Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Sitten kun saan tarpeeksi rahaa olen vähän ajatellut tätä:
Worr Autococker vf
Palmers Rock
AKALMP Lightning bolt
AKALMP Tornado Valve
Eclipse Blade 45.
Belsales Angry 3-way
Worr STO ram
Dye boomstick
Uudet springit
Dye stickies
Onko hyvä setuppi? Rahaa menee, mutta se ei ole iso ongelma, kun pääsee mansikoita poimimaan:). En osta kaikkia osia heti...
Poissa
Kyllä kai se on ihan hyvä(kokkerit)on tunnetusti hyviä...
Poissa
Oho, onpas ainakin rahaa pistetty tohon mutkaan. Noi AKALMP:n biusat on jo toista tonnia + boomsticki, ajaiajai...
Minkä vuoden vehe toi on?
Poissa
Mikset osta suoraan jotain virikokkeria kuten esim. Eclipseä? Kuulemma Shocktechinkin kokkereita alkaa saamaan myös euroopassa. Turha ostaa tollasta määrää roinaa ja pultata sitä kiinni johonkin vakiokokkeriin. Maksat ittesi kipeäksi.
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Mun kokkeri on aika lähellä tota sun "unelmaa":
Worr Autococker vf -> 98 Minicocker
Palmers Rock -> Normaali rokki
AKALMP Lightning bolt -> Sama
AKALMP Tornado Valve -> Sama
Eclipse Blade 45. -> Sama
Belsales Angry 3-way -> Shocktech Bomb
Worr STO ram -> Shocktech ram
Dye boomstick -> Freakki
Uudet springit -> mitä vikaa uusien kokkerien jousissa on???
Dye stickies -> normaalit hoguet
En oo vaan ton frame vaihdon jälkeen ehtinyt oikeen vielä säätää kuntoon, mutta eiköhän tosta aika hyvä tuu. Voisin olla kiinnostunut myymänkin ton jos satut oleen kiinnostunu, meilaile <!-- e --><a href="mailto:egi@team-cyclone.net">egi@team-cyclone.net</a><!-- e -->
-EGi / Cyclone
Poissa
EGi, Kuulostaa tosi hienolta, mutta minulta puuttuu rahat. 14v, kun olen, duunii on vaikea löytää. Voisin pistää minun Terminator T3 ja pullot myyntiin, mutta uskon, että pari tonnia varmaan puuttuisi vaikka kuinka hyvän tarjouksen tekisit. Jos sinulla on vielä se vuoden päästä, niin palataan asiaan .
Ryyni; Eclipse kokkeri maksaa 9000mk. Ilman hyvää piippua...
Poissa
Laskepa huvikses paljonko toi kasa maksaa (ilman piippua...)
Poissa
Ossi,Aika pirun paljon . No jooo...Kyl toi Eclipse saattaa olla vähän parempi hinta ja laatu suhteessa. hhhhhmmmm...Saisin melkein 1000mk pois Evolution X:stä, koska mun isä on tavallaan töissä Arrow Precisionissa (Englantilainen ku olen). Se olis about 8000mk... Melkein halpa!
Poissa
Ja sen lisäks Evo -koksu on noin miljoona kertaa nätimmän näköinen kuin WGP:n centerfeed autococker...
Ossi
p.s. Nättihän sekin on
Poissa
Sivut: 1