Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Elikkä onko paintti aseisiin saatavissa äänenvaimentimia ja jos ei ole niin olisko joku kenties tehnyt ja jos on niin kuinka toimii näissä? Rupes vaan himottaan laittaa sellanen ku ampuu jostain pusikosta niin äänen perusteella heti tietää missä on! Olis siisti napsia jostain hyvästä paikasta ettei heti tulis huomatuksi... Niin jos joku on tehnyt sellaisen ja vielä toimivan niin olisko mahdollista pistää joitain niksejä/ohjeita!?
Poissa
Henk. koht. en oo äänenvaimenninta nähny tai kuullu kellään olevan tai valmistaneen,
mutta ääntä saa pljonki hiljasemmaks hyvällä piipulla.
Poissa
Vai äänenvaimennin. Olihan noita silloin aikanaan pumppuihin, kun semit olivat tasoa 68-special. Voi joltakulta löytyä kaapin pohjalta. Mutta niitä ei Suomessa enää käytetä eikä hankita hyllyyn pölyttymään kun Suomessa Paintball on turnauspainnotteista. Varmaan jostain jenkkien sivuilta löytyy.
Itse sellaisen härvelin nähneenä ja avanneena voin kyllä sanoa että ei oo mikään monimutkanen peli: Kaksi putkea, toinen n. 4 mm isompi kuin kuulan halkaisija ja täynnä reikiä, toinen n. 2 cm isompi kuin edellinen ja umpinainen. Väliin jotain kangasta, villaa tms ja päädyt tukkoon. Sitten vielä joku systeemi, jolla sen saa kiinni piippuun. Siinä koko härveli, varmaan kannattaa itse väsätä jos tuollaisen kokee tarpeelliseksi.
- Muuli
Poissa
Mulla olis kaapinpohjalla yks TASOn valmistama äänenvaimennin. Toimii, joskus vuonna 1 ja 2 käytetty hiljentämään tracerin korviasärkevää pauketta. mikraj meilaa jos kiinnostaa.
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Ryyni vanha sniperi!
Camot päälle ja ryynäämään!
Make
-OOOHHHIII- Hihihii!
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
Epäilenpä että Suomen peinttiscene olisi pelkästään turnauspohjaista kilpapaintballia...
-Sami
-Sami
Poissa
Olis itseasiassa hauska tietää paljonko noita puskapeinttaajia löytyy. Iha yksoikoseen kukaan ei kyllä voi sanoa, että suomen scene olis turnauspainotteista. Suurin liikevaihto varmastikin pyörii turnauspaintissa, mutta koskaan ei voi tietää, mitä naapurin pusikossa mönkii
Ihan faktaahan on kuitenkin, että turnausympyröissä pyörii vain muutama sata pelaajaa. Metsissä on PAKKO olla enemmän jengiä...
Poissa
No vetäistään sitten kaikki luurangot ulos kaapista. On mulla trän-trän-ajoilta vielä camohaalaritkin kaapissa... Osta Make ne pois multa, ne saattais näyttää vetäviltä pingotettuna sun päälles.
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
piippun pituudella on myöskin iso merkitys äänen suhteen
esim. kun vertaa 10" ja 16" boomstickiä ni ero on huomattava.
kannattaa varmaan siis tehä se vaimennin mahdollisimman pikään piippuun jos aattelit sellasen vääntää.
.
-TjaniK-
TjaniK / TO
Poissa
Vai että luurangot ulos kaapista. Oliks Nato ja Kari yötä sun luona?
Kireä camopuku, hmm... pääsenkö mä sit sun fantasialeikkeihin?
Make/AVR
-OOOHHHIII-
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
mjoaaoo...mult löytyy kans tollanen TASO:n vaimennin vuodelta 90-jotain. Myös splatmiina löytyy ja muuta tuikitärkeetä metsäsoturin stuffii.
Ainoo todellinen hyöty siitä oli Sniperissa (cocker-pumppu) ja California Magnumin Black Beauty-palloilla. Se oli todella hiljainen. Eipä sedillä ollu hajuakaan missä puskassa snipu luuhas.
t.Ässä
Pylylypyppyy everipadiii
Poissa
...ja multa löytyy myös se trraceri 16"piipulla ja ÄÄNÄNVAIMENTIMELLA!
mut sen lisäks siinä on kiikaritähtäin.bottom line ja siinä kii 12oz pullo joka on päällystetty camoteipillä.
lisäks löytyy kasvovärejä ja vaatekerta joka maastoon, eli sekä desert- että woodland.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
...Se on muuten nato aivan turha enää yrittää piilotella noita herkkuja ku mä tiiän, etne on siellä jossain niin sä voit pakkaa ne jo mulle valmiiksi siihen ovenpieleen.
-Rakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
JAHAS, rojuvarastosta: Taso? Centurion pumppu, 10 oz ( malli pitkä, Ratian umpeen juottamat varoventtiilit!! ) pullo ja Tason äänenvaimennin, ammo-box loaderi, 18" Pekka Maunon hoonaama messinkipiippu, optinen punapistetähtäin, autotrigger ja camoteippaus tietysti
Toimii hyvin myös kävelykeppinä 150 cm pituutensa ansiosta
Vanha sanonta pohjoishelsinkiläisestä painttimetsiköstä:
"Kaks pumppua, ja toisessa mieletön änkkäri, HANEEN!!"
JA jep: Sanoin että Suomen scene on turnauspainotteista, sitähän se on, Rahallisesti. Eli tarkoittaa sitä, että tuskin mikään liike pitää hyllyssä äänenvaimentimia.
- Muuli
Poissa
Muuli, true puska-ase ja nimimiesten custom osia jopa Jos toi ammobox on 50 pallon loaderi niin hyvä kikka mitä itse käytin Trracerilla: teippaa 2 boksia yhteen ja virittele toiseen tulppa siihen reikään mistä pallot tulee ulos. Kun ekat 50 on mennyt niin on nopeaa vaan napata tulppa pois ja laittaa toinen loaderi syöttämään. Niin ja tein talouspaperirullasta ja ties mistä äänenvaimentimiakin mut ei niistä kyl oikeesti mitään apua ollut.
Ainakin pelit oli rauhallisempia niihin aikoihin.. Ehti vaikka marjoja syödä
-- Apache / Raaka Kone
-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [ Myydään! ] [ Raaka Kone ]
Poissa
Itse tuossa vääntelin äänenvaimentimen dryshootingia varten, kun esim. mutsi ei tykkää töllöä katsoessaan, kun säädän mutkaa. Otin talouspaperirullan holkin, vuorasin sisältä vaahtomuovilla ja teippasin toisen pään umpeen, hiljentää aikas hyvin ja pysyy paikallaankin kun tekee pari reikää siihen, että paine pääsee kunnolla ulos.
Näin PGI:ssä tämmöistä myytävän ja päätin tehdä oman, viitti montaa kymppiä tämmöisesta maksaa
Jussi / Tiikerihait
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
vähän vaiheessa.. mutta jos haluaa hiljentää asettaan, niin
kukaan ei maininnnut sitä asiaa että reikärihlatulla piipulla (esim ACI SubZero)ääni hiljenee kummasti, ja käyntikin paranee samalla..
-Aivan sama..-
http://www.reball.fi
http://www.nohillpaintball.com
-tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon pyssytappelu-
Poissa
Sivut: 1