Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Ensi kuussa tiedossa nykin matka ja puskapainttaajana ajattelin esim. seuraavanlaisen paketin tuoda mukanani:
http://www.firstcallpaintball.com/detai ... UCT_ID=808
Nyt kiinnostaisi tietää mitä kaikkea tulee ottaa huomioon tätä temppua tehdessä. Verovapaa tuonti oli ennen 1500 per naama, kuinkas nykyään? Lentoyhtiölle lienee myös syytä ilmoittaa mitä takastulomatkalle tulee.
Siispä jos joku tuonut hiljattain painttpyssyn jenkeistä niin mahdollista huomioonotettavaa mielellään tännepäin!
Terroristipelkoiset jenkithän voivat heittää vaikka seinää vasten, laittaa kumikäsineet käteen ja... heräät leiriltä nimeltä Guantamo. Takeita turvalliseen tuontiin siis kaivattaisiin.
kiitokset etukäteen!
iili
Poissa
tuote pois paketista vähän naarmuja kylkiin ja mikäli joku kysyy onko tää tuotu jostain niin sanot, että se oli sulla mukana jo tullessa ja olit vaan jenkeissä pelaamassa.
Näin vältyt sata varmasti kaikilta turhilta maksuilta.
EGi ja Fisu vois tosin kertoo sulle faktaa tästä.
I feel like shit. Deja Vu!
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Jos tosiaan haluat sen vaivan nahda niin tassa pari vinkkia.
Manhattanilla ei taida olla yhtaan paintball kauppaa, parhaan palvelun saat cousins paintball nimisista liikkeista joita on new yorkin alueella useita, mutta tarttet kylla auton.
Toinen vaihtoehto JOS sinulla on joku tuttu tms kenen luokse olet menosssa on tilata pyssy sinne etukateen. EN suosittele tilaamaan hotelliin pakettia ainakaan jos olet alle 10 paivaa siella.
Lentaminen aseen kanssa ei ole mikaan ongelma (ei tartte ees mainita), kaasupullo on isompi ongelma ja jos et saa siita venttiilia irti en suosittelisi lentamaan sen kanssa.
--EGi
Poissa
Kiitokset vinkeistä!
Cousins paintball liikket olisivat lähimpänä mutta kunnollista hinnastoa ei internetti paikkaan tarjoa.
Tuttujakaan ei nykissä ole, mutta ehkäpä hotelliin voisin tuon tilauksen tehdä valmiiksi vaikka 3 päivää ennen matkaa. (5 päivää perillä).
Lähinnä tuo http://www.firstcallpaintball.com tarttui täkyksi mielettömän halvan All American piippunsa hinnasta.
Hyvä että tuli puheeksi tuo kaasupullo. Taidanpa suosiolla ostaa sellaisen suomenmaalta.
Poissa
Yleensäkkin, jos matkustelee ulkomailla, niin kannattaa laittaa mutkan kanssa samaan laukkuun päälimmäiseksi joku hyvä englannin kielinen painttilehti, niin ei jää tavarat yleensä niin nerojen tullimiesten haaviin.
Poissa
No itse en kylla oo pitkaan aikaan mitaan paintball lehtii laukkuihin laittanu enka oo ilmottanu etta mulla on mutkia (pahimmilaan kuus seittaman kappaletta) laukussa. Kuten jo totesin ei niita noi mutkat kiinnosta vaan paineilmapullot. (eihan noi peintti mutkat ees nayta miltaan aseilta)
Tana vuonna olen lentanyt sellaiset 120 000 mailia ja lahes poikkeuksetta peintti releet mukana, eika oo ollu mitaan ongelmia. Etenkin jenkeissa turvatarkastajat kylla tuntuvat tietavan ihan hyvin mita naa aseet on. Taallahan aika monessa paikkaa pitaa nykyaan avata laukku ennen check innia ja ne kay sen lapi.
Asiaan palaten, itse en tilais kamoi hotelliin jos oot siella noin vaha aikaa.
(Sorry aakkoset, jenkki nappis)
//EGi
Poissa
Mulle kanssa se tähtäinkisko... tai jenkkilän tullimiehet saa vähän vihjeitä.
Poissa
Sivut: 1