Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Elikkäs on tässä parikin kertaa käväissyt mieles, et vois ettiä/perustaa, jollekin irc-serverille paintball aiheisen kanavan.
En ole ainakaan vielä törmännyt semmosiin ihmisiin, jotka olisivat kiinnostuneet kyseisen kanavan ylläpitämisestä, joten ajattelin aloittaa itse, ja sitten antaa ownereita tosissaan asiasta kiinnostuneille.
Kanavaksi ajattelin Quakenet-serverille nimellä #Peintti.
Vai onko kenties #Paintball kanavan muutamassa vakkarissa Suomalaisia?
Olisihan esimerkiksi helpompaa löytää ratkaisu ongelmaan, jos keskustelu käytäisiin \"reaali ajassa\" ja paikalla olisi \"aina\" joku, joka osaisi neuvoa.
(Ajatushan tämä vain oli, mutta kanava on nyt jo pystyssä )
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
"And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers."
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
käys kattoon IRCnetistä sellanen kannu ku #paintball.fi
Näin on näpyttimet... !
Poissa
kolme vissiin samaan aikaa
Näin on näpyttimet... !
Poissa
... oon yrittäny kysellä porukalta, mut kukaa ei oo osannu sanoa tota kannua ... ny saa poistua tuolta \"omalta\"...
Kiitosta tiedosta
-- --- - ----- - --- --
-- --- - ----- - --- --
- Markku Meskanen -
Poissa
Ja kun vielä muistaa, että se kanava on IrcNetissä, ei Qnetissä...
Ruoka on hyvää.
Poissa
Oisko ollut joku 6-7 vuotta.. pitäis jaksaa kaivella logeja
--Ilkka
Poissa
94-95 suomalaiset oli #paintball-kanavalla, mutta ei jaksettu jenkkejä, jotka ei osannu suomea joten mentiin #splatille. #paintball.fi tais ilmestyä 96-97 tienoilla.
-- Apa / Raaka Kone
-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [ Myydään! ] [ Raaka Kone ]
Poissa
#splat:illa alettiin roikkumaan joskus 95-96.. tän muistan koska mä taisin sen hullutuksen alottaa..
-Kimmo
Poissa
Sivut: 1