Et ole kirjautuneena.
Kannattaisko takamiehen vaihtaa Mayhem
Jussi Haanpää
Jussi/Coitus
Poissa
Mistäköhän mahtaa olla kyse? Ilmaisena neuvona soppa/huumeet/sekakäyttö ainakin päiväsaikaan kandee jättää vähemmälle...
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Ehdottomasti...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Se riippuu monestakin asiasta. Jos pelaatte itseksenne jossain hevonjeerassa pellolla niin tuo Spyder Classic riittää mainiosti. Enemmän se lopulta riippuu kuulista ja mausteista, eli lähinnä piipusta, boltista ja loaderista.
Kannattaa valkata sellainen merkkain, jolla viitsit itse pelata. Vaikka Enkeli maksaakin hunajaa tai kaverit kertoo että kokkeri on paras, ei se tarkoita että se on sulle paras.
Mayhemia en oo päässyt testaamaan, mutta mun henk.koht. mielipide pelkän hipelöinnin perusteella on: hemmetin ruma. Veikkaisin melko varmatoimiseksi, koska siinä on valmistajan mukaan vain 3 liikkuvaa osaa (heh). Autocockerin piiput käy ja syötön voi kääntää oikealle, vasemmalle tai pystyyn. Ainakin ajatusta on ollut mukana suunnittelussa.
Lisätietoa lontoon kielen taitoisille
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
eihän koksussakaan oo liikkuvia osia kuin: liipasin, seari, takablokki, boltti, hammeri, cup-seali, 3-tie ja rami
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Blowbäkeillä tosin choppaa kuulaa vaikka siihen pulttaisi mitä.
Niin, Mayhemista sen verran, että uusi Shocker on tekniikaltaan tasan sama mutka (tosin pikkuisen kauniimmissa kuorissa). Onko kukaan suomenmaalla pelannut kyseisellä rasvaruiskulla?
Poissa
Ossi mistäs olet ton kuullut? Kuulostaa kyllä isolta paskapuheelta....
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Doc's machinen boardilla pari jenkki-airsmithiä oli vertailleet smartin uutta patenttia mayhemin piirrustuksiin. Go figure.
edit: Luultavasti pientä hienosäätöä on kuitenkin tehty - jos pelkkää toimintaperiaatetta katsellaan niin angelin ja bushmasterinkin pitäisi olla teoriassa sama mutka...
Poissa
http://airsoldier.com/~haveblue/tech/pa ... 005918.pdf
Että sellaista.
Stefu - DT (Karhuwalkki)
Poissa
Ossi kirjoitti 22.01.2003 klo 21:31:41:
Meikäläisen Sheridan VM-68 Magnum on chopannut vuodesta 1996 lähtien tasan kolme kertaa. Ei voi kyllä huonoks väittää. Eikä oo muuten edes sähkösyöttöä...;)
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Jussi, mistä meinaat hommaa mayhemin? Uutenako vai?
Kun hätä on suurin, on oma mutkakin lähellä.
\"Well, what if there is no tomorrow? There wasn\'t one today!\"
Poissa
Joo vaihtakaa vaan kaikki mutkaa, niin mun ei tartte.
Läpän heittäminen sallittua kello 15 ja 18 välillä.Muulloin ollaan hiljaa.
-Perttu
Poissa
??? Whut ???
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Oletko Jurrikka joskus nähnyt jonkun pelaavan sillä Mayhemillä?
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa
jos saat siitä mutkasta tarpeeks kuulaa ulos omasta mielestäs ja se ISTUU HYVIN KÄTEEN niin mitä muuta mutkalta pitäs vaatia. tarkkuus löytyy enimmäkseen piipuista ja choppaus ongelmat enimmäkseen hitaista loadereista. (kaikkeeen voit itekkin vaikuttaa)
tarkasta tämä:
ois fiksua selvittää huolto ja viankorjaus mahdollisuudet ennen hankintaa sillä ei oo hauskaa istua puolta kesää mutkattomana kun se kiitää jossain päin maailmaa, eikä sulla oo pelivälinettä.
Onhan tosi, että joku enkeli on tod helppo hoitoinen, sen huolto pelaa parhaitten ja sen liipasin on helppo säätää hyväksi, mut esim itelleni se ei oo ollu paras vaihtoehto.
noi choppaus jutut voitte jussit sun muut kyllä työntä a*********. ihan turhaa shittiä. mun mägi ei ainakaan oo chopannu kertaakaan...(paitsi sillon kun oli tupla syöttö ongelma johtuen ballstopper -viasta => vikaa ei voi laskea choppailux.)
hirvee säätö...
...kun jotkut ei vaan tajuu
TjaniK / TO
Poissa
Psycho kirjoitti 23.01.2003 klo 08:28:09:
Meikäläisen Sheridan VM-68 Magnum on chopannut vuodesta 1996 lähtien tasan kolme kertaa. Ei voi kyllä huonoks väittää. Eikä oo muuten edes sähkösyöttöä...;)
-Ei se satu-
hmm...mistä mäki saisin tollasen!!??
Poissa
janiK -7- kirjoitti 23.01.2003 klo 17:00:04:
mun mägi ei ainakaan oo chopannu kertaakaan...(paitsi sillon kun oli tupla syöttö ongelma johtuen ballstopper -viasta => vikaa ei voi laskea choppailux.)
Otsophopic:
Mägi on kylläkin blowforwardi eikä mörssää.
Poissa
eipä kyllä impulse oo choppaillu vaikka niin kovasti sitä yritetään väittää!!
porkkana
Poissa
noh vääntäkää nyt kättä mikä mutka choppaa ja mikä ei... mulla eioo noi enkelit choppaillut tavallisella revolla ja ilmn silmää, koska en riehu sen liipasin sormen kanssa... ei se mutka sitä choppailua itekseen tee... kyllä siinä kahvassa oleva ihminen hyvin on mukana auttamassa.
ps. teillä on kaikilla IHAN paska mutka.
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä... on vain joukko yksinäisiä ja heitä on monta liian monta... en tahtoisi olla yksi heistä... tahdon olla vapaa ja hengittäää havun tuoksua täällä olen kuin vanki lähden Espooseen...
Iippo / Los Bastardos
Poissa
no johtuuhan se tarkkuus piipustakin, muttaa pääasiassa se johtuu siitä osasta joka on yleensä puristettu kahvan ympärille ja nivelletty pelaajan rungon yläosaan.
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
glo kirjoitti 24.01.2003 klo 11:39:51:
no johtuuhan se tarkkuus piipustakin, muttaa pääasiassa se johtuu siitä osasta joka on yleensä puristettu kahvan ympärille ja nivelletty pelaajan rungon yläosaan.
Ongelmia aiheuttaa kuitenkin eniten se pelaajan rungon yläosassa sijaitseva pallo, jossa on karvapäällyste eri puolilla riippuen mallista, käyttöajasta ja viikonpäivästä. Harvemmin alle 60-vuotiailla pelaajilla on kuitenkaan keskushermostollisia häiriöitä, jotka aiheuttaisivat tahatonta käsien vapinaa. Krapulaa ei lasketa.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Proto kirjoitti 23.01.2003 klo 23:40:55:
Mägi on kylläkin blowforwardi eikä mörssää.
hups.
joo pitää myöntää et mulla on nuo termit vähä hakusessa... pitäs vissiin opetella ennen kuin rupee tänne sekoilee.
onnex sentään tuo käytännön puoli on paremmin hallussa .
TjaniK / TO
Poissa
Matrix ja maghot on ainoita blow forwardeja
- Muuli
Poissa
Whut? Trixi blow forwaed? whut? Siis trixihän ei ole closed bolt vaikka ampuukin closed bolt tilassa, mutta eikös magho laukea boltti auki?
Emmä kyllä tajua yhtään mitään noista termeistä, enkä tiedä mutkista, mutta miten toi nyt on? trixi blow forward?
Iippo / Los Bastardos
Poissa