Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Miten jumiutuneen enkelin vakiofeedin saisi irti? Mielellään mahdollisimman väkivallattomasti...
nimim. Tuo se mulle, mä hajotan...
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Tota,pistät siihen metallisen feedi putken ympärille jonkun paksun kumisuikaleen ja otat pirunpihdit tai putkipihdit ja kännä "topakasti"(topakasti siksi että kumi ei lähde luistamaan).
Ja jos ei tuolla aukea,niin sit ostat kaupasta siihen sellasta spray:ta joka poistaa kierre tilasta hapen,sitä ku suihkautat siihen ni pitäs lähtä 15sekuntin aikana ihan nahka rukkasella kääntämällä.
Nim: Saman ongelman kokenut
Poissa
se lähtee kirveellä.tai putkipihdeillä.
Silakka on köyhän kännykkä
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Pah. Ei mitään putkitongeja / pihtejä, kun noilla on se ongelma erttä käännettäessä puristusvoima lisääntyy. Hajotat vaan feedin. Kunnon Kumi väliin ja lukkopihdit.
Siiä se. Muuten tulee säädeteynh näköinen kun on puolesta feediä eloksoinnit vitussa kun pihdit luisti. Ja jos on jotain NASA_lukitetta kierteissä niin kuumaksi vaan, vaikak kynttilä'llä tai stendarilla. Ei kuitenkaan niin kuumaksi että sisuskalut kärsii.
- Muuli
- Muuli
Poissa
pakko muuli sanoo että oot tossa kuvassa komee! komia kärry!
Poissa
myisit koko paskan pois tai polttaisit sen. Tai soita AVR:n Kipparille Karille ja kysy miten uudet enkelit toimii.
Naton ohjeet toimii kyllä ja niitä kannattaa noudattaa.
Viimeinen keino on viedä se DH:n huoltoon jos se on auki. jätkät on luultavasti sienestämässä joten ovet on ( taas kerran ) kiinni.
T: WTC Sniper
Nerokasta!
Poissa
Okay gay!
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Mä sut Usama vielä löydän!
Kiss mai pretty ääs!
T:A.C.P.P
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
nyt pojat loppu leikki tahi tulloo napalmia!
Silakka on köyhän kännykkä
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Sivut: 1