Et ole kirjautuneena.
KUinka moni käyttää pallisuajia?? tuli vaan mieleen kun oon ostamassa peinttihousuja niin kannattaisko ostaa samalla dye alapään shortsit/suojat?
...Mag Rules...
^^
Poissa
kannattaa.ne suojaa hyvin sekä pallit että reidet ja perseen.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Poissa
Haha! sattuko!! ...
...Mag Rules...
^^
Poissa
No perkele ole itse maskissa ku joku vetää parin metrin päästä vastapallosta sydämmensä kyllyydestä laukauksen. Usko pois viimeistään siin vaihees ku kaadut maahan tiedät 100% varmuudella sattuko.
JoiQu/Raaka Kone
JoiQu/Raaka Kone
Poissa
Pallisuojat on tie jolta ei ole paluuta....
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Oikeesti varottavana tarinana voisin kertoa, että mua kajautettiin huolella kasseille muistaakseni 2 vuotta sitten Klaukkalassa. Edelleenki kipeytyy kyseinen palli herkemmin esim. tärähdyksistä. Eli siihen jäi jokseenkin pysyvä jonkin asteinen vamma.
Toisaalta oon kyllä sen jälkeen pystynyt vielä tekemään toisenkin pennun, joten ihan peruuttamatonta vahinkoa ei tapahtunu. Tai sitten tää toinen on talonmiehen, tiedä häntä. Kannattaa kuitenkin käyttää suojia, vaikka ne ei kyllä oo aina kaikkein mukavimman tuntuset kaikissa asennoissa.
Poissa
Dyen shortsit rokkaa eikä edes pahasti vaikuta liikkumiseen, tosin alapääsuoja on vaa pieni pehmuste mutta sekin nyt edes vähän auttaa tai sitten sinne voi laittaa itse mitä haluaa (niissä on pussi mihin voit laittaa esim lätkämunasuojat jos haluat)
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:1s4mxq1k]Fatty@team-cyclone.net[/email:1s4mxq1k]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Lapanen tahi pipo on ainoa oikea suoja...
-Jaba/Cyclone-
It's Flaymin' baby!
Poissa
pallisuojia käytän. Ainoo miinus ku daivaa masulleen eikä osaa tulla alas ku kuppi ekana, niin sattuu.
Äiti sanoo komeeks
You taste like you're gay
East Vanda Wiggaz
Poissa
siis Jabba tarkotti tiimi\"kaverilta\" lainattua pipoa.
munasyndien kanssa on on kolme vaihtoehtoa:
1. et saa ikuna kasseille hittiä ja ihmettelet kovaan ääneen että miksi käyttää munasyndejä
2. ostat syndit ja olet onnellinen elämääsi
3. saat yhden _kivuliaan_ hitin kasseille ja ostat syndit
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
On niin pienet ettei tartte. Eikö kyllähän noita tulee käytettyä, jos on mukana.
-------------------------------
- Jeps, jeps ja siitä kiksit! -
Trivoga
ProGames
Planet Eclipse
Poissa
Meillä on varmaan ollu ihan älytön tuuri. 10 vuotta ollaan pelattu, eikä ketään oo sattunu palleille. Kukaan ei oo käyttäny suojia, mutta puhetta on ollu moneen kertaan. Täytyy se tuuri joskus loppua...
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
campo kirjoitti 04.06.2003 klo 12:13:50:
1. et saa ikuna kasseille hittiä ja ihmettelet kovaan ääneen että miksi käyttää munasyndejä
3. saat yhden _kivuliaan_ hitin kasseille ja ostat syndit
4. Saat yhden _kivuliaan_ hitin kasseille ja ajattelet ettei salama iske kahta kertaa samaan paikkaan.
4b. Saat toisenkin _erittäin kivuliaan_ hitin kasseille, ja alat jo pohtimaan munasyndien ostoa, vaan eikai nyt kolmatta kertaa.
4c. Jaa-a, näin pitkällä ei olla vielä. Vehkeet toimiiki viel todistetusti.
- Jokke / Plague Rats
Poissa
Todellakin käytän, divesin joskus taannoin kalukkalan risukentällä syndin taakse ja sain sellaisen 4 cm halkaisijalktaan olevan koivunkannon sisäreiteen n. 5 cm päähän palleista. Sen jälkeen on ollu tiiviisti päällä, sekä treeneissä että peleissä. Muistaakseni joku 5-6 kertaa on kopsahtanu syndeihin.
- Muuli
Poissa
Ilman ei enää uskalla pelata. Joskus vuonna viisi treeneissä sain metristä alitehoisella kokkerilla hitin kasseille ja samaa en halua kokea uudelleen. Kyseisen tapauksen jälkeen tosin pelasin vielä jokusen vuoden ilman suojia, mutta suojien hankkimisen jälkeen liikkuminenkin alkoi kiinnostaa ihan eri tavalla.
Poissa
Totta hitossa käytän kunnon kung-fu -pajasta hankittuja kanuunankuulan kestäviä suojia. Ei oo kuulia tullu mut yläasteella yksi honkkeli fudaisi kasseille eikä sen jälkeen enää huvita kokeilla onnella...
Poissa
kyllä kyllä, vaikkei alapään seutuville oo yhtäkään hittiä ikinä tullu, pakko käyttää kun on Mika \"Veikko\" Niemisen vanhat...
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
campo kirjoitti 04.06.2003 klo 12:13:50:
mulle tapahtu 3 vaihtoehto. kiitti genis vitusti=)
mut vieläkään en oo saanu hommattua kassi suojia... pitäs varmaan. no, kyl ne kerkee sit joskus...
siis Jabba tarkotti tiimi\\\"kaverilta\\\" lainattua pipoa.
munasyndien kanssa on on kolme vaihtoehtoa:
3. saat yhden _kivuliaan_ hitin kasseille ja ostat syndit-campo/Raaka Kone-
"I`m a fucking bad guy, i`m paintballer"
"Kun elämä tuntuu välillä synkeältä, on upea tunne kun tietää, että kohta voi vetää käteen. Siitä saa taas uskoa elämään."
Poissa
dyen slaiderit on muuten ihan jees mut tuli omiin laitettua kova muovi vielä siihen neopreeni suojan päälle kun ei se oikein vakuuta mua että se suojais jos tulee hitti läheltä!
Poissa
Toissapäivänä napsahti treeneissa kaveria varteen ja napsahti kuullemma ikävästi. Eipä meillä käytetä, paitsi yks tyyppi on pitäny villasukkaa! Sori pappa, paljastin sut...
Mut syndit ois varmaan ihan hyvät jos löytyis semmoset jotka ei hierrä!
edit: oikeinkirjoitus kunniaan...
*TEAM UC*
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
Frederikhän kehitti köyhän miehen munasyndin jo parikymmentä vuotta sitten. Ei muuta kuin vessapaperirulla stagan ympärille, reetun mukaan sillä saa myös naisia!
Poissa
Sami sä oisit voinut kyllä käyttää noita munasyndejä ihan muuna ajankohtana...
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa