Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
...painttarin elämä näin talvella kun turnauksia ei järjestetä ja vaikka järjestettäisiin niin ei tule joukkueita. :-(
Lähimmät turneet on ruotsissa ja sielläkin ne vaihtelevat päivämääriä niin, etteivät suomalaiset vain pääsisi osallistumaan. 8-(
On tämä synkkää ja vielä sataa räntää päälle. No onneksi on sentään joka viikko treenit Tammisaaressa, ettei ihan pääse tylsistymiseen kuolemaan....
Niin ja onhan aina niin virkistävä poordipaintti olemassa!
Poissa
Tommi hanki meille suomeen sellanen halli mihin menee edes tuo tuleva mille kenttä aka 55x30 tai edes X kenttä iha sama niin mä lupaan tulla pelaa sinne joka skabaan ja treeneihin
alaka ala vinisee taas jostain turhasta herra alhaaltaottaja
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:3bdaaehz]Fatty@team-cyclone.net[/email:3bdaaehz]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Syksy onkin oivallista aikaa itsemurhalle
Poissa
Jep jep ja onkohan herra Fatty:llä yhtään hajuakaan kuinka paljon tommoinen Halli tulis maksaan!!?? Nyttenkin valitetaan jo että turnaukset/treenit tulee maksaan aivan liikaa nii mitä luulet sit että ton kokoisessa hallissa tulis maksaan!
Hululululuuuuuu!
OneEye/Höyry
Playball Generation
http://www.playballnet.com
Henry "Höyry" Kantola
Playball Generation/Paintballcenter/Paintball Areena
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
Ymmärrän, että hallinomistaja olet käärmeissäsi tollasesta kommentista, mutta kai tajuat, että mitä isompi halli ja mitä \"kesämäisempi\" kenttä ja formaatti niin luultavasti se kiinnostaisi isompia määriä pelaajia.
Tämä ei siis ollut vittuilua sun hallia kohtaan (en ole edes siellä käynyt) vaan haaveilua isosta sisähallista.
Ja Sami voi treenata sitä vauvan syöttämistä ja vaippojen vaihtoa.
...**...**...*****...*****....*****....
...**...**...**..**...**..**...**...**...
...**...**...*****...*****...**....**...
...**...**...**........**.........**...**...
...**...**...**........**..........*****....IiPPO / ZAPMAFIA
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Täytyy Jesse ihmetellä sun postausta.
Halli olis tarjolla, mutta nyt se on liian pieni... parempi sitten pelata hangessa. Ei voi kuin nauraa.
Minäkin yllytän kaikki vaan innolla hankkimaan 1500 neliön hallia, ilman tolppia ja mielellään kehä I:sen sisäpuolelta, kiitos.
Seuraavan sisäturnauksen hinta onkin about 300e/hlö ja viisi peliä á 2-3 min. Kyllä paintti on kivaa!
Ottakaahan kaikki kesäkukkikset sormi pois sieltä missä ahistaa ja tulkaa pelaamaan Tammisaaren halliin.
Se nyt kuitenkin on ihan täydellinen painttihalli Suomessa talvella 2003-2004.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
HEI!!!
Kaikilla meillä on unelmia ja minunkin mielestäni se ois ylirentoo treenaa tota tulevaa Mille formaattia talvella. Ja kyllä mäkin sinne halliin vääntäydyn kunhan saan itseni psyykattua mikropeinttiin.
Iippo / Los Bastardos
Poissa
ku pääsis ton tammisaaren kattoo ni rupeisin mäki sen jälkee kiukuttelee ...aina pitää saada enemmän ja suurempaa..pumppu pyssyt ownaa
Kylmä kuin eskimon pilli
Kuumin halli 2k4-2k18
Poissa
Mä olen tässä jo jonkin aikaa suunnitellut rakentavani tollaisen täysikokoisen 7man kentän halliin, josta saa kesällä päätyseinät auki. Saataisiin mahdollisuus treenata kesät-talvet optimioloissa.
Pohjaksi tulee astro-turf, eli kansanomaisemmin hiekkatekonurmi. Sinne tehdään metrin välein kiinnikkeet syndeille, jotta ei tarvita mitään erityisiä hiekkasäkki-virityksiä.
Hanke ei toteudu tänä talvena,mutta...
EDIT: Olen vakavissani !
Poissa
Juice kirjoitti 25.11.2003 klo 00:11:50:
Täytyy Jesse ihmetellä sun postausta.
Halli olis tarjolla, mutta nyt se on liian pieni... parempi sitten pelata hangessa. Ei voi kuin nauraa.
Minäkin yllytän kaikki vaan innolla hankkimaan 1500 neliön hallia, ilman tolppia ja mielellään kehä I:sen sisäpuolelta, kiitos.
Seuraavan sisäturnauksen hinta onkin about 300e/hlö ja viisi peliä á 2-3 min. Kyllä paintti on kivaa!Ottakaahan kaikki kesäkukkikset sormi pois sieltä missä ahistaa ja tulkaa pelaamaan Tammisaaren halliin.
Se nyt kuitenkin on ihan täydellinen painttihalli Suomessa talvella 2003-2004.
Ihmettely jatkuu.. mä ihmettelen juicen ynnä muiden kiihtymistä tosta jessen kommentista..
Mä tykkään käydä tuolla hallissa treenaa ja voisin skabojakin vääntää siellä mikäli niitä olisi(eikä nyt tähän yhteyteen oteta vittuilua siitä että justhan siellä olis ollut jos olis ollu jengejä.. Tämä siksi että mä en sillon olis vielä pystynyt pelaamaan).. tehdään se aluks selväks, että en ole pienempiä hallikenttiä vastaan.
Mä ymmärsin jessen kommentin niin, että tokihan ihmisiä kiinnostaa tuollaseen pikkuhalliinkin mennä vääntämään, mutta ei vaan tarpeeksi montaa ihmistä samaan aikaan.. kun taas jos olis täyskokonen kenttä, niin olis varmasti skaboissa porukkaa.. kunnon treeni talvella olis kallisarvoista suomalaisille millennium-joukkueille. Pikkuhallissa peli ei vaan ole sama.
-Kimmo
Poissa
Iippo kirjoitti 25.11.2003 klo 00:11:35:
Ja Sami voi treenata sitä vauvan syöttämistä ja vaippojen vaihtoa.
Menee kuule aika ammattilaisen otteella jo. Sit ku joku joskus erehtyy sulle antamaan niin soittele, voin antaa kuumia vinkkejä.
Ja tohon halliasiaan sanoisin vaan, että rahalla saa ja hevosella pääsee.
Poissa
Jengi hikeentyy vitsillä heitetystä kommentista joka tosin on puoliksi totta, kyllä tiedän että se maksaisi vitusti, tiedän että jengi on laittanu aikaa ja rahaa tammisaaren halliin, tiedän että mun pitäs treenata (jota teenkin kuhan sais vaa kulman taas)
uskokaa nyt lähinnä tommille heitettynä läppänä koska se jaksaa taas avautuu!
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:3oj0sm2d]Fatty@team-cyclone.net[/email:3oj0sm2d]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Poissa
Poissa
Yksi yleinen syy mikei jengit tuu turnauksiin on kun jotain palloa ei saa käyttää jossei maahan tuoja anna 10 casea palloa järjestäjälle tai jos pelaat jollain pallolla maksa enemmän ja et voi edes saada palkintoa.
Näin se homma on ollu mun korvin kuultuna.
Olen varma että esim talvisarjaan tulee jengejä jos siinä ei ole moisia epäkohtia.
Ei saa ottaa hernettä nenään tämä EI ole vittuilua vaan toivon mukaan RAKENTAVA kommentti.
Teen mitä teen jos teen
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
javazaki kirjoitti 25.11.2003 klo 17:33:02:
Yksi yleinen syy mikei jengit tuu turnauksiin on kun jotain palloa ei saa käyttää jossei maahan tuoja anna 10 casea palloa järjestäjälle tai jos pelaat jollain pallolla maksa enemmän ja et voi edes saada palkintoa.
Viittaat ilmeisesti yrittämääni 3-man monieräturnaukseen, jossa turnauspallon ja oman pallon käytössä oli osallistumismaksun erona 100e/joukkue?
Ei siinä ollut mitään ihmeellistä, laskin vain mikä on minulle kannattavaa ja mikä ei. Toivon että jokainen ymmärtää etteivät turnaukset (varsinkaan halleissa) ole ilmaisia järjestää. Tietty summa on kassaan saatava, sen voi tehdä monella tavalla, tässä minun turnauksessani joukkueille annettiin kaksi vaihtoehtoa mistä valita.
Palkinnoista: Olen jonkun kerran kokeillut palkitsemista, sillä (määrillä) ei ole tuntunut olevan mitään merkitystä turnauksen kiinnostavuuteen, tämä siis täysin oma kohtaista kokemusta ja mutu-tuntumaa, korjatkaa jos olen väärässä.
Sisäturnaukset Suomessa vain maksavat tuon 40-60e/nenä, jos niissä on siis mitään järkeä järjestäjille. Nykyään tuohon hintaan usein saa myös ilmahuollon mikä tulisi myös muistaa.
(HUOM tuo yrittämäni 3-man monieräturnaus oli ajatuksella että joukkueessa on n. 10 pelaajaa ---> osallistumismaksu 19-29e/nuppi = ei kallis)
p.s. Ei, minulla ei ole hernettä nenässä, oli vaan pakko tuoda julki näitä faktoja.
Kuten sanottu, olen kirkuen pelaamassa jos joku järjestää jonkun turnauksen jossain Suomessa, maksoi mitä maksoi!!! ...ja tiedän pari muutakin samoin ajattelevaa kaveria
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Sikäli jos oikein ymmärsin tuo Javazakin kommentti liittyi lähinnä x-mazball turnaukseen, voin olla väärässäkin...
Karppa - Trivoga
Poissa
Jep jep! Eli en ole hikeentynyt mitenkään enkä muutenkaan käärmeissäni mistään! Mun pointti oli vaan tohon Fattyn puoliksi totuudella heittämään juttuun et nykysuomen hinnoilla ei paljon tommosta hallia pyöritetä! Hallin vuokrat ovat pilvissä ja koska peintti muutenkin ei ole mikään halvin mahollinen harrastus niin hallin maksuun ei jää paljon rahaa jengillä!
Eli sitä vaan et ton kokoista hallia ois varmaan aika vaikeeta saada kannattamaan! Mullakin tulee vakiopelaajilta 100-0 takkiin tosta hallista jos vertaa hintaa mitä otan ja työn määrää! Vuokrapelaajista se voitto otetaan! Ja niille ei paljon merkkaa onko toi kenttä \"vaan\" 20x40 kun taas 55x35 kentän hinnoilla moni porukka jäis pois! Mulle on siis yks hailee eikö jotain kiinnosta \"mikrokentällä\" pelata! Mä oon ainakin tyytyväinen et on mesta missä pelata koko suomen pitkän talven ja jos ei muita kiinnosta niin ei se mun päivää pilaa!
Ja tottakai saa haaveilla, kyllähän minäkin haaveilen täyskokoisesta kentästä missä ois Atomix Turf ja nostettava/liukava katto ja isot lehterit sivussa ja puputytöt bikineissä siivoamassa kenttää! Mutta... no joo tiedä vaikka tuokin päivä koittanee mut siihen tarvitaan tukee nykypäivän \"mikroradoille\", että ois varaa/järkee joku päivä rakentaa se \"unelma-kenttä\"! Ja jos ei itseä kiinnosta pelata/pistää rahaa noihin pieniin sisäratoihin niin markkinoikaa firmoille! Mä ainakin lupaan pistää voitot hallin parantamiseen/suurentamiseen!
Agimon kommentille (kun taas jos olis täyskokonen kenttä, niin olis varmasti skaboissa porukkaa) ja Iipon vastaavalle (että mitä isompi halli ja mitä \"kesämäisempi\" kenttä ja formaatti niin luultavasti se kiinnostaisi isompia määriä pelaajia)sanoisin vaan et: Tokkopa olisi/kiinnostaisi!
Tommosen hallin vuokrat ois niin kovat et Turnauksien/treenien hinnat nousis kans ihan järkyttävästi! Sinä päivänä kun 20 tiimiä lupaa osallistua joka kuukausi (syyskuusta toukokuuhun) turneeseen joka maksaa 500e tiimi niin mä hommaan ton täyskokoisen hallin! Ja lisäksi vielä käy vähintään joka toinen viikko treeneis!
Ja jos jotain epäilyttää/huvittaa noi hinnat niin on hyvä vaan ja käy kyselemässä ton kokoisen hallien hintoja ja niitten pyörittämiskustannuksia!
Javazakin kommenttiin Juice jo vastasikin ja mä yhdyn siihen! (En siis Juiceen vaan hänen kommenttiinsa)
Ja Tommi kyl Atomix Turf hakkaa Astro Turfin milloin vaan!
Ja sunnuntaina kl 15.00 ----> voi tulla avoimiin treeneihin haukkumaan suoraan päin naamaa!
Hululululuuuuuu!
OneEye/Höyry
Playball Generation
Henry "Höyry" Kantola
Poissa
Ja sitäpaitsi peinttipallon tunkeminen nenään on paljon rakentavampaa kun herneen!
Hululululuuuuuu!
OneEye/Höyry
Playball Generation
Henry "Höyry" Kantola
Poissa
Ainakin itse muistelisin, että Twi:n / Hyperin / Tuomon / emmä tiä kenen halli isnäsissä talvella 2001-2002 olisi ollut pelialaltaan 50 x 25 hiekkapohjalla. Mun mielestä se oli jees.
Tän voi Sir Y varmaan vahvistaa, koska se ton hallin kaa pelas enemmänkin.
Tuolla pidettiin myös jonkinlainen Cyclone / Buble-series / mun muisti pätkii, jossa oli ihan kivasti jengei joka kiekalla ja historiallisesti on pakko sanoa, että AVR:n ihmeneloset otti tuolla ekan turnausvoittonsa.
Hallin kokoa ja alustaa myös diggaili muut pelaajat ja oli siellä ihan kivasti pelaajia sunnuntai treeneissäkin.
Ite diggasin pelata tuolla just ton koon takia, kun tokaa talvee veivasin ja Cyclonen Buble kaudella 2000 - 2001 oli kuitenkin tosta alle puolet kokonen niin ihan juhlaahan se oli.
Mulle henk.koht toi kentän koko on iso juttu. Tuun sinne sunkin hallille kyllä jonain kauniina päivänä pelaamaan, kunhan eka saan uuden kulman ja tikit pois.
Iippo / Los Bastardos
Poissa
No siis viittasin sekä Juicen turnaukseen ja affenanmaan turnauksiin molempiin.
Trivoga tulossa talvisarjaan innolla mukaan jos vaan meijän pallot siellä käypi ilman turhia maksuja.
Oon joskus sen verran ollu Finn-kamppenia rakentamassa ja purkamassa että tiedän sisä turnauksen vaativan sairaasti työ tunteja.
Tammisaaressa hallia ei sentään tarvii koota ja purkaa turnauksen vuoksi. Siivoamiseen menee kuitenkin reilusti tunteja.
Hyvä hallihan toi on. Tekniikan hieromiseen LOISTAVA.
Teen mitä teen jos teen
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Eikös porukalla houkuteltais Hjallis rakentamaan painttihalli? Hjalliksen jengin nimi olis varmaan Pbt Jokerit...
Ei osu...ei sitten millään...
HCS
Poissa
The reason we wanted paint importers to give a few boxes of pain to the tournament was the following:
1. Makes the tourny cheaper for the players if we can give paint to people helping us in different ways.
2. One of the paint importers was going to help us a lot with infrastructure, and asked nothing in return.
3. We get control over what paint is used --> see the problems the NPPL and PSP have had with staining paint, and that is outdoors! Last year we solved it by allowing only one kind of paint.
For those few boxes of paint, the importer/reseller would also get a free tradestand at our tournament.
Unfortunately it seems as if there are too many cheap high quality indoor tournaments, or whatever the reason is for people not attending. I can\'t believe that it is a question of which paint you use, but maybe I am naive.
//Hasse (who would gladly play a ZAP only tournament)
Poissa
For some reason teams werent interested enough to attend this year. Btw Hasse you arent too naive.
-Cyclone-
-Cyclone-
Poissa
Sivut: 1