oli ihan pakko vaan...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
coolgamesissa ei ole hyllyllä noita just nyt mutta mutta tilaamalla saa sekä aluevapaan dvdn tai vhässän. täytyy vielä lisätä että ewerglade harmaa on ihan oikeassa siinä että kysyä saa mitä vaan ilman että tarvitsee pelätä että joku ottaa herneen nenään. vitun wannabe mulkut kun te ootte niin vitun kovia jätkiä täällä boardilla.. kentällä mä ammun teitä kaikkia päähän..
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Ongelmia?
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
no ei oikeestaan.
enää.
niin ja miksei sais kysyä?mun mielestä tyhmiä kysymyksiä ei oo olemassa, mut tyhmiä vastauksia sitäkin enemmän.
Poissa
älä sitä pushia metsästä...
smoked on mun mielestä aikalailla parempi.sen saa virallista tietä esim. cool gamesista ja epävirallisesti muualta...
Poissa
yhdyn asiassa natoon, tosin Push on PASKA ja Smoked on KUUMA
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
nato kirjoitti 19.12.2002 klo 23:24:58:
niin ja miksei sais kysyä?mun mielestä tyhmiä kysymyksiä ei oo olemassa, mut tyhmiä vastauksia sitäkin enemmän.
Joku viksu joskus on kirjoittanut että \"There are NO stupid questions, but there are a LOT of inquisitive idiots.\"
*lisää sopiva hymiö tähän*
- Jokke / Plague
Poissa