Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Katsoin uutta Smartpartsin piippuvalikoimaa ja siellä oli näköjään AA:sta tarjolla uusi malli, johon saa vaihdettavia päitä (joko AA tai Freak).
Kellään kokemuksia?
Kommentteja, kumman lainen etupää kannattaa hankkia?
Poissa
Tietääkeen noilla oikeestaan ole mitään eroa toiminnallisesti tai no teardrop front on päheemmän näkönen mutta vittumaisempi puhdistaa
...
Jesse J.
Clone
[email:3bbj5171]Fatty@team-cyclone.net[/email:3bbj5171]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Joo paitsi, että kyseessä taitaa olla kaksi eri piippua, joten jokainen coi väijyy tosta ja selittää mullekkin mitä eroa noilla on?
http://www.smartparts.com/spbarrels.htm
Siis itse ymmärsin niin, että tohon AA:han ei mee mitään inserrtejä yms. vaan kyseessä on kaksi osainen piippu tyyliin JJ,JT yms... boreistakaan ei puhuta mitään...
nim.Onko Jesse VÄÄRÄSSÄ?
-Rakel Liekki-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
mun mielestä tuolla lukee aika selkeesti että AA on oma piippunsa ja siihen käy ilmeisesti samat kärjet kuin freakkiin.. mutta inserttejä ei ole..
kyseessä siis on perinteinen 2-piece piippu johon saa erilaisia kärkiä.
eli Jesse tais olla oikeessa
-Kimmo / Cyclone
Poissa
Insertti on piipun takaosa, joka ruuvataan kiinni mutkaan?
Apuva! Selittäkee...
Poissa
Insertti on se \'sisäpiippu\', joka tulee piipun takaosan sisään (takaosa ruuvataan kiinni aseeseen). Esim. Freakin Deluxe-setissä tulee mukana 8 kpl eriboreisia inserttejä (muistaakseni väliltä 0.679-0.695).
Sami-AVR
Pylylypyppyy everipadiii
Poissa
Niin no surin ero noilla on, että jos ostat freakki-setin, niin silloin sulla on aina sopiva bore. Ja tossa AA:ssa taas saat vaihtaa koko takaosaa, joka on luultavasti aika helvetisti kalliimpi, mikäli niitä edes on eri boreja.
Insertti on friik fiipun takaosaan asennettava putki, jolla saadaan piipun sisämittaa muutettua.
-Rakel Liekki-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Noh Kairaneva oli mua 36secuntia nopeempi...
-Rakel Liekki-
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Asiasta kolmanteen, mutta insertit siinäkin: Onko kukaan tutustunut OTP:n piippuihin (G1,G3)? Eikö nämäkin ole inserteillä toimivia/2-osaisia/muuttuva boreisia... Ja edullisia.
Kwak!
Most sports require only one ball.
Real sports require two.
Poissa
Sivut: 1