Et ole kirjautuneena.
onko kenelläkää tietoo/ juoru infoa siitä, kuinka ison loven lompakkoon uus enkeli tekis?
"I`m a fucking bad guy, i`m paintballer"
"Kun elämä tuntuu välillä synkeältä, on upea tunne kun tietää, että kohta voi vetää käteen. Siitä saa taas uskoa elämään."
Poissa
Mitäs jos vaikka soittaisit johonkin liikeeseen ja kysyisit...
-Jaba/(CY)Clone-
It's Flaymin' baby!
Poissa
kumpaa tarkotat, speediä vai LCD 2003? LCD 2003 oli jossain nettikaupassa $850
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
ANGEL IR3 1390 eur
Angel LCD 1290 eur
-creditor
Poissa
käy tsekkaamas
http://www.pb-heaven.com/
-creditor
Poissa
Tekstin mukaan tosi halpaa tavaraa, kattokaa nyt tätä SUPERHYPER edullista kuulahintaakin:
Severe Tornado, kisapallo vain 100 eur / 2000 kpl
Joo ops!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
sieltä löytyy näköjään ainakin paljon puhetta ja suolattuja hintoja...
Paintball Heaven toimii Suomessa n. 20 paikkakunnalla sekä omin että yhteistyökumppanien voimin. Pelikenttiä on käytössämme n. 50 kpl, joten ryhmällesi löytyy varmasti sopiva pelipaikka. Tällä tavoin pystymme palvelemaan asiakkaitamme aina paikallisella tasolla, eikä tuotteita tai palveluita tarvitse jäljestää pahimmillaan satojen kilometrien päästä.\"
täähän on siinä tapauksessa suomen suurin pulju!
miksi yhteistyökumppaneita ei mainita?
kokonaishenkilö(kunta)määräksi mainitaan n.80 henkilöä.miksei kenenkään nimeä/sähköpostiosoitetta/puhelinnumeroa mainita erikseen?yhteydenotot pelkästään sähköpostilla...
miksei minkäännäköstä puhelinnumeroa ole?
vaikuttaa lupaavalta...tosin sivut on kuulemma vielä keskeneräiset...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Onhan se puheidensa mukaan iso iso firma, mutta onko kukaan koskaan kuullut tosta mitään?
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
sieltä pitäisi löytyä tietysti enkelin hintoja,niitä mitä se jätkä just kyseli!!!!!!!!!!!!!!!
-creditor
Poissa
löytyikin.
eriasia on uskaltaako tuolta tilata mitään, myyjästä kun ei ole muuta tietoa kuin bulvaani sähköpostiosoite!
minä en lähtisi tilailemaan noin heppoisin yhteystiedoin mitään...
linkeistä löytyy muitakin firmoja suomesta jotka myyvät em. asetta.
Poissa
No niin no.......kilpailu pitää hinnat alhaalla. :-) En sitten tiedä voiko yhtä netti sivua ja yhtä email osoitetta pitää kilpailijana.
Olisi sentään kiva että voisi soittaa ja kysyä missä edes yksi PB Heaven liikkeistä sijaitsee tai sitten kuka sen takana on tai jotain. ku ei millään pahalta toi sivu vaikuttaa tyyliin lupaavalta --> Salee back mainingiltä...onneks niillä on sentään tiukat laatu valvonnat. :-)
Mä saatan muuten olla erehtyny mutta luulen että PB heavenin kotisivujen yläreunassa olevista kuvista kaksi vasemman puoleisinta olisi Paintball Gamesin Copyright omaisuutta??? Sen vois joku elämän haluinen tarkistaa :-)
NATO kato jotain vanhaa mainosta muistaakseni noi on ollu jossain.
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Em. saitin domainista sai irti tällaiset tiedot, selvitelkää lisää jos kiinnostaa. Minulla on sellainen hytinä että kyseessä saattaisi olla HyperSportsin perillinen; mainoslauseet ovat sen verran tutunkuuloisia.
domain: pb-heaven.com
status: production
origin-c: <!-- e --><a href="mailto:info@pb-heaven.com">info@pb-heaven.com</a><!-- e -->
organization: Paint Business Finland Ltd Oy
owner: Jari Iivonen
email: <!-- e --><a href="mailto:info@pb-heaven.com">info@pb-heaven.com</a><!-- e -->
city: HELSINKI
country: FI
admin-c: <!-- e --><a href="mailto:info@pb-heaven.com">info@pb-heaven.com</a><!-- e -->
tech-c: <!-- e --><a href="mailto:hostmaster@nebula.fi">hostmaster@nebula.fi</a><!-- e -->
billing-c: <!-- e --><a href="mailto:hostmaster@nebula.fi">hostmaster@nebula.fi</a><!-- e -->
nserver: dns1.nebula.fi
nserver: dns2.nebula.fi
registrar: JORE-1
created: 2003-05-06 15:32:28 UTC JORE-1
expires: 2004-05-06 09:32:12 UTC
source: joker.com
Poissa
Leikitääks salapoliisi leikkiä?
Paint Business Finland Ltd Oy 10.10.2002 Prh
Yritysmuoto Osakeyhtiö 10.10.2002 Prh
Kotipaikka HELSINKI 10.10.2002 Prh
Yrityksen kieli Suomi Veroh
Päätoimiala Urheilualan tukkukauppa 01.09.2002 Veroh
Postiosoite Rantakartanontie 5 E 120 10.09.2002 Yht
00910 HELSINKI
Poissa
joo, muistaakseni noi samat kuvat löytyy pepa-gamesin sivuilta, eli...
toisaalta, mitä v**un väliä sillä on...
Poissa
eikös se oo ihan hyvä että tulee uusia kauppoja yrittämään tännekin päin maailmaa?
no okei puhelin numero ja joku nimi ois kiva...pelkkä maili osote antaa ehkä hieman epäilyttävän kuvan..mutta jos homma toimii ni mun puolesta onnee vaan peliin!
Poissa
just
-Creditor
Poissa
a) sivusto tulee olemaan pää-asiassa ns. satunnaispelaajille toimiva portaali valtakunnalliseen vuokrauspalveluun, toki kilpapelaajillekin myymme mielellämme, tosin ilman politikointia yms.
b) pb-heaven on markkinointibrändi, lähinnä tosiaan satunnaisiin pelaajiin suunnattu, jonka takana on lukuisa joukko juridisesti eri yhtiöitä. eri yhtiöitä yms ei tod näk tulla verkkosivuilla erittelemään, jos ostat oulussa macista hampurilaisen se maistuu samalta kuin helsingissä jne periatteella myös vuokraustoiminnassa.
c) mikäli joku jo tässä vaiheessa on kiinnostunut ostamaan myös ns. kilpasälää, vaikka minulle voi soittaa, numero alla. politikointi yms bs hoitakaa vaikka täällä boardilla, mutta kaupankäyntiin osallistun mielelläni.
d) kuulan hinnasta; lue ewerglade hieman tarkemmin, mikäli joukkueesi on kiinnostunut ostamaan yli yhden laatikon kuulaa, hinnasta voimme varmasti neuvotella.
e) sivut olleet verkossa nyt n 30 h, ihan kiva nähdä että ainakin jo markkinoimatta jo löytyvät näin helposti. Keskuspuhelinnumerot yms siellä myös aikanaan.
Jatketaan vaikka maililla jos kiinnostaapi,
Pasi Rantala/PePa Games/Pb-heaven
<!-- e --><a href="mailto:info@pb-heaven.com">info@pb-heaven.com</a><!-- e -->
gsm. 0440-362981
/pasi
/pasi
Poissa
parantala kirjoitti 13.05.2003 klo 21:32:15:
d) kuulan hinnasta; lue ewerglade hieman tarkemmin, mikäli joukkueesi on kiinnostunut ostamaan yli yhden laatikon kuulaa, hinnasta voimme varmasti neuvotella.
Joo joo, älä ota hernettä!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
Poistin mun avautumisen PB heavenille. Ne saa tehdä mitä haluaa en ala auttaa niitä.
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Uusi enkeli (speed) on käsittääkseni jenkeissä 850 taalaa, joten kun sen laskee Splätweb laskukaavalla niin sen saa kotiovelle kannettuna samaan rahaan.
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
kappas, uus ennätys!!!!!
tällä kertaa ei tullu edes paljo paskan jauhantaa tälle palstalle...
kiitos niille jotka vastas siihen esitettyyn kysymykseen.=)
"Kun elämä tuntuu välillä synkeältä, on upea tunne kun tietää, että kohta voi vetää käteen. Siitä saa taas uskoa elämään."
Poissa
JiiiTeee kirjoitti 13.05.2003 klo 15:42:16:
Ei vittu TENU(jokunen)!!!!
-oonks mä tosiaan näin tyhmä!?!-
hanki elämä.....
Poissa
Viimeksi kun heitin mielipiteen ko. poikien webbisitelle parista asiasta, niin yllättäen sitä puitiinkin seuraavaksi splatboardilla. Nyt säästän Copy/paste vaivan:
\"Paintball Heaven katsoo myöskin kilpaskenessä vallitsevan ”Sä pelaat erinäkösellä maalipallolla kuin minä, -mä en leiki sun kanssa” –periaatteen vaaralliseksi lajiin, jonka huipulla pelaa 3 joukkueellista hemmoja ja loput lähinnä internetissä.\"
Henkilökohtaisesti katson pienen kuulatukijokkueiden välisen vähemmän kuin puolitotisen naljailun paljon vaarattomammaksi kun sen, että joku väittää oman yrityksensä sivuilla tilanteen Painttiscenessä olevan tuollainen.
1) Tuolla tavalla saa mustattua koko skenen siis myös oman puolensa voileipää
2) Kannattais varmaan tulla itse turnauksiin paikanpäälle toteamaan henki, eikä lueskella liikaa internettiä.
3) Yleensä busineksessa on tapana kehua omiaan ilman muiden haukkumista.
puuh.
- Muuli
Poissa