Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Onko kukaan saanut koskaan paintballin takia lomia intistä (siis muita kuin omia HL/KL päiviä)? Olis kiva tietää, jos laitoksesta pystyy vedättämään lomia enemmänkin.
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
Ainaki mun kohdalla onnistu...Jopa leireiltä päästettiin
painttiturnauksiin.
Mut saatto vaikuttaa et joukkueen varakouluttaja pelas samassa jengissä.
terv. 1/95
URHO
Poissa
Kisoihin lomia ei viime kaudella irronnu. Jostain syystä lomaa kuitenkin myönnettiin (ginesviikonloppuna) Liiton kokoukseen, ja yks tupakaveri sai 3 VLV:seen pidennykset shakkiharrastuksen avulla.
Poissa
Tunnen kolme sivarin käynyttä peintin pelaajaa ja jokainen on saanut muistaakseni kolmisenkymmentä kuntsaria ja niitä voinut sitten käyttää mihin haluaa.
-Simo Hovari-
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
IIPPO on Homo koska sivarit on homoja.
Meitsi sai ainaki hösseliä kaikkiin turnauksiin vietiin jopa HKi keskustaan kerran ku oli kiire lentokentälle. Ei mulla oikeesti ollu kiire mutta kuitenkin sain kyydin. Pelasin viime vuonna melkein kaikki mahd turnaukset ja sain niitä varten HSL lomia kannattaa ottaa joku 3-4 ku muiden kotiuduttua ei tarvitse tehdä juuri mitään ja saa kuitenkin sen ekan viikonlopun vapaaksi ku muut lähtee.
No meitsi pelas noi asiat kuitenki putkee jos et oo pleijeri niin et tuu saamaan...
Locco
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Ei sivarit ole homoja.....
The End Always Justifies The Means
Samuel/GunnerS
The End Always Justifies The Means
Poissa
Todellakaan mitään lomia irronnu. Sillon ku mä kävin intin niin aseina oli pystykorvat ja lomatkin alko vasta lauantaina. Kojoottien Stidi veti tässä kohtaa kyllä yhet legendat, sillä oli meinaan pekoni päällä ja se lähti pundelle että pääsi turnaukseen. Takaisin mentäessä häkin ovi olikin valmiiks auki ja yp paukku.
Poissa
No mitään ylimäärästä et kyl peintin perusteella tuu saamaan, ellei nyt sit just satu hyvä tuuri ja joku skappari on edes kuullu peintistä. HL:n perusteena voi käyttää peinttiä, mutta tuskin se niin kovasana on kuin legendaarinen \"henk.koht.syyt\"
Poissa
Kun tuota asiaan kysyin niin vastauksena tuli hölmistyny \"mikä ihmeen paintball?\" ja yllättäen ei mitään vapaita oo saanu.
Poissa
.
Poissa
Tämä ei nyt ihan loma ole, mutta sain intistä MAP:a kun piti lähtee Tre:lle. Ei tuossa oikeestaan muuta erikoista ole kuin se, että suurin osa ei saanut MAP:a eikä lomia anottua edes koulujen pääsykokeisiin.
---
Jouni Tervonen / RQ
Poissa
urheilukomennuksia sain Mayhem masterssiin englantiin 4päivää vuonna 2000.. joutu tekee vapaan anomuksen rykmentin komentajalle että heitä vähän lomaa, plus selostamaan vähän omia ja miten kyseinen skaba vastaa jotain euroopanmestaruusruljanssia..
ps. jos tuol ois pärjänny ni ois pudonnu kuntsareita..
-Kimmo
Poissa
Jostain e-planeetalta saattaa kanssa irrota helpommin kuin \"normaaleista\" yksiköistä. Tykärit tuppaavat saavan kanssa helpommin kaikkea kivaa kun ovat niin turhia jätkiä.
Poissa
Poissa
PG:n kapu Anssi sai aikoinaan lomaa kerran viikossa \"treeneihin\" ja kaikkiin turnauksiin. Meilä mitään treenejä koskaan oikeesti ollu. Se järjesti vielä skappareille yhet pelit vuokrakamoilla ja sai siitä vielä ylimäärästä lomaa.
Poissa
Mä sain aikanani sm-liiga peintin vuoksi (v. -98) harjoitusvapaata 2x viikossa (eli 17.00-01.00), sekä vlv:t aina tarvittaessa joukkueen kapteenin tekemällä kirjallisella pyynnöllä
Joten pistä tiimis kapteeni tekeen virallista lappusta ja toivo hartaasti että paikan kapteeni on mukavalla tuulella. Muistaakseni ainakin mun aikanani sm-liiga tason urheilusta sai 2x harj.vapaata viikossa ja 1.divari tasosta 1xviikossa.
-Sami
Team Quality
-Sami
Poissa
Itse sain AUK:sta urheiluvapaata viikon ampumaleiriltä kun oli Raumalla kierros tuossa muutama vuosi sitten. Tosin anomuksen liitteenä oli joukkueen \"valmentajan\" kirje myöntäjille. Koulutushaaran johtaja puolsi, linjanjohtaja ei puoltanut, mutta taas koulunjohtaja puolsi Muut jäi tekeen ITKK rastia, kun itse pääsin pyöräileen kassulle nukkumaan edeltäväksi yöksi.
arj/F3
Poissa
Kai kyseessä oli vielä se peruttu Rauman kierros niin meni koko komennus siihen mihin pitikin eli ryyppäämiseen.
Poissa
Sama kierros, mutta divari kuitenkin pelattiin silloin. Liiga taidettiin tosiaan perua...
arj/FB
Poissa
Kävin kysymässä kapteenilta perjantaina ja ei ainekaan suoralta kädeltä antanut mitään lomia. Puhutaan sentään H- & KuljK kapteenista. Itsekin vaikutan MT-AUKissa, että pitäis varmaan ajaa jotain rallia, et sais lomia. Painttiä varten saa lomia varmaan nurmiporilta.
Tyhmä saa olla muttei kenttätykistöstä.
Olli/ ItOhjus/MT-Au
Poissa
Kai luulisin, että kyllä ne lomat sieltä tippuu, jos asian saa näyttämään liian tärkeäksi missata. Laittakaa joukkueen kapteenille vaikkapa lisänimike joukkueenjohtaja, joka alkaa sitten vaikkapa faksailemaan kaikkea viralliselta näyttävää sontaa läjäpäin komppaniaan. Luulis tolla irtoavan. Maininnan arvoisia faktoja tämän hetken tilanteeseen on luultavasti korostukset mahdollisesta 2004 olympialaisten näytöslaji mahdollisuudesta ja liikuntakelpoisuusluokituksen mahdollisesta saamisesta jo mahdollisesti ensi vuodelle...
Olkaa luovia...
KAIKEN voi saada näyttämään LIIAN tärkeältä...
Nimim. Intistä vapaalla Middle-Earth : The Wizards, korttipelin SM-karsintojen takia...
-cK / Cyclone
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.team-cyclone.net">www.team-cyclone.net</a><!-- w -->
cK / Evil-F
(to be announced later...)
Poissa
...Intistä vapaalla Middle-Earth : The Wizards, korttipelin SM-karsintojen takia
Eihän mutta totuus on just toi, valmentajan allekirjoitus ja kunnon hakemus niin lomaa tulee vaikka lasten tekoon.
- Muuli
Poissa
Muuli kirjoitti 11.06.2003 klo 00:29:54:
...Intistä vapaalla Middle-Earth : The Wizards, korttipelin SM-karsintojen takia
Eihän mutta totuus on just toi, valmentajan allekirjoitus ja kunnon hakemus niin lomaa tulee vaikka lasten tekoon.
- Muuli
Kyllä, juurikin karsintojen takia!!!!
-Jaba/Cyclone-
It's Flaymin' baby!
Poissa
Sivut: 1