Et ole kirjautuneena.
Kumpi on parempi puskaan, Tippman 98 vai spydde sportti
yks tuttu sano et sportti kandeis hommata. Mut pääti kysyä täältä tietouden sivustosta mistä saa kysymyksen mihin vaan paitsi siihen miksi en saa.
Poissa
Näin on.
URHO
Poissa
Tipmanni mun mielestä. Ei tarvii varoo mettässä yhtään, toimii tarpeen tullen vaikka kirveenä...
Ei osu...ei sitten millään...
HCS
Poissa
Kallistuisin tippmanin puoleen, niin kuin aiemmin mainittu ei tarvi varoa ja pommin varma toimivuudeltaan.
-Are you threatening me-
Poissa
Mulla on noita tippmann 98 customeja 21 kappaletta. siellä joukossa on yksi ase (#13) jolla on ammuttu paljon. siis todella paljon. se on ollut jokaisessa vuokrapelissä mukana ja yksi todella kovalla kädella vehkeitä käyttävä vakiopelaaja on pelannut sillä _PALJON_. (sen nimikko ase) saari-törnit, talvipelit (hiilellä -10 pakkasessa), viron pelit yms. sekä joka keskiviikko viikkopelit.
Tarkoituksella tuon aseen huolto on jätetty vähille, juuri testatakseni kuinka kovasta vehkeestä on kyse... itse olen ampunut sillä käpyjä, pieniä omenoita ja karviaismarjoja... ja siitä vehkeestä ei ole hajonnut kuin yksi euron hintainen tiiviste.. oikeesti noi vehkeet on parhaita mahdollisia metsäpeleihin...
niin ja jos tulinopeutta haluaa niin sähkölippaalla varustettu tippe respons triggerillä on todella rivakka peli...
kai niissä jotain huonoakin on. en vaan ole vielä keksinyt..
jos joku ase on parempi, helppo hoitoisempi ja kestävämpi/toimintavarmempi niin sen pitää olla kyllä jotain aivan käsittämätöntä...
(kai sillaisiakin on...)
-a
--
Skenaarioissa tavataan...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.torniweb.net">www.torniweb.net</a><!-- w -->
--
Skenaarioissa tavataan...
[img]http://www.jamsanpaintball.fi/ava.jpg[/img]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
tippmann on kyllä pirun hyvä.hinta/laatu kohdallaan, ikuinen ja vikoja on vähän, tyyppiviat on vuosien varrella onnistuttu eliminoimaan lähes täysin.
tippmann A5:een ainakin saa sen response triggerin, sitä oon kokeillu.se ampuu käytännössä itsestään, ja sen triggerbouncen voi säätää.en ole a5:lla onnistunut koskaan hajoittamaan kuulaa piippuun vaikka oon yrittäny (ampunu vinosta, vetänyt nesteillä jne...)sen tulinopeus on ihan älytön, ja mikä parasta se ei vaadi sähköboksia toimiakseen vaan siinä tulee oma syöttösysteemi mukana!
kaikenlisäks siihen saa sähkökahvan...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
... ja kuten kuvasta näkyy niin siihen saa myös VIILEÄN ja KATU-USKOTTAVAN tähtäinsetin!
Poissa
Ja kun vielä pistimen ja äänenvaimentimen sais..
- Muuli
Poissa
M4-stokin saa, ja tähtäin kuuluu mukaan.se näyttää ihan h&k mp5a4 kurzilta.etukaffa ja kaikki.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
muuli, johan sivaritkin tietää, ettei KONEPISTOOLISSA pistimiä käytetä
Poissa
Pakko myöntää et on ihan hyvän näkönen toi Tippman mut oon ollu ihan tyytyväinen ku ostin tossa just tollasen spydde sportin... Hyvin on pelannu, mut verrata en voi ku en o Tippmanil pelannu... mut ei kyl saa tommost tähtäin ja tähtäily vähän hankalaa ku loaderi on aikas pahasti edes... Hyvän näkönen toi Tippman...
tHe BoSs.... Is BacK...
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
Tippmann... vain pakki puuttuu...
Näin on näpyttimet... !
Poissa