Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Mjoo.
Kuuntelin sekä itse juhlatilaisuudessa että sen jälkimainingeissa monenlaisia mielipiteitä päättäjäisistä, ja pari omaakin löytyy. En niihin kuitenkaan sen enempää puutu tässä, joku muu voi hoitaa sen puolen jos haluaa. Se, mistä on kuitenkin vuodatettava hetken, liittyi ohjelman sijaan asiakkaisiin.
Ymmärrän, että ihmiset olivat enemmän tai vähemmän humalassa. Olin itsekin kännissä kuin partakäki. Ymmärrän, että kun on aivan pleksit, on vaikea hallita ääntään. Itse olen aivan helvetin kovaääninen juotuani. Sitä mä en kuitenkaan ymmärrä, ettei sitä turpaa voi oikeasti pitää kiinni tai edes vähän pienemmällä sen aikaa, kun jaetaan palkintoja tahi muuta vastaavaa päättäjäisiin liittyvää on lavalla käynnissä. Ne huudot olivat ihan hauskojakin, mutta se loputon ja taukoamaton puheesta johtuva melu, ei todellakaan mikään sorina, oli jotain mikä sai niskavillat pystyyn. Ja mulla on parturi monta viikkoa myöhässä. Tuli mieleen ihan noin vaan vertailukohtana, elämätön olmi kun olen, kahden viikon takanen Assembly03. Pari tuhatta nörttiä kyllä hiljenee hienosti kun tarvitsee, mutta pari sataa peinttaajaa senkun jatkaa. Lavan tapahtumista oli mahdoton saada selvää korvillaan, enkä usko että vika oli siinä, että äänentoiston volyymin olisi pitänyt olla kovempi. Perkele.
Kuten sanottu, joku muu saa kommentoida itse päättäjäisiä, jos tahtoo.
Kiitos ja anteeksi.
Lauri Puiseva // Flashback, tällä kaudella webmaster.
ps. No okei, itse tilaisuudesta:
Jos peinttitapahtumassa sanoo että on paikalla vain naisten takia, on se vähän sama kuin sanoisi herätysjuhlilla olevansa paikalla vain oluen ja esiaviollisen seksin takia. MOT
-edit: viestin tappanut heittomerkki ja vanha signature pois
Puiseva // Flashback, kaudella 2003 webmasterina
Poissa
HMM. mitäköhän tuosta edellisestä nyt sit pitäisi päätellä...
palkintojenjakokin sujui kuitenkin \"pienestä\" metelistä huolimatta, ja bileet olivat mainiot, kiitoksia pojille (okei, miehille) jotka jaksoivat suunnitella ja sen järjestää. homma ei ollut helppo. mutta vaikeuksien kautta voittoon.
Saimon / Xistence
//Saimon
Poissa
Sivut: 1