Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
eipä tässä muutakaa tekemistä oo niin kyselen tyhmiä,,mikä on mielestänne paras maski?? perusteluja
onks tää varmistin päällä...
Poissa
tietenki ikioma jt flex seiskani,,,(tykkään bounssailusta)
Poissa
Ei sitä voi sanoa, eikos se ole se joka omaanpäähän parhaiten istuu...
----------Kaide/Outlanders-----------------------
Poissa
Pelasin aiemmin JT:n maskeilla ja luulin, että seon paras mitä markkinoilta löytyy, kunnes tespasin Proton maskia ja totesin, et se skulaa paremmin. Ei tuu nitä roiskeita ikuna sisään framen alta ja linssi on todella helppo ja nopea vaihtaa.
Ainakin mun päähän Proto istuu paremmin (johtuu luultavasti kiinteistä korvaläpistä) mutta se nyt on vaan mun erikoinen pää.
Proto on myös ilmeisesti huokeempi kun kilpailijat, eli sinäkin mielessä hyvä hankinta.
Iippo - SBK
...**...**...*****...*****....*****....
...**...**...**..**...**..**...**...**...
...**...**...*****...*****...**....**...
...**...**...**........**.........**...**...
...**...**...**........**..........*****....
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Olen pelannut JT:llä vuodesta nolla, mutta rehellisesti sanottuna helmikuun jälkeen en ole uskollista Pro-flexiä kaivannut...
...koska hankin VForcen Profilerin, se vaan toimii.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Samalla linjalla iipon kanssa, aluksi proto tuntui pelkästään vähän painavammalta jt maskilta mutta kun sitä on tässä nyt käyttänyt ja kokeili JT maskia niin huomasi selvän eron.
Maskeissa tuntuu olevan kaikissa vähän eri kohta mistä painaa joten kannattaa kokeilla \"kaikkia\" maskeja (Jt spectrat, Dye invision, Proto, VF profiler lienee markkinoiden high end maskit mitä itse testaisin jos tarttisin maskia)
Aika suuresti homma on kiinni onko sulla kuinka läski pää
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:169gwnt0]Fatty@team-cyclone.net[/email:169gwnt0]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Silmälasipäisille pelaajille paras vaihtoehto taitaa tällä hetkellä olla profiler johon mahtuu heittämällä lisäsilmät. Dyen invision ja Proto tuntuivat myös erittäin hyviltä maskeilta mutta rillejä sinne oli turha yrittää tunkea. Kaikki edellämainitut maskit tuntuivat suojaavan erittäin hyvin verrattuna esim vanhempiin flex7 joista mulla oli ainakin tapana aina saada kuulanpalasia suuhun.
Mun valinta olisi siis profiler.
Poissa
JT:n spectrat on ok, mutta mitä olen kokeillut esim. dyen invisionia, niin kyllä vaaka dyen puolelle kallistuisi. VForceista en oikeen perusta, epämukava imho.
Jussi / El Fiera Board Paint
Niin makaa, kuin seisoo
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Sivut: 1