Et ole kirjautuneena.
PBStar on saanut kuvaa ja jonkin verran dataa uudesta enkelistä.
Näyttää aika pätevältä vehkeeltä :-)
Täällä voi katsoa videon uudesta enkelistä
http://www.wdp.tv/fly
Patrik Takeover
Patrik Louko
FXL Commissioner
http://www.xballfinland.com
Puh: 0440866366
Poissa
\"Noi kuitenkin kehittyy sitä vauhtia ettei todellakaan kannata pitää niitä lojumassa lattioilla. (Esim. enkelit ir3 tai speedit, kuka niitä oikeesti enäää ostaa ku tuli nyxit ja uudet timmyt). Kun DM4 tulee ensi kaudelle myyntinn niin, se tiputtaa muiden kulmien hinnat olemattomiin. Jos halua jotain elektro kulmasta niin se pitää laittaa nytten myyntiin sillä on toistaiseksi arvoa.\"
\"Haistakaa kaikki vittu. Jos teillä ei ole nyxTRIXIÄ ni ens kaudella tuutte huomaamaan että teillä on paska ase. Ja teidät todennäköisesti jaetaan paskaks. Yks syy tähän saattaa olla se että vain Cyclonella o kyseiset mutkat ja ne yleensä aina on voittanu setin. (end of conversation)\"
Kyl me locco tiedetään et sä osaat hehkuttaa kulmaa kun kulmaa. Lopeta se
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:12v512fm]Fatty@team-cyclone.net[/email:12v512fm]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Asiaa eli pitää siis ruveta säätämään mutkaa jenkki henkeen niin voi jakaa takas asiaa.
jaetaan kaikki paskaks. määrä korvaa laadun
Mukana sutimassa:
ProGames
Kirkkonummen pelipuisto
Eclipse
Poissa
Porukka vaan tajuu
----------------------------------
P-M (aka Jyri-Putteri) / Trivoga
Trivoga
ProGames
Planet Eclipse
Poissa
HEHEHEHEHEHH!!! Hyvää settiä
EDIT: Vittu mä en osaa kirjoittaa
Poissa
vittu sä locco tajuut!!!hahahaha!
jäbän rotsi on kääntyny jo niin moneen kertaan ettei niitä takin puolia ees erota enää toisistaan!!!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Ei mulla ollut mitään taloudellista yms painetta hehkutta NYXiä (4 the record). Se vain oli hyvä ja on viläkin ihan kohtis. Jesse noikin \"lainaus\" threadit on joku vuoden vanhoja. Hommat kehittyy nopeesti. Viime kauden alussa NYX oli kova sana mutta jo lokakuussa se oli menossa out DM4 tulon takia.
Nyt on tulleet kuitenkin uudet lelut. WDPllä on tajuttu toi homma ja siellä on hommia kehitetty aika hyvin. On WDP kuitenkin ollut ns. \"Benchmark\" (yritys jota muut on seuranneet) kulma markkinoilla vuodesta 98 lähtien. Vasta viime kauden puolivälissä näytti ensimmäisen kerran vuosiin siltä, että on tulossa konkreettista kilpailua WDPlle.
WDP on tehnyt hommat oikein aikaisemminkin ja en usko, että siellä yhtäkkiä ollaan tiputtu kehityksen vauhdista. Ens kaudella kuitenkin nähdään meininki.
PS: Jesse sunkin paino tippusi vähän jos sä alkaisit pelaa A4lla. Voisit kantaa kevyempää nopeempaa kulmaa missä on pienempi leka. Saatat kato seivaa sinne takanurkkaan ;-)
Patrik Takeover
Patrik Louko
FXL Commissioner
Poissa
paljo a4 sit painaa?
edit: ainii ja miten nopee se sit on?
Poissa
Niinkuin pbnationissa sanottais OWNED. Sua dumattiin tuulilasiin lol. Sun save yritys ei riitä alkuunkaan, paljon parempi olis pitäny olla
-Cyclone-
-Cyclone-
Poissa
kuten nato sanoi rotsi vaihtuu nopeemmin kun kalsarit.
Tosin ei siinnä ois mitää pahaa vaikka rotsi kääntyis mutku aina sen tiimin kamat/jutut/pelaajat jne on kuumempii/nopeempii/siistimpii/parempii jne.
vaikka mä tiedänki et sä vaan oot hehkuttaja niin sun kannattais itekki vähitellen tajuu ettei se ole aina iha paras juttu
ja mitä WDP juttuun tulee niin onko se kuumaa et ne totes et nyt on aika tehä silmällinen mutka ja tehään siitä saman tien puoli laiton mitä tuolla PBstarin artikkelista saa irti. Myös mitä kulmaa sä sit alat hehkuttaa jos WDPlle tuleeki smartin roska patentti ja ne päättää lopettaa kulmien tekemisen?
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:1ruim6e7]Fatty@team-cyclone.net[/email:1ruim6e7]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Jotkut kuulemma pelaakin niillä
Poissa
ryssän legioona?
Poissa
locco kirjoitti 11.03.2004 klo 16:38:14:
PS: Jesse sunkin paino tippusi vähän jos sä alkaisit pelaa A4lla. Voisit kantaa kevyempää nopeempaa kulmaa missä on pienempi leka. Saatat kato seivaa sinne takanurkkaan ;-)
Patrik Takeover
Pitäisitkö nyt jo Locco turpasi kiinni!
Jesse vie sua kun mätää sukkaa koska vain, vaikka hieman lisää kiloja löytyykin. Turha sun on täällä vinkua ja marista. Jos oikeesti oisit itse niin V***N hyvä pelaamaan, niin pitäisikö sun vaihtaa joukkuetta joka kausi?
Kirjoitas joku n.100 riviä pitkä juttusi taas, niin pääsee väsyneenä lukemaan taas täyttä P****A
Grow up and get a LIFE (klisee, mutta toimii tähän tilanteeseen täydellisesti)
cK / Evil-F
(to be announced later...)
cK / Evil-F
(to be announced later...)
Poissa
Tää ei ole mikään mun mutka on sun mutkaa parempi threadi.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa pitkääkö joku äidistä vai tyttärestä. OWN3D on paljon piristävämpää boardi paintausta.
-Cyclone-
-Cyclone-
Poissa
boordiruoho vihertää jo, mukavempi pelata boordipainttia nyt keväällä, ku talvella boordihallissa
Jussi / El Fiera
Ei kuoleminen oo niin paha juttu, kun väitetään, seuraavana aamuna on kyl yleensä tosi hirvee olo...
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Miksi teitä kaikkia nyt niin paljon ottaa päähän ku WDP teki silmä palan???
Back to BS:
Jesse kyl sä tiedät eks jätkäki viime kaudella katsonut pari kertaa vähän mikä paita olikaan päällä ;-)
cK ota ihan relaa kato Discoveryy tuli just oikee ohjelma sulle "Understanding FAT" ja se et Jesse ON hyvä pelaaja ei liity mitenkään suhun. Todennäköisesti Jesse veis mua ku se on niin kuuma. Jesse kuitenkin ON kuuma pelaaja vaikka se on iso kokoinen. Mites sä, visitkö sä mut?
Patrik Takeover
Patrik Louko
FXL Commissioner
Poissa
Takasin alkuperäseen aiheeseen ja välikommentit sivuuttaen, eli toi WDP:n uus A4 silmillä vaikuttaa kyllä todella mielenkiintoiselta mutkalta, mutta viime kaudella tespasin speediä ja pakko sanoo, että vaikka se oli huomattavasti pehmeempi ampuu kun aikasemmat WDP:n mutkat niin silti se oli aika kökön olonen mun mielestä verrattuna esim. NYXiin.
Enkeleitä kun ei mielestäni voi edelleenkään verrata muihin merkkaimiin kun enkeleihin ja WDP on aika pitkään tehnyt samaa merkkainta eri paketissa ja toi beami silmään nöyrtyminen oli kyllä ehdottomasti askel parempaan suuntaan ja uskon, että ne vielä joku kaunis päivä tekee merkkaimen, joka on oikeesti top-of-the-line, mutta tämä mutka se ei ole.
WDP on laatumerkki, mutta tällä hetkellä mun merkkain rahat menee kyllä mieluummin DYE:lle tai Nationalille (tässä järkestyksessä)
Testatkaa uutta DMnepaa ei sekään todellakaan ole huono... päinvastoin mikäli perinteinen matrix tuntuu liian kenkälaatikolta niin DM4 saattas olla sun juttu.
...**...**...*****...*****....*****....
...**...**...**..**...**..**...**...**...
...**...**...*****...*****...**....**...
...**...**...**........**.........**...**...
...**...**...**........**..........*****....IiPPO / ZAPMAFIA
KOTKAT KUUNTELEE kirjoitti 02.11.2001 klo 12:46:27:
KRISTINUSKO ON PETTÄNYT TAAS TEIDÄT; KÄÄNTYKÄÄ SIIS SAATANAN PUOLEEN
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Pati sä et nyt tajuu pointtii, tiedä vaikka A4flystä tulis 3 vuoden kuumin kulma mut se ylipäätään et ainakun sä vaihdat poikakuoroo niin se kuoro laulaa korkeemmalta.
Ja kyllä mä pelasin SuxXxarD paita päällä lähes koko millen, mut mä en sentää hehkuttanu teille zappia tai toistepäin. (lähinnä tuli todettuu et teillä/meillä oli paska pallo diili)
toivottavasti päästään kentälle piakkoin niin voidaa blästäillä toisiamme
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:335al86e]Fatty@team-cyclone.net[/email:335al86e]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Surtur kirjoitti 11.03.2004 klo 18:15:09:
Jos oikeesti oisit itse niin V***N hyvä pelaamaan, niin pitäisikö sun vaihtaa joukkuetta joka kausi?
tähän väliin sopii retorinen kysymys aiheesta: Kuka on suomen Marcus Nielsen?
Poissa