Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
koitetaan nyt hommata jotain yhteystietoja tätä kautta, kun El Fieran sivuilta ei löytynyt ja Tiikerihaiden sivuille en edes päässyt..ilmeisesti Tampereella toimii sellainenkin tiimi kuin Team NitroX Tampere, ja lähistöllä RIOT ja Flashback...
nyt on siis päässyt käymään niin, että kiinnostus lajiin on roihahtanut ihan kunnolla liekkeihin, ja jostakin tarvis saada lisätietoja..
eli jos joku vaan viittis laittaa vastauksena jonkun manselais-aktiivin puhelinnumeroa, niin voisin soitella lisää.. ja totta kai mullekin voi soittaa, vaikka oon aika huonosti tavoitettavissa, kun intin viimeiset kuukaudet painaa päälle, mutta ainahan voi jättää viestiä vastaajaan..
eli ei sit muuta, kun että toivottavasti joku vastais, niin pääsis pian katsomaan, oppimaan ja kokeilemaan..
- carl
044-5217687
Poissa
Nitrox ja Flashback toimivat ja yhdessä Tampereella. Ota yhteyttä, uusia pelaajia kaivataan kovasti.
<!-- e --><a href="mailto:kalle.lehtinen@tut.fi">kalle.lehtinen@tut.fi</a><!-- e -->
050-3771834
Kalle/Flashback
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.flashbackfinland.tk">www.flashbackfinland.tk</a><!-- w -->
Täydellisessä maailmassa kukaan ei astu jalkamiinaan -- kolmesti
Täydellisessä maailmassa kukaan ei astu jalkamiinaan -- kolmesti
Poissa
Kivat sivut, huumori näemmä edelleen tallella.
Mark/NitroX
Poissa
joo, el fieran sivut on hieman vaiheessa, kun graafikkoo laiskottaa... Ja nyk. el fiera on entisen el fieran ja tiikerihaiden fuusio, että laitas vaikka mailia mulle jos pelailu kiinnostaa [email:2pqu13aa]jussi@el-fiera.cjb.net[/email:2pqu13aa]
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Joko Tampereella on pelipaikka ja treenejä, joihin pääsis mukaan?
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa
Tapu:n treenit alkavat toukokuun ekalla viikolla. Tarkat päivämäärärät tiedossa kunhan saadaan sup\'air-kenttä Suomeen. Treenipaikkana alustavasti Oriveden Eräjärvi eli n.60km Treelta. Tarkoituksena on järjestää treenejä viikoittain. Pelipäivät tulevat olemaan sekä arkipäivisin että viikonloppuisin.
Treenit maksuttomia Tapun jäsenille.
Kyselyt voi laittaa Lexalle, Kallelle (katso ylempi postaus) tai mulle.
Yhteystiedot:
Leo Putkonen
<!-- e --><a href="mailto:leo.putkonen@spbl.org">leo.putkonen@spbl.org</a><!-- e -->
tel. 0503582295
Teemu Taipale
tel. 0405365877
t. Teemu Taipale/ Tapu ry./ NitroX
Poissa
-Nääsville Predators-
Aloitti oman reenikautensa 22.4.03.
Tulevaisuudessa reenejä pidetään Lempäälän kentällämme.
Pääasiallisesti tiistaisin ja jonain muuna päivänä, mutta kuitenkin sitten että viikossa on vähintään kaksi reeni päivää.
Reeniseura on tervetullutta, vanhat opettamaan ja uudet oppimaan ja kaikki viihtymään. Jos kiinnostaapi, otappa yhteyttä minuun niin sovitaan lisää.
...v*tun hullu!...
...v*tun hullu!...
Poissa
Pistäppä lempäälän mies mulle infoo niistä reeneistä, oon kans lempäälästä ja jollekin teijän porukan kaverille mailaillukin. Lähen kyllä reeneihin ilman muuta...
Poissa
Sivut: 1