Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#76 2003-08-28 06:32:00

iso H
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2003-05-11
Viestit: 39

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

Zorro: \" vittu hei ...
jos ois ollu _torvisääntö_ kehissä niin kukaan ei valittais!\"

No nytkö te vasta sen tajuutte.

Mä oon jopa jaksanu lukee tän väittelyn putkeen ja näis on aika usein se ongelma et moni ei viitti selittää mietteitään semmosessa muodossa et kaikki(tai ees joku) sen tajuu. Ja asiaa pahentaa vielä nuo epäasialliset kommentit(kuten iso H). Se vaan on niin tyhmää että tänne pääsee kaikki ketkä osaavat tiattiksen avata ja jonkun näkönen virta aivoissa kulkee. Sille ei voi mitään.

Mulla ois vaan semmonen pieni ehdotus että otetaan käyttöön torvisäänt... HÄHÄÄ!!! eivaan, ehdotus että jos ei tajuu jotain asiaa ni kysyy suoraan vaikka täällä boardilla sitä asiaa ja jokainen ottaa asiakseen oikeesti vastata suoraan tälle henkilölle koska luulempa ettei kauheen moni viitti/jaksa/uskalla soitella tai ajaa 1000 km tapaamaan henkilökohtasesti jotain heepoo ja selvittämään erimielisyydet. Tää boardi juttu on oikeesti hyvä jos jokainen viitsii selittää asiansa.

Esim. härö: vittu kaikki on paskaa
      umpiluu: no mikä kaikki on paskaa
      härö: no se kun...

Ei tarttis kuohutella tunteita ainakaan kauheesti. Mä oon silti huomannu että usein kyllä kysytään mutta vastailu jää vähemmälle, joten ottakaa asiaksenne vastata myös niihin lapsien/lapsenmielisten juttuihin, ehkä nekin tajuu et sulla(tätä ei oo osoitettu kenellekään) on oikeesti jokin asia jota haluat ajaa eteenpäin.

Pahoittelen että tää ei liity otsikkoon mutta ompahan ainakin suosittu aihe ja tavoittaa silmäpareja.

Poissa

#77 2003-08-28 06:37:19

Midi
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa, Suomi
Rekisteröitynyt: 2003-08-26
Viestit: 3

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

Jake,

(Huomaan, että tämä tulee ehkä turhan myöhään, mutta kun käyntivälini täällä on hieman harvempi kuin useimmilla.)

ensimmäinen kirjoittamasi huomio (luulin muuten, että olimme tämän puhuneet jo naamakkain, mutta otetaan se vielä uudestaan): kyllä, olet erittäin oikeassa siinä asiassa, että niitä kahta torikokousta ei olisi saanut syntyä. Näin nyt kuitenkin tapahtui -piste.
Enää emme voi muuta, kuin olla erittäin iloisia siitä arvokkaasta opetuksesta, jonka konkreettisesti olemme saaneet. Kiitos siitä.
(Tästä kommentista myös huomaan, että olin hieman huolimaton kielen käytössä: puhuessani peloista puhuin vain omista tunteistani - emme ole puhuneet ko. asiasta muiden tuomareiden kanssa. Pahoittelen epäselvyyttä.)

Toinen esille tuomasi huomio: jos lukaiset postaukseni vielä kerran uudestaan, olen varma, että löydät vastauksen sieltä (jos et, yritä lausua pari Ave Mariaa ja lue uudestaan [silmänisku hymiö tähän] ;-).

Tässä kirjoittaessani minua harmittaa yksi asia - joudun pyörtämään ajatukseni olla palaamatta tähän postaukseen (tässä olen Patin kanssa samaa mieltä, että miten jengi jaksaa). En oikeasi usko, että saavutan mitään hyötyä tällä, mutta kun en voi suoraan kysymykseesi olla vastaamattakaan - se olisi epäkohteliasta. Toivonkin, että jatko hoituu aikaisemmin pyytämälläni tavalla.

****
Midi

Ja kevennys, jotta ei liian vakavaksi kävisi:
Sain eilen soiton kaverilta, joka ajaa _hieman_ vanhempaa autoa ja jossa putkessa _hieman_ vikaa (eli pakosarjan jälkeen kaikki kaasut pääsevät vapauteen). Poliisi oli hänet pysäyttänyt ja ehdottanut: \"Taitaa olla sulla pakoputkessa reikä?\", johon kaverini tyynenä vastaa: \"Juu kyllähän siellä reikä on, muutenhan se olisi tankoa...\"

Ja pikavoiton kanssa kotiin smile

Poissa

#78 2003-08-28 08:28:52

Jake_
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-26
Viestit: 241

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

Midi:
No worries... Asia loppuunkäsitelty. Ave Maria toimii aina. wink

Poissa

#79 2003-08-28 14:58:33

Chili
Jäsen
Paikkakunnalta: Suomenlahti
Rekisteröitynyt: 2003-01-29
Viestit: 47

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

locco kirjoitti 27.08.2003 klo 23:18:09:

Edited by locco on 27.08.2003 23:19:18
Edited by locco on 28.08.2003 13:27:38

Kuitenki bändin pitää olla huonompi ku ns \\\"laatu\\\" bändi ku en voi panostaa tarpeeks tai jotain siis \\\"laatu\\\" bändissä. Ku mä luulen et mulla ei riitä rahkeet niinku todelliseen niinku qualityyn på inglis. pakko olla katkera.
Locco

trän trän.

Chili / Quality
http://teamquality.org
--------------------
edited by locco


--------------------
Antti Laaninen / Kurkot
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.kurkot.com">www.kurkot.com</a><!-- w -->
--------------------

Poissa

#80 2003-08-28 15:49:59

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

Poissa

#81 2003-08-28 16:54:40

sammy
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 648

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

"Salainen" editointiagentti inda house!

Poissa

#82 2003-08-29 06:23:33

Säätäjä
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 266

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

locco kirjoitti 10.06.2003 klo 09:07:20:

(Jos alottelevat joukkueet kuten esim. Quality menisi milleniumiin heillä olisi valmis Millennium Sääntökirja suomeksi jos/kun heiltä puuttuu kielitaitoa luke säännöt Englanniksi)

Patrik

Katkeruus on elämän suola ja editointi varmaankin sokeri

-Sami
Team Quality


-Sami

Poissa

#83 2003-08-29 08:12:38

locco
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-11-24
Viestit: 494
Kotisivu

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

JA jatkuu.....

Patrik


Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366

Poissa

#84 2003-08-29 08:41:36

Sami
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-10
Viestit: 1,549

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

Poissa

#85 2003-08-30 23:31:17

Hasse-DMZ
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2002-01-12
Viestit: 67
Kotisivu

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

I think everybody should be friends and we make a better world.


edited by Jesus H Christ at 31.08.03 02.37

Poissa

#86 2003-08-31 13:18:06

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Hyvä laatu. JÄTKÄT TAJUU

ja kalastajatkin heräs mukaan keskusteluun!
laittakaa tää vielä rush hourin disc centeriin niin saadaan lisää näkökulmia tähän hommaan.
äpärät...


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

Keskustelualueen alatunniste