Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#51 2003-03-05 18:53:45

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Xtreme MatriX

Joo. Tärähtelykin vaikuttaa. Level 10 setti on kevyempi ja tärähtää vähemmän. Trixin boltti on vielä kevyempi kun ei oo jousta.

Svedut muuten arpoo sitä miks pitää voida jakaa 20 kuulaa sekunnissa. Vastaus on hyvin yksinkertainen: Mitä nopeempi mutka on ilman drop-offia, sen paremmin se pitää lähtönsä vähän hitaammassa setissä = tarkempi. Lisäks tietyissä tilanteissa on hyvä saada ilmaan palloa ja paljon.

Ja mä en oo vielä törmänny yhteenkään painttimutkaan jota tärähtäis mun käsissä niin että tarkkuus kärsii. Toi on noiden kahden sormen hifistien ongelma, jotka ei osaa pitää kulmaa kunnon otteella. Se ei oo mikään herkkä pillu jota hyväillään sormilla.

- Muuli

Poissa

#52 2003-03-05 18:56:32

siittari
Jäsen
Paikkakunnalta: pääkaupunki, helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 265
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

mut mägi on paska.

-marko/cyclone-


-marko/cyclone-

Poissa

#53 2003-03-05 20:41:50

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Xtreme MatriX

B===========D

Istu tohon ja pyöri smile

- Muuli

Poissa

#54 2003-03-05 22:07:09

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Xtreme MatriX

Olen Plaguen pelejä katsonut ja aika moni pelaaja aika usein putsaa ja se silmä on lelu mitä ne niihin laittaa...

WDP tekee ihan samaa mutkaa v6sesta uusiin kuoriin aina muutaman vuoden välein saamatta mitään uutta ja mullistavaa ympättyy mutkaan, jotta siitä saataisiin pelattavampi.

Cyclonessa oli monta enkeliä ihan vakio WDP:n etureguilla... ja omilla enkeleillä (3 kappaletta) tein vitusti tuhoa kentällä, sillä mutkalla pitää osata ampua. Nyt mulla on Trixi, koska se tuote on vaan niin paljon parempi kuin mikään muu millä olen ikinä koskaan ampunut.

Ja vielä tosta eturegu höpinstä sen verran, että suurimpana syynä vaihtaa enkelissä esim. Vigilanteen (joka on muuten VANHA regu) on usein akan biusojen laittaminen kulmaan ja mutkan porailu, jolla lasketaan käyttöpaineita niin alas, ettei WDP:n regu enää skulaa. Itse uskon Bobin Tornado regun olevan hellvetin hyvä regu (mä uskon kamuihin) ja en usko sen olevan syynä Timmyn mahdolliseen drop offiin.

T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#55 2003-03-06 06:47:38

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Xtreme MatriX

Iippo nää ei oo uskonasioita

Poissa

#56 2003-03-06 07:37:45

Psycho
Jäsen
Paikkakunnalta: Veteli/Espoo, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-23
Viestit: 420
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

Muuli kirjoitti 05.03.2003 klo 20:53:45:

Ja mä en oo vielä törmänny yhteenkään painttimutkaan jota tärähtäis mun käsissä niin että tarkkuus kärsii. Toi on noiden kahden sormen hifistien ongelma, jotka ei osaa pitää kulmaa kunnon otteella. Se ei oo mikään herkkä pillu jota hyväillään sormilla.

Juuri näin! Päästään taas takaisin siihen tosiasiaan, että hyvällä mutkalla ei tee mitään, jos sitä ei osaa käyttää. En nyt tarkoita sitä, että ei osaisi pelata. Tarkoitan että on monta tapaa pitää mutkaa ja monta tapaa vetää liipaisinta. Kaikki mutkat ei sovi kaikille, eikä se mutka ratkaise ongelmia, jotka johtuu pelaajasta. Kyllähän sillä Trixillä varmaan voi ampua kahden sormen otteella tarkasti kunhan pitää huolen, että se ei putoa matkalla. Odotellaan niitä lämpöhakuisia värikuulia...

-Ei se satu-

Edit: tarkennusta


- Ei se satu -

Poissa

#57 2003-03-06 09:47:29

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Xtreme MatriX

Mä en nyt haluais vittuilla kenellekkään, mutta rehellisesti Plaguen kundit eivät ole paras mahdollinen esimerkki mutkan ylläpidosta. Silmähän xemagissa on yhtä hyvä kuin IR3:sen Cops smile

Hyvällä mutkalla ei tee mitään jos ei osaa käyttää.. No mä ainakin oon tässä yrittäny vihjailla että toi trixi on tähän mennessä ominaisuuksiinsa nähden ja melkeinpä jopa ihan absoluuttisesti helppokäyttöisin mutka jolla mä oon ampunu

Tästä ollaan varmaan samaa mieltä, ei tarvi mitään akan low presssure kalikoita yms:

\"Lyhyesti: Ei oo mikään jumalan sana sinäänsä, mutta HYVÄ kulma hyvillä featureilla. Samassa paketissa on valmiina jo sellaset ominaisuudet, mitä useisiin muihin mutkiin saa vain huolellisella hienovirittelyllä ja mutkan sielunelämän syvällisellä ymmärryksellä.\"


- Muuli

Poissa

#58 2003-03-06 11:20:52

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

Muuli kirjoitti 06.03.2003 klo 11:47:29:

Mä en nyt haluais vittuilla kenellekkään, mutta rehellisesti Plaguen kundit eivät ole paras mahdollinen esimerkki mutkan ylläpidosta.

Riippuu vähän kumman ääripään esimerkkiä hakee :-]

- Jokke

Poissa

#59 2003-03-06 11:33:03

Ronen
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 96

Re: Xtreme MatriX

\"\"Olen Plaguen pelejä katsonut ja aika moni pelaaja aika usein putsaa ja se silmä on lelu mitä ne niihin laittaa...\"

...Siis puhutko meidän Timmyistä, E-mageistä, Impulsesta vai enkeleistä(enkuleissa ei silmää).

Timmyn breikit esim. SOB-boardilla johtuu usein siitä että silmä tsekkaa boltin palloksi. Pelissä sen huomaa tyhjinä laukauksina ja joskus breikkaa sen takia. Nämä ongelmat saa poistettua-->http://www.pettypb.com/gzsetup.html
Eli mutkaa(delay) pitää hidastaa jolloin turhat shotit saa pois. Mutka ei kuitenkaan hidastu merkittävästi. Ihmettelen ettei kaikki (SOB-boardin) käyttäjät ole tätä säätöä tehneet. Huom. kaikilla ei breikkaa pitää vain välillä sen tsup äänen.

WAS-boardilla tätä ongelmaa ei ole. Myönnän että joskus on breikannut mutta mielestäni ei usein. Ja voisin mennä takuuseen että jokainen mutka breikkaa joskus jotkut vaan enemmän. Ei se silmä kaikkia breikkejä estä.

Timmyssä muuten on se silmä tiettävästi samanlainen kuin tossa Matrix:issa. Eikä todellakaan kuin enkelissä tai emagissä. Eli ei tarvii Timmyssä(eikä ilmeisesti Xtreme Matrix:issä) säätää silmää pallon värin mukaan. Ja musta tai tumma pallokin käy.

Ja siitä mutkan ylläpidosta...Eipäs yleistetä. Sano nimeltä jos jotain tiettyä tarkoitat. Vai??

Oletko Muuli jo tehtaasi ostanut??

Poissa

#60 2003-03-06 13:05:17

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Xtreme MatriX

\"Joku\" plaguelainen sanoi näin:

\"Vellulla oli muistaakseni boltissa ollut jotain häslinkiä jo edellisessä turneessa eikä sitä ollut sitten vissiin koskaan korjannut?\"

\"kusi pahasti, mutta mä olin sählänny itse. User error. (perinteinen viimeinen ilta ennen turnausta ja mutka täysin huoltamatta, soseet sisällä jne ja kiireellä purku ja kasaus ja jotain tais unohtua..) smile\"

Toi ei mun mielestä ole hyvää mutkan huoltoa smile

Jyri, Teemu ja Make tulee kyllä yleensä toimivilla kamoilla tunaukseen, eli istukaa ihan rauhassa..

Jos olis rahaa niin olisin jo ostanut. Tehdas = Warpimutka BTW. Ja mähän en paperialalle ryhdy, eli Halo B hakusessa smile

- Muuli

Poissa

#61 2003-03-06 13:17:22

siittari
Jäsen
Paikkakunnalta: pääkaupunki, helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 265
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

minun mielestäni automag on huono ase

-marko/cyclone-


-marko/cyclone-

Poissa

#62 2003-03-06 13:27:25

Jabba
Jäsen
Paikkakunnalta: Hellsinki,
Rekisteröitynyt: 2002-01-07
Viestit: 656

Re: Xtreme MatriX

Magi on tyttöjen ja Muulin pyssy, Matrix on miehekäs vaikka se pinkki olisikin (tm)

...Evil is good.


It's Flaymin' baby!

Poissa

#63 2003-03-06 13:37:33

Proto
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 329

Re: Xtreme MatriX

mägi on paras.

Poissa

#64 2003-03-06 13:42:53

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Xtreme MatriX

ei ole automagin sidearm versiota voittanutta.

Poissa

#65 2003-03-06 13:46:30

alex
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2002-03-17
Viestit: 534

Re: Xtreme MatriX

Sami sä oot GAY

Poissa

#66 2003-03-06 13:49:56

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

Ja tämäkin threadi sai näin perinteisen päätöksen...

gaythread.jpg

Poissa

#67 2003-03-06 14:16:58

Psycho
Jäsen
Paikkakunnalta: Veteli/Espoo, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-07-23
Viestit: 420
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

Vittu, kaikki threadit menee aina homoiluks...

-Ei se satu-


- Ei se satu -

Poissa

#68 2003-03-06 14:24:39

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Xtreme MatriX

Eli tarkoitin tolla Plaguen mutkien choppaamisella nimenomaan niitä magejä. Mun mielestäni teillä on ollut niitä jo viime talvena ja edelleen aina välillä ne kusee ISOSTI (krono juicen liigassa yms...)

Itse pelasin sokealla LCD:llä 1½vuotta useita turnauksia ja lukemattomia treenejä ilman yhtään choppaamista tai piippu breikkiä tavallisella hitaalla revolla kroni miikkoja en koskaan enkelillä saanut... eli ihan perusmutka ilman mitään virittelyjä. Perusmutka ihan basic säädöillä ja kaikki jotka mut tuntee niin mun tekninen osaaminen rajottuu enkelin kronottamiseen.

T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#69 2003-03-06 14:48:33

Ronen
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-09
Viestit: 96

Re: Xtreme MatriX

Joo totta että e-magit ne joskus kusee. Niistä voi esim Jokke selvitellä....

Mutta tohon Krono juttuun on pakko puuttua:
Eli meiltä lähti yksi Magi ja toisessa pelissä yksi enkeli pois heti ennen pelin alkua kun ylitti käsikrono lukemat. Aluksi ei mitään mutta kun katselin muitten jengien pelejä niin sieltä lähti porukkaa samasta syystä(siis mutkia..äijäthän saa jäädä juoksentelemaan). Menin(me) ja valitin tuomareille. Ainahan porukka valittaa että käsi ja pöytä krono näyttävät eri lukemia. Se on kyllä niin vähäinen se ero ettei voinut olla syy. Sitten lopuksi Juice suostui ja marssimme kronolle. Siellä joku pisteli enkelillä settiä ja Juice(itse) mittasi. Pöytä kronon ilmoittaessa 290 käsi krono ilmoitti 270. Useita kertoja kronotimme ja sama juttu. Juice vain totesi että käsikrono heittää alaspäin(20!!!) ei väliä!!!  Mutta noin suuri ero...\"ei väliä\" Jos krono heittää tollasia lukuja voi tietenkin olla mittaajassa vika mutta Juice itse mittasi.  Meidän jengin oma pelaaja joka toimi sielloin tuomarina otti pelaajamme pois joten uskon että hän osaa mitata käsikronolla (jollainen itsellämmekin on). Ja emme tuolloin todellakaan ollut ainoita joilta krono ylityksiä tuli.

Jos tuollaista havaitaan olisi mielestäni laitettava käsikrono syrjään ja käytettävä vain pöytäkronoa. Jossa muuten mutkat olivat OK.

Muulin kommentti aikaisemmin boardilla...-\"Käsi- pöytäkronon 20 feetin ero näytössä\" (samaisesta turneesta)

T. Jyri/Plague

Poissa

#70 2003-03-06 15:12:13

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

On tullut joissain turnauksissa myös huomattua tuo, että pöytäkronot näyttää liian vähän. Voihan se vika olla käsikronossakin, mutta jotenkin luotan noihin ehyemmän näköisiin käsikronoihin...

--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#71 2003-03-06 17:05:34

locco
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-11-24
Viestit: 494
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

Haistakaa kaikki vittu. Jos teillä ei ole nyxTRIXIÄ ni ens kaudella tuutte huomaamaan että teillä on paska ase. Ja teidät todennäköisesti jaetaan paskaks. Yks syy tähän saattaa olla se että vain Cyclonella o kyseiset mutkat ja ne yleensä aina on voittanu setin. (end of conversation)

Locco


Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366

Poissa

#72 2003-03-06 17:55:50

uni
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 368
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

Locco:

vantaalaisia.jpg

End of discussion.

- Jokke / Plague

Poissa

#73 2003-03-06 18:29:29

Skele
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 262

Re: Xtreme MatriX

Locco kerros miten jonku \"paskaks\" jakaminen liittyy siihen et Cyclone osaa pelata?



Mikko / Quality

Poissa

#74 2003-03-06 18:56:50

Pikachu
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-05-24
Viestit: 98
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

Ens vuos tulee olemaan mukava vuos. Pääsee hapettaan ylimielisiä übermatrixpelaajia mun hitaan, epävarman, epätarkan, jne... enkelin kaa.

Minä kun aina luulin että pelaaja tekee merkkaimen eikä merkkain pelaajaa. Taisin olla väärässä. huoh...


Stefu - DT


Stefu - DT (Karhuwalkki)

Poissa

#75 2003-03-06 18:58:03

shwoomie
Jäsen
Paikkakunnalta: papua-uusi guinea
Rekisteröitynyt: 2002-02-17
Viestit: 868
Kotisivu

Re: Xtreme MatriX

se on kattokaa näköjään niin että kun locco sen sanoo ni sen täytyy olla niin!!


Unit crew 05

kukkuu

Poissa

Keskustelualueen alatunniste