Et ole kirjautuneena.
Tarttis jelppii oman kaveri porukan kaa aateltiin testata scenuja, sit myöhemmin ehkä vähä isompikin. Ni tarttis tietoo scenuista mieluiten joltain joka harrastanut scenuja useampaan kertaan. minkälaisia peli muotoja ja lisiä porukkaa ois 20 henkilöä et apua??? ollaan itte harrastettu tota tapa kaikki meininkii ni aateltiin että tätä vois tesmata. Ja mistä kannattaa tehä bunkkereita/pesäkkeitä kertokaa laajasti omista kokemuksistanne. KIITOS
Olen kyllä nähnyt artikkelin scenu pelit näillä sivuilla mutta ideoita vois tarvita vielä.
Poissa
Kannattaa kysellä törni tiimin aktiiveilta.
Poissa
kandee vaan tappaa kaikki ja bunkkereita on myös.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Nato oonko ikinä kertonu kuinka paljon ihannon sun älyäsi
Poissa
öööö bunkkereita pesäkkeitä....ja naton älykkyys ihastuttaa sua onks kaikki talella?
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
ÖÖÖ... Ei oo mut luulis että se on jo täs vaihees selvä ku nyt oon kirjotellu yli puol vuotta tänne näit vähemmän älykkäitä kysymyksiääää. Ja sit mun kirjotus taito on aika heikko kuten näkyy et vedä tästä omat johto päätökset.
Poissa
vieläksä pekala oot kiinnostunu niistä kranaatinheittimistä, miniguneista ym joukkotuhoaseista mitä mulla on?
lähetit mulle taannoin siitä jopa sähköpostia...
että ihaile pois vaan, mäkin olen ihaillut sua jo jonkin aikaa!
edit:"mäkin olen ihaillut sua jo jonkin aikaa!"
Poissa
Mä oon aatellu järjestää paintti ryhmäseksibileet. Alex on jo tilattu yleiseks huoraks.
Poissa
Menkää metsään ja lymytkää puiden takana, pelialue vähintään hehtaari per pelaaja! Kaikkia kaikkia vastaan ja viimesenä pelissä on kaikkien sankari!
Värkkää Pekala toi sun kuva toimimaan, ei se oikeesti oo niin hankalaa!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
http://www.scenariopaintball.com/rules/GSRPv203.htm
Tässä on yhden järjestäjäporukan kasaamat säännöt skenupeleihin. Toivottavasti niistä saatte edes jotain ideaa. Voin yrittää penkoa tästä koneesta esiin yhden FAQ-listan, jota ei enää löydy netistä ainakaan samasta osoitteesta. Laitan sen sulle eemelillä, jos löydän.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
En löytänyt sitä FAQ-listaa. Se on mulla enää paperilla.
Bunkkereita ja pesäkkeitä voi tehdä mistä vaan. Jos niiden ei tarvi kestää kuin kuulien osumia, käy materiaaliksi vaikka mummon vanhat kalsarit, jos ne on tarpeeksi järeää tekoa. Panssarivaunuja teillä tuskin on, joten betonia ei tarvi alkaa valamaan. Parhaat pesäkkeet on siirreltäviä (esim. lautarakenteisia), jotta niiden paikkaa voi kätevästi vaihtaa porukan mahdollisesti liikkuessa. Jos käytätte ajoneuvoja, kannattaa pesäkkeet laittaa sellaiseen paikkaan, mihin ko. ajoneuvolla ei pääse. Järjenkäyttö sallittua...
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Järjenkäyttö sallittua...
niin.
tässä tapauksessa jopa erittäin suotavaa, mikäli suinkin mahdollista.
Poissa
TsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsok....Pliip Pliip Pliip....prullm...TsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsok....
*Kuulan jakamista...visioni sanoo tyhjää...bulkkaus...kuulan jakamista...*
Eikö teksti peinttaaminen olekkin ihmeellistä... ???
...v*tun hullu!...
...v*tun hullu!...
Poissa
mitä sää sekoilet
Älä saatana unelmoi
Poissa
Joukkuepelit jyrää tässäkin tapauksessa. Metsässä (tai yleensä jossain muussa maastossa kuin supilla) taktiikka korostuu hyvin. Eli camot päälle ja metsään. Ei ole mitään palkitsevampaa, kuin vihollinen kävelemässä metsän reunaan asetettuun väijytykseen. Lipunryöstö ja tapa vastustajan joukkue on meidän porukalla olleet suosituimmat. Myös VIP-kuljetus (toinen joukkue yrittää saada yhden tyypin eli VIPin vihun tukikohtaan) on joskus yli vänskää, varsinkin kun VIPille annetaan vaan pumppu ilman lipasta.
Bunkkereiden rakentamisesta on tossa jo tullutkin. Me kaivettiin Nurmossa yhdelle pelialueelle jopa juoksuhautoja ja rakennettiin autonrenkaista puolustusmuureja eli mahdollisuudet ovat melkein rajattomat. Tosin meidän pelialueella on paljon hiekkaa, mutta alue itessään on loistava, eli hiekan kanssa täytyy vaan elää eikä enkeleitä kannata sinne viedä...
Kyllä sitä osuu huonommillakin kuulilla, pitää vain ampua enemmän...
Mursu on jalo eläin...
Poissa
Kiitti vaan, Jukka. Joukkueen foorumiuskottavuus kasvoi taas... No olihan tuo tottakin.
Kun hätä on suurin, on oma mutkakin lähellä.
\"Well, what if there is no tomorrow? There wasn\'t one today!\"
Poissa
mitenkään teidän skenupelitaktiikoitanne jyräämättä ja tuomitsematta suosittelen kuitenkin muutamaa metsä ja kenttäpeliä jotain kokenutta liigajengiä vastaan ennenkuin alatte vertailemaan skenupeli ja suppikenttätaktiikoita ja taktisuuksia ylipäänsä.
Ja kun kerran pilkkuja ruvettiin viilaamaan, niin se että väijytetään vastapuoli on strategiaa. Se miten vastapuoli saadaan siihen väijytykseen on taktiikkaa.
- Muuli
Poissa
Aragorn kirjoitti 10.03.2003 klo 11:56:20:
Kiitti vaan, Jukka. Joukkueen foorumiuskottavuus kasvoi taas...
Eipä tuo foorumiuskottavuus (mitä sitten onkin, virtuaalipili?) skenupeleistä kirjoittamalla mene. Täällä on niin paljon kaappiskenuttajia ettette uskokkaan :-)
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
jep. ne jotka haluaa pysyä uskottavina ei lue näitä skenujuttuja. ja koska ne ei lue näitä ne ei voi kommentoida näistä ja maailma pelastuu.
Intissä oppii rakentamaan kunnon poteroita.
Proto
Poissa
Aaaahhhh!!!!
Puska peinttiä usvaisena aamuna... Voiko päivä paremmin alkaa?!?!...
TsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsok....Pliip Pliip Pliip....prullm...TsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsokTsok....
*Kuulan jakamista...visioni sanoo tyhjää...bulkkaus...kuulan jakamista...*
...v*tun hullu!...
...v*tun hullu!...
Poissa
Niin no nostatan taas viestimäärääni pilviin... Me ollaan aina pelattu isolla alueella, ja tarkotan isoa. Joukkkueiden välimatka alussa jotain päälle parisataa metriä. Paras taktiikka on mulla ainakin ollut istahtaa johonkin puskaan ja toivoa, että siitä menee joku ohi. Että se niistä taktiikoista.
Kun hätä on suurin, on oma mutkakin lähellä.
\"Well, what if there is no tomorrow? There wasn\'t one today!\"
Poissa
Omien kokemusten mukaan skenupeleihin kannattaa hommata mahdollisimman paljon porukkaa mukaan, vaikka sitten vuokrapelaajia. Jo pelkästään iso porukka ympärillä ampumassa samaan suuntaan nostaa tunnelmaa kummasti.
Samalla sitä isoa porukkaa kannattaa hyödyntää pelialueen rakentamisessa. Kaikki vaan kantamaan mettästä löytyvää kamaa syndien näkösiksi kasoiksi. Sitte mielikuvitusta kannattaa käyttää, kaikki roina vaan pelikentälle, jääkaapinovista lähtien...
\"Aargh! Astuin miinaan, parasta pötkiä pakoon!\" -Korkeajännitys-
Pekka/Krakatau
Poissa
ja pelithän menee hyvin vaikka umpimetässä. jos ei oo erillisiä syndejä niin tulee etittyä niitä suojasempia reittejä.
Prtoo
Poissa
Arttu hei, mikä foorumiuskottavuus?:)
En sinänsä halvenna suppipelejä, nekin jyräävät. Satun vaan tykkäämään skenuista enemmän. Pitäiskö meidän ruveta haukkumaan skenuja ja mielistelemään fooruminpitäjiä että meitä pitädettäisiin jotenkin \"oikeina\" peinttaajina? Mun mielestä paintball on moniulottuvuuksista ja sitä voi pelata miten haluaa (tietenkin yleisiä sääntöjä rikkomatta).
Kyllä sitä osuu huonommillakin kuulilla, pitää vain ampua enemmän...
Mursu on jalo eläin...
Poissa
jos vaikka että taas lähtis sille vanhalle kumpi on parempi skenut vai suppi linjalle...jookos...ei jaksa kattoo ku lapsi yrittää selittää lapselle jotain mitä lapsi ei voi tajuta ku lapsi selittää!!
porkkana
Poissa