Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
ne jotka otti kuvia niin voisko pistää linkin sivuille missä nää kuvat sijaitsee?
-kiitos-
pete/Paranoid
Poissa
otin viime turnauksesta noin varmaan joku 70 kuvaa, mut huomasin et te olitte ainoo jengi josta en ottanu kuvia, sorry!
Mut kuvat tulee varmaankin tän viikon aikana meidän kotisivuille, ja jos jollain on iMesh(ilmainen imutus ohjelma jonka saa netistä, voi imuttaa päiväs aikaan ne multa hakemalla nimellä 2div4kierros.
*TEAM UC*
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
kuvat on nyt imutettavissa, imesh:llä! Kuvia yhteensä 73, jotkut kuvat vähän epäselviä kun kamera on tarkentanut verkkoon.
iMesh:n saa osoitteesta <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.imesh.com">www.imesh.com</a><!-- w -->
*TEAM UC*
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
vaikuttaakin siltä että kuvien imutus imeshillä ei onnistu jostain syystä, joten kuvat ilmestyy jossain vaiheessa meidän kotisivuille, nyt saattaa vaan vierähtää aikaa. Kuitenkin jos joku haluaa kokeilla voi yrittää edelleen imutusta päiväs aikaan. tai sitten voi lähettää sähköpostia ni voin laittaa oman jengin kuvat postissa.
täältä tähän...
*TEAM UC*
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
Voisko joku laittaa kaikkien joukkueiden sijoitukset...viimeiseltä kakkosdivarikiekalta
Kiitos
Johnny / Xistence
"Joo. Katso, minä olen Zaphod Beeblebrox, minun isäni oli Zaphod Beeblebrox toinen, isoisä oli Zaphod Beeblebrox kolmas..."
"Täh?"
"Sattui pieni sekaannus ehkäisyvälineautomaatin ja aikakoneeen kanssa. Nyt keskittykää."
"Joo. Katso, minä olen Zaphod Beeblebrox, minun isäni oli Zaphod Beeblebrox toinen, isoisä oli Zaphod Beeblebrox kolmas..."
"Täh?"
"Sattui pieni sekaannus ehkäisyvälineautomaatin ja aikakoneeen kanssa. Nyt keskittykää."
Poissa
Lähellä oli nousu... Niin lähellä, että oikein naurattaa :-)
Laskeskeltiin, että yksi pudotus enemmän *ekalla* kierroksella pelissä Päiviä ja poikia vastaan olisi riittänyt... (onkohan mitään lajia, jossa on yhtä pienet marginaalit?) ...heh,heh no ensi kaudella sitten uudestaan
Poissa
GOLFFI
Poissa
Se on pienestä kii kuten edelmanin samuli määkii jossaa turhas biisissää. piste se on yksikin.
- Positiivisuus on perseestä -
Poissa
mietikkö kauanki tota läppää?
Poissa
sen verran herkäst sontaa suusta tulee että aika lonkalt läks
Poissa
Sivut: 1