Et ole kirjautuneena.
Ostaisin palloja n.500kpl!!! että jos joku haluisi myydä niin voin ostaa!....pitäs saada tänää(lauantai) tai huomenna(sunnuntai) -pitäs päästä räiskimään uuella aseella-kun mitkään liikkeetkään ei oo auki...elikkä jos vaan joku haluisi myyä tänää tai huomenna mihin aikaan tahansa niin mailaa tai pistä tänne viestiä. Asun kirkkonummella eli voin tulla hakemaan HELSINGIN seudulta....HUOM! ei mitään pro palloja vaan normaaleja peruspalloja!....
...Mag Rules...
^^
Poissa
Olisit ennen klo 14:ää tänään käynyt esim. Coolgames:ssa tai muussa painttiliikkeessä. Tietysti voit yrittää, jos jollain täällä on kotona ylimääräisenä laatikoita.
Poissa
Mulla löytyy Blazea.Soita ennen viittä jos tarvitset.
P.0500-353 002
Wellu/Plague
Poissa
lAITA jUUSO jalojen välin munat;
Poissa
Mä tarttenkin 200-300kpl palloja!!! eli jos joqu jaksaa myyä KIRKKONUMMI-ESPOO-HELSINKI alueella tavallisia peruspalloja niin kirjottele mailiin tai tänne....
...Mag Rules...
^^
Poissa
Mulla ois tuossa reilut 200 kpl. Zapin Chronicia ja Ampia.
Poissa
En mä saa enää pelata Plaguessa.Mut alennettiin jonnekkin rottien ja tyttöjen välimaastoon.Nyt joutuu lähtee kaataa!
Poissa
Zori vaan...mutta mulla on jo palloja iso kasa kiitokset hyvästä kaupasta MANKALLE WASTEDISTÄ! ....
...Mag Rules...
^^
Poissa
Joo-o...ole hyvä vaan. Ehkä joku päivä tuo määrä on \"hyvä alku\" sulle jos olet menossa pelaamaan. Toivottavasti riittää.
Poissa
KeUKeu, 200-300-500 palloa.. sillähän.. no ei pelaa kyllä ihan yhtäkään peliä
--Ilkka
Poissa
mankka rokkaa
Äiti sanoo komeeks
You taste like you're gay
East Vanda Wiggaz
Poissa
Siis jos tästä pallojen määräsyä syntyy joku jupakka niin voinn sanoo et kattokaa ekaa mun viestii!!! niin näätte varmaan kirjotuksen:-PITÄS PÄÄSTÄ RÄISKIMÄÄN UUELLA ASEELLA-! eli en oo ostanu noita palloja noin vähäääå jos esim.peliin/treeneihin oisin mennyt!.....>:D ja ps. mitä siitä jos joillain menee vähemmän palloo!?...
...Mag Rules...
^^
Poissa
Menin Joni aiheesta sivuun eli ei tohon sun juttuun liittyny enään mitenkään. Ja eihän siinä mitään pahaa ole jos käyttää vähemmän palloja, kunhan ihmettelin miten voi neljällä kasella pelaa kuusi pelii seisemällä miehellä...
--EGi
Poissa
EGi kirjoitti 19.05.2003 klo 09:45:28:
Menin Joni aiheesta sivuun eli ei tohon sun juttuun liittyny enään mitenkään. Ja eihän siinä mitään pahaa ole jos käyttää vähemmän palloja, kunhan ihmettelin miten voi neljällä kasella pelaa kuusi pelii seisemällä miehellä...
Off Topic jatkuu...
Neljällä casella pelaa myös 16 5-man peliä ihan hyvillä lopputuloksilla
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
Harvempi nurmipora vaan jaksaa kantaa 1000+ patruunaa mukanaan...
Ari/Quality
Ari/Quality
Poissa
Jatketaan vielä off-topic, kyl varmaan ihan pro-jätkilläkin menee välillä vähän kuulaa, ku tippuu alku juoksussa, vai? En tarkoita et joka pelissä tippuis. Eipä menny ainakaan meillä paljon kuulaa ku pelit kesti niin vähän aikaa, mut ei se mitään joka jätkällä oli hel***tin hyvä fiilis zapin jälkeen, vaikka turpaan tuli. Hyvä treeni ja yks voitto(se oli kuitenkin eka kunnon turnaus), eli ei huonosti.
*TEAM UC*
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
nii mäkin......200......ja heti alkujuoksusta....sellaiset keltaiset.........tahriutuivat kauttaaltaan lateksiin.......uskomaton tuuri...............mutta loppujen lopuksi.....................kuitenkin seisaaltani.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Kyllä seiskassa jos pelaa joku 7min niin menee pelkästäään 3 (taka) pelaajalla vähintään 20 puikkoo (1,5 case). Keskiverto 7man pelissä missä ei mässäillä kuulalla menee noin 2-3 case per peli jos se kestää yli 5 min. Joukkueella on ylemmissä sarjoissa noin 55-70 puikkoo päällä jos laskee täydet boksitkin 1ksi puikoksi. Eli noin (55X150-70X150) 4-5,5 case kuulaa. Suomalaisilla Mille bändeillä on nykyään varmaan joku 45-50 puikollista kuulaa kentällä pelin alussa.
\"accuracy by volume\" on tässä lajissa todettu toimivan. :-)
Se on vain osa kehittyvää lajia
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Niin on kai jos ne ei voita? Mutta yleensä takarivin pullukat on kuitenki aika koneita....Esim n.50-60v Bob Long. 16 puikkoo messissä 7 man pelissä. Muutama Cyclonen pelaaja 4 tai 5 kertainen SM voittaja.
Siis mä en sano että pullukat on koneita mutta jotkut vain on. Yleensä ne joilla on paljon sitä kuulaa etsii marginaalista etua kuulan määräällä ja siitä on tiolastollisesti hyötyä...Näytti se miltä tahansa.(Kysy milta tahansa NXL, NPPL, Millenium series bändiltä)
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa