Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2002-01-09 11:07:11

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

Voi nyt sitten olla että tää on hieman "tyhmä" kysymys, mutta saako niitä "silmiä" jälkiasennettua, eli ostaa tavallisen perus-Impulsen, ja sitten myöhemmin asentaa siihen se "silmuska".

Ja paljonko siitä silmästä oikein on hyötyä, käytännössä?


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#2 2002-01-09 12:37:48

Mankka
Jäsen
Paikkakunnalta: Es-påå
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 303

Re: Impulsesta

Jenkkismartin sivuilta:
http://www.smartparts.com/page/89

"New for fall of 2001 all Impulse markers will ship Vision ready, just add on the Vision electronics package at your local Smart Parts authorized dealer."

"The Vision feature using UV to look for paint was also another Smart Parts first. The Vision Impulse 'looks' for a ball in the chamber before firing, thus eliminating ball chops. Now it is possible to maintain incredible rates of fire and leave the squeegee in your bag. This has incredible advantages when sweet spotting, throwing down cover fire and even super quick three round snap shots"

Aikamoista markkinointihehkutustahan tuo on, mutta lyhyesti sanottuna näyttäisi siltä että ainakin uudempiin Impulseihin tuo silmä on asennettavissa jälkikäteen. Hinnasta ja tuon tempun mahdollisuuksista suomessa minulla ei ole mitään harmaintakaan aavistusta.

-- Mankka/Wasted

In stereophonic sound, where available.

Poissa

#3 2002-01-09 14:27:16

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

Vielä tosta Impistä, niin pystyykö Air mallilla käyttämään hiilaria, vai ilmeneekö ongelmia? Ja päinvastoin, minkälaisia modeja täytyy tehdä ennen kun pystyy pelaan ilmalla hiilarimallissa?


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#4 2002-01-09 16:19:32

Linkki
Jäsen
Paikkakunnalta: ,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 47

Re: Impulsesta

Et kai oo Grizzly vaihtamassa Kökkeriä pois? Vai eikö tullu säädöt vieläkään kohdalleen? (hymiö)

...waip...waip...


Most sports require only one ball.
Real sports require two.

Poissa

#5 2002-01-10 11:10:03

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

En tiiä vielä...oon vähän tuumannu vaihto shokkeriin tai impulseen, mutta ku en tiedä tosta impulsesta mitn,enkä paljon enemmän shokkerista, mutta ois kiva saada semmosen, heheh! Tuo kokkerin liipaisin nimittäin syö miestä.Kyllä tiedän että se vaan vaatii tottumusta, mutta lyön kanss vetoa että kokkeria et ikinä saa yhtä nopeaksi ku esim shokkeri tai impulse ilman että raha menee yhtä paljon rahaa kun em merkkaimet maksaa.
Tiedän myös, että nopeus ei ole välttämättä merkkaimesta kiinni, mutta minä väitän että kokkerin liipaisin ei voi millään vempaimella saada yhtä kevyeeksi ja lyhyeeksi kun sähköt.
Luulenpa että tähän voi tulla jonkunen kommentti, mutta ne ovat sitten muiden mielipiteitä, tämä on minun.

Mutta rahaa ne maksaa, ja sitä kun minulla ei oikein ole. Täytyy tarkasti katsoa minkä ostaisin, ettei vaan tule possu pussissa...jos ostan...niin.


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#6 2002-01-13 22:33:23

D
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-13
Viestit: 122

Re: Impulsesta

"""Tiedän myös, että nopeus ei ole välttämättä merkkaimesta kiinni, mutta minä väitän että kokkerin liipaisin ei voi millään vempaimella saada yhtä kevyeeksi ja lyhyeeksi kun sähköt."""


HEH.. tsekkaa toi...

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.racegun.dk">www.racegun.dk</a><!-- w -->

Dani/PBS


Dani

Poissa

#7 2002-01-14 06:13:22

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

Onko tuossa Impissä mikä Hyperillä on tarjouksella muuten "silmä-valmius", niin että siihen saa sitten lykättyä silmän jos siltä tuntuu???

Life begins at 300 FPS!!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#8 2002-01-14 06:17:44

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

D, Oookke...mutta en tiedä viittinkö minä sitten laittaa 4 donaa Kokkeriiin...mutta kyllä se aiheutti vähän kuolanvaluumista, täytyy myöntää...pitäisköhän mennä Tanskaan...?

Life begins at 300 FPS!!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#9 2002-01-15 13:14:50

Mankka
Jäsen
Paikkakunnalta: Es-påå
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 303

Re: Impulsesta

Impulse FAQ tiedostosta löytyi näköjään "suuntaa-antavia" hintatietoja tuosta silmän lisäämisestä:

http://www.kamworld.net/paintball/Impul … s.html#U18

-- Mankka/Wasted

In stereophonic sound, where available.

Poissa

#10 2002-01-15 20:55:03

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

Semmonen pienehkö kysymys vielä, että onko Impillä omat "jengat", eli sopiiko esim. shokkerin piiput imppiin, tai jonkun muun mutkan (doubt it..)piiput siihen??
Kai se siellä tekstissä jossain ilmeni, mutta ei nyt vaan osunut silmiin...

Life begins at 300 FPS!!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#11 2002-01-15 21:28:35

JoiQu
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 99
Kotisivu

Re: Impulsesta

Joskushan joku sano että piiput käyvät kumpaakin (shocker<-->impulse), mutta myöhemmin joku sano että kierteet ovat eripituisia. En nyt muista kumman mutkan piippujen kierteiden sanottiin olevan pitemmät, mutta itse en kyllä lähtisi sahailemaan/vastaavaa. Tämä ei siis ole ehdotonta faktaa muistelen vaan että kyseisestä asiasta oli jo aikaisemmin puhetta.

JoiQu/Raaka Kone


JoiQu/Raaka Kone

Poissa

#12 2002-01-15 21:56:39

Code
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 51

Re: Impulsesta

Shockerin ja Impulsen piipuja ei voi vaihtaa ristiin. Niissä on eri kierteet.

Parhaat hetkesi menevät ohi, kun et sitä itse huomaa.


Parhaat hetkesi menevät ohi, kun et sitä itse huomaa.

Poissa

#13 2002-01-16 06:05:57

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

Tässähän tieto vaan tulee lisää ja lisää...
No mulla olikin semmonen kutina perseessä ettei niitä pystynyt vaihtamaan keskenään, muuten siitä ois varmaankin ollut maininta siellä Smartsin kotisivuilla...
Kiits kuidenkin...

Life begins at 300 FPS!!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#14 2002-01-16 16:55:29

Mankka
Jäsen
Paikkakunnalta: Es-påå
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 303

Re: Impulsesta

Ensimmäisissä impuissa oli samanlaiset kierteet kun shockerissa, mutta muistaakseni shockerin piippua piti vähän sahata jotta se menisi kiinni. Nykyään niissä on omat kierteet (ai miksi? no kun suurin osa smartin tuotosta tulee vissiin piippujen myynnistä...).

-- Mankka/Wasted

In stereophonic sound, where available.

Poissa

#15 2002-01-16 18:39:27

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 1,350

Re: Impulsesta

jaha...
siellä taas tulee totuuksia.


Silakka on köyhän kännykkä


täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#16 2002-01-16 21:04:07

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

No, kyllä se siellä Ravin sivuilla luki aika selvästi jos ois vaan jaksanut lukea ne läpi...

Life begins at 300 FPS!!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#17 2002-01-20 19:47:28

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

Saako Impulseen muuten etukahvan mistään liikkeestä suomessa (onko ne nyt sitten etukahvoja vai paisareita?)
Olen etsinyt vähän niin kuin kaikkialta, muttei ole vaan löytynyt, tai sitten ei ole vaan osunut silmiin.

Life begins at 300 FPS!!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

#18 2002-01-20 20:43:21

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Impulsesta

Impulsea saa verttiregulla, jolloin siihen tulee se mäxflöy pydeen. Saletti enoo, mutta eikös tohon pitäs käydä niiku mikä vaan etukahva (paitsi pavel) mut ainakin oon semmosen smartin shokkeri plugietukahvan nähny Cool Gamesissa (suom.DH) Eli kysy sieltä.

-Rakel Liekki-


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#19 2002-01-29 09:14:01

Tuure
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-11-05
Viestit: 56
Kotisivu

Re: Impulsesta

Impulseen on saatavilla pariakin erilaista etukahvaa riippuen mikä malli on kyseessä.
Ns. vanha malli, jossa kaasu letku menee suoraan aseen runkoon joutuu pistää väliin sopivan adapterin. Muistaakseni ns. Spyder/minicocker adapteri sopii, mutta kierre kannattaa varmistaa liikkeessä kokeilemalla.
Uudemmissa impulseissa letkun päässä on ns. asa-adapteri valmiiksi, jolloin gas-thru gripin voi asentaa suoraan.
Kolmas vaihtoehto on tosiaan asentaa reku pystyyn eteen jolloin siitä tulee kahva samalla, mutta tämä lienee kaikista hintavin versio.
Ainakin Sissoksesta pitäisi löytyä palat kaikkiin vaihtoehtoihin suoraan hyllystä.

Tuure

Poissa

#20 2002-01-29 09:31:21

Bono
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 351
Kotisivu

Re: Impulsesta

Nojoo, tulin sitten siihen tulokseen etten jaksa rupea nussimaan sitä perusimppiä ja ostan valmiina setin missä on etukahva ja silmä ja muut härvelit valmiina.
Mutta kiitän neuvoista, luultavasti tulee lisää kysymyksiä sittn ku on mutka käessä   smile



Life begins at 300 FPS!!!


ActionGames
PPW
Sponsored by:
Mad Croc
Red Devil
LVI Welin

Ei ehkä tyylillä eikä taidolla, mutta täysillä!!!

Poissa

Keskustelualueen alatunniste