Et ole kirjautuneena.
Niin totanoin kyllä sitä on tultu ammuttua JT:n laseihin ihan parista metristä vittuillakseen, mutta kas kummaa kun ei pari vuotta käytössä olleet lasit edes haljenneet. Vuosi oli 2000.
Mutta hei toki vinkukaa jostain hitsauslasit päässä kuulaa ottaneista urpoista.
Youngblood == vaihtaa linssit joka osuman jälkeen. Mieti sitä.
No hei vittu jos kojoottien takamiehet on tuntemattomia, niin sit vittu on
No hei vittu jos kojoottien takamiehet on tuntemattomia, niin sit vittu on
Poissa
Karppa - Trivoga
Poissa
Tota pallon iskuvoimaa ei todellakaan voi vähätellä. Mulla irtos toinen linssi silmälaseista tossa viimekesänä ylijuoksutilanteessa kun pallo napsahti metristä maskii. Luojan kiitos maski kesti ettei tullu ton pahempaa vaurioo. Toi oli vaan mun kohdalla semmonen tilanne et tajusin kuinka kovaa se boltsi oikeesti tulee kohti.
ainoa tapa jolla me voidaan estää noita onnettomuuksia valistuksen lisäksi taitaa olla se,ettei myydä niitä esihistoriallisia maskeja eteenpäin vaan pistetään ne sinne roskiin minne ne kuuluuu.
-Luu on lihaa kovempi-
Poissa
Jos tääl vedetään jotain kaakkoon niin siitä puhutaan
ihan avoimesti..! Jos sul on jotain asiaa niin kerro ihmeessä niin katsotaan jos saatais joku lääkitys toimii??
Poissa
2000 K3:sessa sain kokea sen miltä tuntuu se kun ensimmäinen satsi tulee suoraan päin näköä... onneks kävin just ennen pelejä ostamassa Flexin... Cocodrillosia vastaan pelattiin... No mähän meen ensikertalaisena nostamaan nuppia takasyndin takaa no siinä vaiheessa viel mitään... mut kun idiootti \\\"olin\\\" ni samasta kohdasta vielä pää ylös.. No Cocodrillosin takamies latas sarjan päin näköä... olihan siinä se 15- 20metriä matkaa mutta kumminkin maskiin 3 kuulaa ensimmäinen leukaan (kaikki jotka on pelannu flexi päässä tietää että joustaa [vähän liikaakin tiettyihin tilanteisiin] no toinen kuula tuli [enää] kovan kohdan läpi suoraan suuhun...) ja se kolmas suoraan linssiin... oon aivan 100% varma että jos se 3. kuula ois tullu läpi niin ei ainakaan tarttis näköaistia käyttää oikeassa silmässä... muuten en tietäis mutta kun ensimmäisen osuman jäljiltä vieläkin vähän heiluu oikea etuhammas...
Poissa
Muutama vuos takaperin kun protective opticsit tuli, niin niitä joutu ampuun paskaks varmaan kymmenet. Ihan omastakin kaveripiiristä löyty uunoja, jotka selitti että ne on ammuntaa varten tehdyt suojalasit, eli ihan saletisti kestää värikuulakäytössä.
No varmaan arvaatte kuinka siinä kävi. Kalleimat oli vahvuuksilla ja jollain supermojavelinsseillä. Kehyksistä ei jääny muovia edes nuppineulaan ja toinen linssi johon tähtäsin on tänäkin päivänä jossain klaukkalan metsissä.
Toiseksi paras vaihtoehto pienen demon jälkeen on itse kieltäytyä pelaamasta, jos jollain on jotkut ikäloput klervut tai hitsauslasit.
- Muuli
- Muuli
Poissa
Klervut tuli official SplatMaster(tm) -paketissa mukana. Enkös mä nyt sitten saakkaan käyttää niitä?
Poissa
Eräällä Össillä oli myös teipattu mutsin vanhat aurinkolasien linssit semmoseen maskiin mihin kuulu laittaa linssit siihen päälle erikseen, niitä jotain helvetin vanhoja virityksiä. Oli ihan hyvännäköistä jälkeä kun sit jossain vaiheessa kokeiltiin miten ne kestää tracerin hitin ja kyllä sen tietää miten ohuelle lasille käy. Ikävä kyllä ne ei ollu sen päässä. Arttu Peussalla on myös ollu matkalaukku minkä takaa se hosu ja pomppi espoon metsissä splatmasterin kera. KILJUISSA.
ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.
ÄLKÄÄ SYÖKÖ KELTAISTA LUNTA.
Poissa
Se linssitön maski oli nimeltään muistaakseni Woodstalker tms. Kunnon pervonaamio.
Poissa
Kaikkein paras viritys mitä mä oon nähny oli kaverin mökkinaapurilla. Se oli virittäny vanhoista hitsauslaseista maskin teippaamalla niitten alapuolelle pahvisen läpän (samainen kaveri viritteli myös omaa painttisinkoa, en tiä miten siinä kävi)
-jökö-
-jökö-
Poissa