Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli minkä näköinen pitäisi olla Automagin regun spring pack? Airgundesigns:n sivuilla olevat kuvat eivät kerro koko totuutta, eli kuvakulma on huono...
Spring packin lävitse kulkee se tappi, niin kuuluuko siinä olla väljää, vai pitäisikös sen paketin olla tiukassa?
Minulla tuntuu heiluvan jouset oikein kunnolla, tapista on näkyvissä noin 2-3mm.
nimimerkillä: 286, 290, 192, 290, 282, 187 ...
Poissa
Siinä pitää ollakin väljyyttä. Pidä se vaan jonkunlaisessa rasvassa, ettei kosteus pääse ruostuttamaan... tosin eipä omakaan oo kärsiny vaikka aika ohutta öljyä oon kerran vuodessa laittanu
-- Apache / Raaka Kone
-- Apa / Feenix
[ PaintMail ] [ Myydään! ] [ Raaka Kone ]
Poissa
Ei ei ei pojat. Toi spring packi, eli piston-springi elikkä männän jousisetti on lähes ikuinen. Tollasella heitolla lähdöissä vika on joko Pistonin O-ringi tai sitten ilmakamoissa paineenalennusregu.
Jos oot stadiussa, niin pistä mutka mulle. Debugataan.
- Muuli
Poissa
Ei ei ei pojat. Toi spring packi, eli piston-springi elikkä männän jousisetti on lähes ikuinen.
näin kuvittelinkin, sitä vain mietin, että onko joku edellisistä omistajista mahdollisesti ruuvannut säätötappia niin piukkaan, että jouset olisi saanut kyytiä.
Tollasella heitolla lähdöissä vika on joko Pistonin O-ringi
Tätäkin olen jo kokeillut, ainoa mikä tuossa voi vielä mättää on se, että en sitä rasvannut, vaan öljysin, kun ei rasvaa ollut saatavilla. Mutta pitäisi öljyllä toimia, ainakin kokeilun ajan?
paineena toimii CO2, paisarilla ei ollut vaikutusta asiaan.
Ase on siis Coloniali eikä magi, mutta toimintahan pitäisi olla työtötarkkuuksia lukuunottamatta, kokolailla sama.
koitan sitä nyt vielä pari iltaa buggeroida, mutta jos en sitä saa toimimaan, niin täytyy koittaa jotenkin saada raahattua tämä ahteri Riihimäeltä sinne Stadin suuntaan.
Ja vinkkejä otetaan vieläkin kiitollisena vastaan
Poissa
Joo siis joo.
Slobossa toi pistonin O-ringin ura siinä männässä voi olla niin iso halkaisijaltaan, että se pistoni ei liiku siellä regussa kunnolla öljyttynäkään. Silloin auttaa seuraava:
1:Pane se mäntä kiinnni isoon porakoneeseen istukkaan se ura ulospäin.
2: Liimaa tulitikkuun jotain 240 hiekkapaperia ja karsi reunat kunnolla.
3: Pistä mäntä pyörimään ja hio pois siitä uran alapinnasta sopivasti.
Lopputuloksena pitäisi olla seuraavaa: O-ringi mahtuu puristumaan paremmin kasaan, jolloin se myös liikkuu herkemmin siellä regun peräosassa. Jos vedät siitä tiivistyspinnasta liikkaa tai muuten kolhit sitä mäntää, niin varaudu tilaamaan uusi mäntä. Jos operaatio hirvittää, niin tuo mulle. Katotaan se mutka samalla muutenkin.
- Muuli
Poissa
Juu, siis ura lienee lian pieni, se pistoni siis tosiaan liikkuu aika nahkeasti siellä, eli tuota kokeilen.
Ja hypersportsin hinnasto väittää:
22013 AUTOMAG REGULATOR PISTON €1
voiko tuo pitää paikkansa? Jos hinta on tosiaan tuo, se ei ole liikaa uhrata tieteen alttarille
Poissa
Muulille iso kiitos tästä, se auttoi jo kummasti.
Lisäksi löytyi nyt sitten muutakin vaivaa, kun tuon sai kuntoon... On/off vuoti, kun piti liipasinta pohjassa, niin kuului stup, stup noin sekunnin välein. tämä korjaantui uudella renkaalla.
Nyt on sitten ongelmana käyttäjän sormi <-> liipasin väli, eli heti jos yritän ampua nopeasti, niin tulee \"short stroke\".
Liipasimen takaosa on tosi kulunut, ja tämän seurauksena on trigger rodia saanut ottaa eteen kohtalaisen paljon. Sanomattakin on selvää että liipasimen liike on nyt tooosi pitkä. Mistä uusi hyvä doubletriggeri? Vai pitäisikö tuon taakse vain laittaa jokin stoppari, ettei tulisi liian pitkälle vedeltyä?
Poissa
Jahas.
Mistä johtuu Magin Short stroke (Siis niissä mageissa joissa Gaasun virtaus on muuten kunnossa, eli 8-reikä modaukset ym.):
On / offin pinni, joka on searin toista päätä vasten ( ja boltti toista päätä ) Ei pääse tekemään tarpeeksi isoa liikettä. Tällöin tiivisteiden välistä ei virtaa tarpeeksi kaasua täyttämään powertuben takana olevaa Low pressure chamberia. Kun tämän vajaaliikkeen toistaa tarpeeksi usein, on seurauksena Tzuppaus, jolloin yleensä kuula jää feedin väliin ja hajoaa samalla kuin mieskin
Zuppausta on poistettu Mageista kaikenlaisilla keinoilla 8-reikä modifikaatiosta ja magic boxista lähtien. Kaikenmaailman viritys kalikoita on ollut saatavana, kuten esimerkiksi Vanhojen DH:n äijien viilaamat Blot regut, joissa on isompi LPC ja On/offista johtaa LPC:hen 3 reikää. Ongelma näissä ns, kopioreguissa oli tuo liian iso mäntä. Huonoliikkeinen mäntä ei tasannut painetta ja antoi zuppia.
Kahta kohtaa AGD:n vanhassa eikä uudessakaan valuraudassa ei ole muutettu:
1: on / offin koko ( On/offi) virtaisi paremmin jos siinä olisi vain yksi o-ringi ja tappi olisi vastaavasti isompi. Vanha naulapyssy on kuitenkin vanha naulapyssy.
2: toinen ahdistava paikka, jolle ei myöskään voi mitään, on Regulator Body Sealin reikä. Sama kranaatti viuhtoo siinä samassa holessa, joka itseasiassa on virtaukseltaan pienin reikä koko valuraudassa.
Se historiasta, Se mitä Automagin zuppauksen estämiseksi voi tehdä, on varmistaa että On/off pinni liikkuu aina niin paljon kuin mahdollista. Tämän takia mulla on esim se aina rumaksi haukuttu Rengastriggeri- autan liipaisun palautusliikettä omalla sormella. Lisäksi erikokoiset spacerit auttavat muuttaen boltin kaasunpäästöhetken ajoitusta. Myös siellä on/offissa sijaitseva kruuni, joka pitää tiivisteet paikallaan, kannattaa viilata ihan hylsyksi.
Lisäksi voit viilata searia tai halvempaa osaa, on/offin tappia hieman lyhyemmäksi. Kaikki Searin viilaukset ja On/offin tapin lyhentämiset on sitten ihan hazardia, esim mun tossa magissa toimiva keinu ei todennäköisesti toimi sun magissa. Tosin muistaakseni 3,5 ( tai 3mm ) poranterästä saa hyvän uuden on/offin tapin viilauksien epäonnistuessa. Voin näyttää miten se keinu kannattaa viilata, jos sitä ehdottomastyi haluat, mutta en todellakaan laita nettiin ja vastaanota puheluita ylisäädetyistä keinuista
- Muuli
Poissa
Sivut: 1