Et ole kirjautuneena.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Locco et ollu gentlemans clubilla tai mikadossa äsken!!
Siellä just päätetttiin mikä kulma hallitsee..
Alex\"
ps.olit ihan oikeassa..
Poissa
Die with your boots on
T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Joo sori missasin setin Lexi oli Feverissä-
No mä en nyt tiedä SKELE.
Ku laatu (Quality) on uusi bändi täällä paintball skenessä ni sä et varmaan tiedä et Cyclone o voittnu kaikki liigat pitkän aikaa. Eli ne on paras suomal paintti bändi OK.
Se et jonku jakaa paskaks ei liity taitoihin jos ei pysty tekee sitä tasasesti vuodesta vuoteen milloin voidaan loogisella hierakisella päättelyllä todeta että on hyvä pelaaja. Tietenkään se ei tarkoita että olis muita tapoja olla hyvä pelaaja ku muiden paskaks jauhaminen. Mutta yleisesti voidaan pitää sellaisia ihmisiä jotka aina voittaa hyvinä pelaajina.
Myös tässä pitää tehdä se looginen päätelmä että jos aina hävijää niin ei todennäköisesti usein ole edes mahdollisuutta jakaa muita paskaks. Mutta jos aina voitaa tai suurimman osan ajasta voittaa niin voidaan todeta että on ainakin teoreettinen mahdollisuus jakaa jengi paskaks. Mutta laadun pelaajana SKELE mä en nyt ressais liikaa tän asian puolesta.
JA NYXTRIX on kuuma ja sillä voi ampua muita laatu pelaajia paskaks :-)
PELATAAN XSÄÄÄÄÄ
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
locco kirjoitti 14.02.2003 klo 19:40:28
Paitsi
Kuitenki bändin pitää olla huonompi ku ns \"laatu\" bändi ku en voi panostaa tarpeeks tai jotain siis \"laatu\" bändissä. Ku mä luulen et mulla ei riitä rahkeet niinku todelliseen niinku qualityyn på inglis. pakko olla katkera :-)
Locco
Joo hommaa vessa, pysy katkerana, ehkä ahvenanmaalla on tulevaisuutta. I Åland från Åbo niinq kielil tiekxä.
Mutta yleisesti voidaan pitää sellaisia ihmisiä jotka aina voittaa hyvinä pelaajina.
no shit?
Mut joo pelataan peinttii ja xsää iha sama kuha saa ampuu paskaks, vittu se on siistii hei, you know?
Spies and happiness my man.
Chili / Quality
http://teamquality.org
--------------------
Antti Laaninen / Kurkot
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kurkot.com">www.kurkot.com</a><!-- w -->
--------------------
Poissa
Siis tää NYX Matrix on varmastikin hyvä mutka, nopea ja tarkka. En osaa sanoa kun en ole kokeillut, noi videonpätkät näyttivät vakuuttavílta ja en voi sanoa etteikö olis mieli tehny vaihtaa. Mutta...
Tään threadin hypetys ja jauhanta on kyllä ainakin omalta osaltani pilannut lopullisesti tuon nimen. Alkaa voimaan pahoin kun kuuleekaan mitään koko mutkasta. Onko tämä nyt tätä markkinointia, millä tavalla hoidetaan uudelle mutkalle julkisuutta?
\"Jos eioo tätä mutkaa niin ei oo pelii.\" \"mägi on paska.\" \"Magi on tyttöjen ja Muulin pyssy, Matrix on miehekäs\" \"Haistakaa kaikki vittu. Jos teillä ei ole nyxTRIXIÄ ni ens kaudella tuutte huomaamaan että teillä on paska ase. Ja teidät todennäköisesti jaetaan paskaks\" \"JA NYXTRIX on kuuma ja sillä voi ampua muita laatu pelaajia paskaks :-)\"
Joo onhan sitä julkisuutta tullu, mutta minkälaista? Ilmeisesti tämä \"jumalten vihan välikappale\" tekee pelaajasta tarpeettoman, muilla merkkaimilla ei ilmeisesti pysty pärjäämään. Mä ainakin aion skipata tämän suuren äksän ja tyydyn pelaamaan näillä ikiaikaisilla eläkeläismutkilla, joissa vielä sentään pelaaja vie mutkaa eikä toisinpäin. Ja jään samalla odottelemaan sitä vuoden 2004 ZYX Animalix Pro Level Commandoo joka taas pieksee kaikki muut mutkat alimpaan sarjatasoon.
Taidanpa kaivaa magin kaapista, pistän hiilarit kiinni ja jäädä odotteleen ylimatrixmerkkainpelaajia, jotka aikoo tulla muggaan mut paskaks. Katsos Locco, ei siihen tarvita ku yksi kuula...
-Sami
Team Quality
-Sami
Poissa
Pelasin mägillä 92-98 ja siinä ajassa tuli todettua että
kyllä sillä pärjää mutta se ei sano sitä ettei se olisi
PASKA..
Poissa
Hehe Hee saatte tulla millä mutkalla vaan kentälle,mä ladon teitä plexiin .Nähtiinhän se Suomi-Ruotsissa. Timppa ISO-K (domenaattorit)
The most beautiful thing on wheels? (FIREBIRD TRANS-AM 1975)
Poissa
Asiaa täähän on mennyt ihan uhoomiseks! Teijän pitäs vaihtaa lajii smackdouniin..
Poissa
Edit:turhan riidan haastaminen pois...
Poissa
Urho voittaa Smackdownin, meillä on Tommi the Undertaker
- Muuli
Poissa
Ron Jeremy for president
Poissa
\"jakaa paskaksi\" = pudottaa/eliminoida runsaslukuisesti vastustaja joukkueen pelaajia.
tai näin minä sen ymmärsin...
Kimmo B.
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Poissa
eikös jakaa paskaks meinaa yleensä overshootingia?
tai niin mä sen yymärtäisin...eniwei tälää mutkalla kyllä kuka tahansa saa pallo laskunsa nousemaan ilman että ees itte siltä orgasmi määrältä huomaa!!
porkkana
Poissa
Tää keskustelu \"Xtreme MatriXin ominaisuuksista\" rupee käymään aika mielenkiintoiseksi...
Poissa
Säätäjä: jos sä luulet että boardeilla hypettäminen ei ole aina tollasta niin olet epätoivoinen, aina löytyy joku joka ei tykkää susta mutta tykkää toisesta. IMO evvk mitä muut hypettää kuhan ite tietää että nyt on oikee kulma kädessä.
jos ei riitä niin sitten kattoo jenkkien boardeja josta löytyy lisää hypetystä!
pusi pusi
...
Jesse J.
Clone
[email:1bo4ph6x]Fatty@team-cyclone.net[/email:1bo4ph6x]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Joo joo ja Jokkekin pelaa tyttöjen pyssyllä... Ottaakohan jengi ihan PIKKUSEN liian tosissaan nää postaukset??
Mutka kun mutka kunhan itse tykkää ja käteen sopii.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa