Et ole kirjautuneena.
lähetit mulle pökäle postia siitä rynnäkkötykistä., noh tässäpä on kuva(ilman piippua):
hinta on jotain 1000 euron pintaan, mut sulle 1100 ja hintaan kuuluu kotiinkuljetus, piippu `ja laatikollinen kranuja joita tolla voi ampua.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
mikä ihmeen vehje toi sun rynnäkkötykki oikeen on???
Saako tollasii ostettuu Suomest??? Ja mitä paukkui tommonen oikeen ampuu???? tyhmä kun olen niin kysyn.....
tHe BoSs.... Is BacK...
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
vastasit jo omaan kysymykseesi.
T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
mutta missä tollasii käytetään ja mist tommosii saa ostaa??? en oo ainakaan kellään koskaa nähnyt tollasta ennen....
tHe BoSs.... Is BacK...
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
Noita käytettiin ainakin viime vuoden puskapeintin SM-kisoissa. Noita tehdään NASA:n tehtaalla jenkeissä.
Poissa
armoa...
T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
ehkä kuitenkin kannattaa ottaa silmä käteen ja tunnistaa
...
...
...
PORAKONE!!
- Muuli
Poissa
Tosta sekamelskasta osasin poimia myös fikkarin. On siinä joitain muitakin sähkötyökaluja. Kuvamanipulaatio on kaunis asia.
\"On maailmassa monta, ihmeellistä asiaa...\" vai oliko se \"aasia\"...
NYYPPÄ 4 EVER
* Juuso / Räyhä *
Poissa
tolla voi ampua MITÄ VAAN.
itse olen ampunut muurahaisia, norsun kerran ja sipulia.
toi on oikeesti valopistooli nintendoon.sillä pelataan pasianssia ja tetristä.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Mun mielestä tuolla ammuttiin MIB:ssä se ufo alas.
Eikö totta?
Janne
Cyclone
Poissa
10 tuolle koneelle joka keittää, paistaa, pilkkoo, silppuaa ja lohkoo sipulia, ja ties mitä muutakin se tekee.
NAM
Veli/Herpes
Veli/Herpes
Poissa
Rynnäkkötykki:
Kuva manipulaatiosta tunnistettavissa eri dewaltin sähkötyökaluja. 18v akkukoneen akku ja sen kiinnitys, 24v akkuporavasara, yläjyrsin, 2kpl akku valaisimia joista toisessa 9,6v akku, poravasaran takakahva, hirsiporan takakahva ja sit jonkun pikkuporan keula ja istukka. yx biitti on mitä en tunnista.
Tyyppejä kaikille tuotteille en nyt lonkalta muista, mutta tästäpä voimmekin mielenkiinnolla jatkaa kun jokainen käy itse etsimässä palapelin palat osoitteesta: http://www.dewalt.com
TjaniK / TO
Poissa
Tee-Se-Itse_Jani tietää...
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Ihan sairaan kuumaa on myös kustomoida kyseisillä sähkötyökaluilla omaa mutkaa. Kotijyrsinnät rokkaa.
-Ja sitten kun saa koko komeuden valmiiksi niin sen voikin peittää sillä paljon mainostetulla lumiteipillä
Poissa