Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Portugalissa oli \"välimerimäinen\"-organisaatio eli hommat tehtiin skandinaavin silmin hävettävän laiskasti tai huolettomasti.
Torstaina kun kentällä ekan kerran käytiin katselemassa oli rastapäiden joukko nostelemassa verkkoja hyvin verkkaiseen tahtiin, jo silloin katselin touhua päätäni pyöritellen. Sitten alkoi sade...
Perjantaina olimme paikalla 9.00 ja kentät olivat muuten kasassa paitsi JT-kentältä puuttui \"Maya temppeli\" (saapui paikalle perjantaina n. 20.30 illalla), tuo kenttä oli esim. Urholle tärkeä sillä meillä oli siellä 3 peliä lauantaina (ok niistä 2 siirtyi sunnuntaille).
X-ball kenttä \"valmistui\" 15 minuuttia ennen ensimmäistä peliä n. klo 19.45...
Perjantaina ei satanut.
Lauantaina satoi aamusta iltaan.
Paikalla ei ollut mitään kuulutuksia, kukaan ei halunnut mennä ulos sateeseen pelaajateltasta, muutama loukkaantuminen liukkaalla ruoholla -> kaikki alkoi mennä aikataulullisesti pieleen.
Se ei myöskään auttanut että pakollinen etukrono oli sijoitettu kenttien sisälle ja täten kronotusta ei voitu järjestää kuin vasta edellisen pelin jälkeen, tähän kun lisää faktan että joukkueet eivät halunneet sateessa ylimääräistä seistä johti siihen että kun iltapäivälohkomme alkoi 2,5 tuntia myöhässä se venyi entisestään ja lopetettiin n. 19.30 kun paikalla ollut valaistus ei ollut riittävä. Suurin piirtein kolmannes peleistä siirtyi sunnuntaiaamuun.
Sunnuntaina sää oli pilvinen mutta kuiva. Pelit alkoivat 8.30-9.00, kaikki verkot olivat kokeneet kovia ja niitä korjailtiin lähes koko päivä pelien välillä. Aikataulua yritettiin kiriä ja itse Bea Youngs oli kuuluttumassa joukkueita kentille. Kuitenkin organisaation jäykkyys siinä että pelejä ei optimoitu tuomareiden toimesta, kuin Voodoon kentällä, johti entistä pahempaan myöhästymiseen. \"Aamupäivän\" pelit loppuivat n. klo 17, osa siis siirtyi lauantailta... Iltavuorossa mentiin taas pitkälle tosin avuksi tuli kesäaikaan siirtyminen eli luonnonvaloa riitti tunnin pitempään.
Homma jatkui maanantaina loppupeleillä, samasta vauhdittomuudesta ja organisaatiosta johtuen turnaus loppui n. klo 20 (alkuperäinen aikataulu 17.00).
Toki pitää myöntää että sade vaikeutti lauantaina paljon, mutta paljon olisi voitu tehdä myös ennen kuin kaikki meni pieleen...
Tuomareita on syytelty palstoilla mutta mielestäni he tekivät melko hyvää työtä annetuissa puitteissa (7 dumaa/kenttä). Tyyli oli ranskalaisten kentillä kyllä todella erilainen kuin Voodoo/DMZ/Evolution kentällä, jossa Tuure teki mitä tehtävissä oli...
Mukava ulkokauden avaus joka tapauksessa, oli hienoa nähdä esim. \"Dynasty-Show\" livenä... 48 sek. Mayhem Tigersia 100-0 turpaan välierissä, eikä Joy Divisionkaan kestänyt jenkkien vauhdissa paria minuuttia kauempaa.
Urho hävisi 9 peliä kymmenestä, se yksi noviisipeli vietiinkin sitten alle 3 minuuttiin. Vielä puolustukseksi sanottava että meidän vastustajista 7 meni jatkopeleihin...
Urholle tämä oli tärkeä matka ja uskon että se näkyy myös Suomen kentillä.
Tässä tärkeimmät,
Juice
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Tässä on omat mietteeni tuolla portugalissa tuomaroinnista.
Teimme parhaamme. Lauantaipäivämme tuomarointi saldo oli n 13 tuntia kentillä, sunnuntaina 14 tuntia. Koska tuomaroimme vain neljännesfinaalit maanantain saldo jäi vain 5 tuntiin. Saimme keskimäärin paljon enemmän kehuja kuin haukkuja ja Päätuomari Moose kehui vilpittömästi tuomatointiamme.
Viimeiset pelit La ja Su pelattiin "valaistussa" pilkkopimeässä ja olivat ihan naurettavia. Tuomarit eivät nähneet hittejä, pelaajat eivät nähneet mitään.Kaikki pelasivat GOD-mode päällä.
Järjestäjät olivat ihan jostain p*****stä. Lauantaina meillä oli yksi 10minuutin ruokatauko ja olimme ainoa kenttä, joka óli edes jollain tavalla aikataulussa.
Kuulimme paikallisilta työntekijöiltä, että pääjärjestäjä on ihan nilkki jätkä koko turnauksen ajan. Hän on yrittänyt vetää kotiinpäin (rahallisesti) kaikissa asioissa.
Ja mitä tulee ranskalaisiin ja portugalilaisiin patongin purijoihin, niin oikeasti en ole koskaan nähnyt yhtä paljon kitisijöitä yhdessä paikassa. Suurimman osan kitinöistä saimme Oikeista tuomioista. Tässä pari helmeä:
1. kahdella pelaajalla plexissä hitti ja he kysyvät ovatko he ulkona.
2. magin koko ylärunko maalin peitossa --> 1-4-1. Kitinää jälkeenpäin.
3. "Say Fuck You to me, if you hate the french!" ranskalaisen kapteenin kommentti meille, Hävityn pelin jälkeen.
Ja mitä Baquetbitter Airwaysta tulee, niin miten lentoyhtiö voi hävittää mun laukun, sekä meno, että paluumatkalla. Onneksi sain molemmilla kertoja laukun takaisin.
SUURIMMAT kiitokset minulta kuuluu Tuurelle, joka oli ihan uskomaton järjestelijä ja auttoi meitä pitämään edes jonkin tason aikataulua yllä. KIITOS
T:Hilu
Voodoo/Evolution
edit: pari pilkkua
Poissa
Millä kentällä te dumasitte??
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
joopajoo kirjoitti 02.04.2003 klo 13:09:09:
3. \"Say Fuck You to me, if you hate the french!\" ranskalaisen kapteenin kommentti meille, Hävityn pelin jälkeen.
Mahtaisiko kyseessä olla Camp Tigers ja niitten iki-ihana kapteeni (oisko ollut Greg?) Mä olen nimittäin halaillut ton kanssa 2002 Finnkampenissa ja kuullut siltä kaikki samat laulut.
T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Totta pojat haastelee.
Mutta on Portugalissa jotain hyvääkin:
-Kuskit on kuumia
-Kalja ja viina on halpaa (kisapaikalla sai aina
megasatsin viinaa 2,5 eellä mainitsemala olevansa Suomesta, kalja -kylmänä tietysti, 1 e. )
-Tupakoida eli Fumar saa joka paikassa (joskin röökiä
ei sitten myytykään joka paikassa, lähinnä automaateissa)
Poissa
joopajoo kirjoitti 02.04.2003 klo 13:09:09:
Ja mitä Baquetbitter Airwaysta tulee, niin miten lentoyhtiö voi hävittää mun laukun, sekä meno, että paluumatkalla. Onneksi sain molemmilla kertoja laukun takaisin.
Älä itke.. Viime vuonna Toulousen reissulla mulla oli tyttöystävä mukana... menomatkalla Air France hävitti molempien laukut, mun laukku saatiin takas 24h lennon laskeutumisen jälkeen.. Sallan laukku 70h laskun jälkeen.. eli pari päivää ennen takas lähtöä.. kun tultiin takas, katos laukut(MOLEMMAT) taas.. mutta eihän niitä täällä tarttekaan..
tässä ei jaksa tilittää kaikkea avautumista, lentokentällä ajelua edestakas ja lentokentän johtajan kanssa rupattelua...
mutta loppuun voi mainita että kun täällä kotosuomessa sitten lähetettiin AF:lle kirje missä vaadittiin niitä korvaamaan meille rahalliset tappiot niin korvausta pamahti 276e, eli _kaikki_ mitä meni vaatteisiin kenkiin, ym. "pakolliseen" mitä shoppailtiin.. eli jos laukut häviää niin kannattaa käydä vaatekaupoissa..
ps. "Fuck France" - kuten eräs suomipaintin guruista joskus sanoi..
*edit: ei sanonu vaan kirjoitti... ottelupöytäkirjaan allekirjotukseks*
-Kimmo
Poissa
agimo kirjoitti 03.04.2003 klo 09:40:49:
ps. \"Fuck France\" - kuten eräs suomipaintin guruista joskus sanoi..
*edit: ei sanonu vaan kirjoitti... ottelupöytäkirjaan allekirjotukseks*
Stefun pimeä puoli sai tuolloin koko suomipaintin haukkomaan henkeään
Poissa
Siis Stefan \"Oldskool\" Nyström tajuaa... olikos toi se sama keikka, jossa kynä lensi, josta tuli just sen verran miikkoja, että semit jäi sitten väliin...
T N T pass it around
Give it to me
Defending my streets
Iippo / Los Bastardos
Poissa
ei...
tää \"Fuck france\" oli toulouse 98(?)
se kynäkeikka tais olla mayhem 99(?)
-Kimmo
Poissa
Clint kirjoitti 03.04.2003 klo 10:18:31:
Mitä koko hommasta jäin 39,4 asteen kuume.
ja mun pullo coveri, eli pullo coveri takas ja heti.
T N T pass it around
Give it to me
Defending my streets
Iippo / Los Bastardos
Poissa
ja mun trixi..
Poissa
Mulla on joku punainen Redz coveri. Joku tosi hyvässä kunnossa oleva trixi ja ilmapullo jossa musta coveri. Huuto kauppa alkaa perjantaina. Ainiin jos joku haluaa ostaa on X-ball Finland paitoja.
Poissa
Poissa
Iippo kirjoitti 03.04.2003 klo 11:32:48:
Siis Stefan \\\"Oldskool\\\" Nyström tajuaa... olikos toi se sama keikka, jossa kynä lensi, josta tuli just sen verran miikkoja, että semit jäi sitten väliin...
Eikun jäätiin finaaleista 1 piste. Joku on ollut kilttiä poikaa sen jälkeen...
-Stefu-
*** HAS BEEN ALL STARS ***
ISO-K
Metsävideoita vuosien varrelta
Poissa
Clint kirjoitti 03.04.2003 klo 12:58:23:
Mulla on joku punainen Redz coveri. Joku tosi hyvässä kunnossa oleva trixi ja ilmapullo jossa musta coveri. Huuto kauppa alkaa perjantaina. Ainiin jos joku haluaa ostaa on X-ball Finland paitoja.
Ja yks paitahan on mulle jo varattuna.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Ja jos saan suositella kaikille suomalaisille joukkueille mukaan otettavaksi...
MIKA SARPO aka MIKKE!!!!
Parempaa paintti turistia saa etsiä koko planeetalta. Jos pelkästään ne kauhunsekaiset tunteet, jotka nousee pintaan kun raavas suomalainen mies alkaa piereskelemään ja röyhtäilemään kesken lennon jo mentäessä eivät riitä, niin odottakaas kun kaveri saa riittävästi viinaa systeemiinsä (joka muuten on noin 3 kertainen jopa suomalaisen miehen päivä annokseen verrattuna) niin silloin kyllä lähtee. Varsinkin lajiin parin viime vuoden aikana mukaan tulleet newbiet (minä mukaanluettuna)saavat kaverilta sellaisia behind the stages paintti kertomuksia maailman joka kolkasta, että oksat pois.
Jo Smart Partsin kojun kohdalla alkaa myyjät kyselemään Flinkiltä, että \"why did you have to bring Mr. Sarpo with you\". Kaveri on tietysti vain hieman katkera, sillä onhan kyseinen sälli lähetetty junalla hirveessä kaatokännissä kotiin vaimon luokse, kun kaverin juomakunto ei riitä lähellekään suomalaisiin legendoihin (Mikke&Reiska) verrattuna.
Muutenkin varmasti Cyclonen ja Clonen puolesta voin lausua kiitokset herra Sarpolle tunnelman ja hyvän tuulen
ylläpitämisestä koko reissun ajan. Kiitokset menevät myös viinan juonnin kakkos maisterille Kimmo Viinamäelle, joka ei ollut juuri moksiskaan kun joutui vaihtamaan paintti releensä jo kisojen aikaisessa vaiheessa pariin paukkuun ja bisseen, täten tehden puhe äänensä jo melkein kuultavaksi. Kiitos siis molemmille
Taisi päästä pieni pörri tässä kirjoituksen ohessa, mutta se varmaan annettakoon anteeksi.
P.S: Ei sitten Mikke niitä JUOPPOHULLUUS kohtauksia
-cK / Cyclone
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.team-cyclone.net">www.team-cyclone.net</a><!-- w -->
cK / Evil-F
(to be announced later...)
Poissa
Paras tapa psyykata ulkomaalaisia jengejä turnauksissa on ottaa seinäjoen PR-osasto mukaan. Mikke ja Reiska aiheuttaa yleensä enemmän hämmenystä kuin kaikki ruotsalaiset peinttaajat humalassa yhteensä.
- Muuli
Poissa
ja Simon vielä lisäx hei mis mun jt-pelihanskat on HALOO vai jäikö ne Portugaliin
The most beautiful thing on wheels? (FIREBIRD TRANS-AM 1975)
Poissa
Sivut: 1