Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Olen tilaamassa isomman satsin merkkaimia (n.10kpl) mutta enää on ongelmana että mitä valita. Onko joku näistä erityisen kova sana tai kertaalleen paska. Jos on omakohtaisia kokemuksia niin arvoistaisin kovasti kommenttiasi tai perustelujasi:
ACI Griffin XP
Avalon GT Commando 2-
PMI Piranha G3 Vertical
PMI Piranha G3 STS
Mokal Fokus Vertical
Kingman Spyder
Tippmann Model 98
Diablo Inferno Field
ZAP - merkkaimet
Kaikki paitsi viimeinen pyörivät samoissa hintaluokissa, joten mihin tässä repeäisi?
Poissa
Moips.
Jonkinasteiseen omakohtaiseen kokemukseen perustuen suosittelisin kyseisestä listasta tippman 98:ja.
En tosin tunne kaikkia malleja, mitä listassa oli, joten sillä varauksella sitten.
Ainakin vuokrakäytössä, ovat tippmanit osoittautuneet ylivertaisiksi muihin saman hintaluokan laitoksiin verraten. Suht. huoltovapaana ja pallollekin aika hellänä (suhteellista tosin) sillä on ollut mukava pelejä pyörittää. Myös sen \'look\' on aika lailla \'asemaisempi\' kuin useinpien muiden, jos mokomalla mitään merkitystä on.
Mara
Poissa
Jeps..Samoilla linjoilla Maran kanssa...
Itellä oli ekana mutkana ja nyt neljäs vuosi menossa vuokrapeleissä.Erittäin varma toiminen.
URHO
Poissa
Tuosta listasta Inferno!
-esim. Tippmanniin verrattuna kenttähuollettavuus omaa luokkaansa, ei tarvitse muutakin irroittaa boltin pinni ja ottaa boltti pois, jonka jälkeen pystyy puhdistamaan koko yläputken tikku/kaapeliputsarilla.
-kevyt
-erittäin varmatoiminen, itsellä käytössä kolmatta vuotta vuokratoiminnassa eikä _mitään_ ongelmia
-varaosien saatavuus hyvä
-jälleenmyyntiarvo hyvä
/pasi
/pasi
Poissa
Minäkin kallistun Infernon puoleen, erittäin yksinkertainen ja varma, helppo puhdistaa.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Ehdottomasti tippmann. Sen huonona puolena on tosiaan se että se on vaikea avata, mutta toisaalta semmoista toimenpidettä ei usein tarvitse tehdä. Itse olen kerran avannut sen 10 - 15 casen jälkeen.
Poissa
Ehdottomasti tippmann. Sen huonona puolena on tosiaan se että se on vaikea avata, mutta toisaalta semmoista toimenpidettä ei usein tarvitse tehdä. Itse olen kerran avannut sen 10 - 15 casen jälkeen.
Poissa
Tippman ehdottomasti.
Olen nähnyt noi kaikki patisi ton ZAP aseen. Tippman on ehdottomasti paras vaihtoehto noista. Siinä pysyy arvo ja se ei mene rikki. Vara oasia saat ainakin SISSOS tuote Oystä ja sitten muista HKIn vuokraus liikkeistä. Mailmalla eniten käyteety vuokraus ase. Eli se on thety kkovaan käyttöön. MOni vuokraus liike on lähtenyt liikkeelle noista muista aseista ja useimmiten päätyy tohon Tippmanin aseeseen.
Tiedän suomessa 2 yrittäjää jotka ovat vaihtaneet infernot Tippmaneihin. ELi en suosittele.
Kingman Spyder on myös aika hyvä vehje niitä on myyty jo 1.5 mijoona kappaletta. EN kuitenkaan suosittele vuokra käyttöön sitä.
Patrik
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
Tippman! Siinä se on!
Poissa
Tippman, kestää ihan helvetillisesti kuritusta!!!
-Jaba/Cyclone-
It's Flaymin' baby!
Poissa
Tippmann kestää kovaakin käyttöä. Jos haluaa helppoa huollettavuutta, kannattaa valita Inferno. Noista kahdesta Inferno on aavistuksen mukavampi käsitellä, mutta Tippmann on vakiona tarkempi.
Noista muista ei ole omakohtaisia kokemuksia, paitsi serkkupojan Spyder, jota ei meinattu saada millään toimimaan. Saattoi olla joku maanantai-kappale, koska muut Spyderistit eivät ole valittaneet.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Jooh, Tippman on kyllä noista vaihtoehdoista paras...
Sillä ampuu vaikka käpyjä, pallojen loppuessa
Ei pituus, paksuus vaan taito ja tarkkuus!
Ei pituus, paksuus vaan taito ja tarkkuus!
Poissa
joko spyderi tai tippman
Jussi/Krakatau
Jussi/Coitus
Poissa
Tippman taikka spyder.
Mielummin Tippman.
-Are you threatening me-
Poissa
Kysymys tähän vielä threadin aloittajalle: meinaatko käyttää merkkaimia henkilökohtaisesti, vai vuokrabisnekseen? Se vaikuttaa mielestäni valintaan olennaisesti. Jos merkkaimet tulee vuokratoimintaan, omasta mielestäni Spyder ja Griffin tipahtaa ehdottomasti pois listalta.
-pasi
/pasi
/pasi
Poissa
Griffin XP voisi olla siitä mukava valinta että siinä tulee jonkin verran enemmän herkkuja mukana samalla hinnalla... Ja tietysti huoltaminen on yhtä helppoa kuin Infernonkin. Tosta kestävyydestä en osaa sanoa...
Kun hätä on suurin, on oma mutkakin lähellä.
\"Well, what if there is no tomorrow? There wasn\'t one today!\"
Poissa
Näitten vertailu on sama kun pohtisi tappaako itsensä ampumalla vai hyppäämällä talonkatolta.
Paskoja ovat kaikki.
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Koskahan sä Iippo opit oleen hiljaa kun sulla ei oo mitään sanottavaa?
- Muuli
Poissa
Se, että mä oon hiljaa on huomattavasti epäterveellisempää kun se paskan huutaminen.
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Juu aika \"kevyitä\" ratkaisuja noi on kaikki mutta minkäs teet kun ei niitä huippuja tuohon rahaan saa. Budjetti kun on.
Pyssykät tulee sekä omaan räimintään, että vuokrakäyttöön sen välisenä aikana.
Poissa
Iippo kirjoitti 13.06.2003 klo 19:55:44:
Se, että mä oon hiljaa on huomattavasti epäterveellisempää kun se paskan huutaminen.
Kenen kannalta epäterveellisempää?
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
sunkin kannalta.jos iippo on hiljaa ni se korostuu aggressiivisena käytöksenä kentällä...jos sen antaa puhua niin se ampuu sua VAAN ne 3 palloa korvaan...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Sivut: 1