Et ole kirjautuneena.
Mikä puoli-automaatti ois hyvä? Eli mikä on toiminta varmin ja tarkin.
Poissa
Juu... Enkeli, varsinkin nyt kun kaikki myy niitä melko hyvillä hinnoilla (huom. osa myy halvalla). Eli siis jos ei haittaa, että mutkalla on ikää ja että se ei ole suoraan pakasta vedetty, niin varsinkin silloin... ENKELI
-cK / Flaymin'
cK / Evil-F
(to be announced later...)
Poissa
Joo mitäs mitäs??? Vai, että enkeli? Noh pakko sanoa, että sun kannattaa sijottaa semmoseen kulmaan mikä sopii sun kätee. Ja tarkkuteehan pystyy vaikuttamaan parantavasti hyvällä piipulla ja mutkan käsittelytaidolla. Ei tommoseen kysymykseen, mikä on tarkin/paras mutka voi kukaan antaa oikeeta vastausta vaan vastauksia on lähes yhtä monta kuin mutkiakin.
Pakko vaan todeta ton Suomen_Enkelit_RY:n PJ:n Jeesuksen enkeli toteamukseen, että moni pitää enkeliä ns.epätarkempana kuin muutamaan muuta hyvää kulmaa eli kaikennäkösiä koksuja. Impulsea ja Shockeria.
Tosin tarkkuus on loppupeleistä kii aina siitä kulman käyttötaidosta, eli ostat semmosen kulman mihin sun massit riittää ja mistä sä lämpeet. Kandeis varmaan tespaa paria eri kulmaa niin tietää vähän mitä eroja niiten käytöksessä on ja tietää vähän mistä maksaa.
-Espoo Viiksi-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Enkuli on hyvä jos on case palloo per peli. se keksintö hakee niin saatanasti et jos on paaluu niin ehkä yks pallo osuu. hyvällä stäkällä.
hyvä mutka on just se millä pelaa kivasti ja putsaa kentät.
Chief
Ps. Plague Rats ( Mika ) Se mutka ei tee pelaajaa.....
Va´t faite futre
Nerokasta!
Poissa
must joku tollanen olis kiva.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Se mitä Iippo sano on muuten hiljaa tosi!!
Millään mutkalla ei saavuta minkäänlaista toimintavarmuutta, jos ei ymmärrä sen päälle hevon paskaa.
Mankeli menee epäkuntoon samalla lailla kuin xtreme Emag. Eli siitä että pitää tuntea kulmansa ja sen tavat ei pääse eroon millään rahalla.
Ihan samalla lailla siellä kronopaikalla ruuvataan mun kokemuksen mukaan IR3:sia kuin vanhoja mekaanisia Koksuja ja mageja. Se on jätkästä kiinni.
- Muuli
Poissa
Tarkkuus = Mutkan tuntuma * Kuula * Piipunbore
Iippo oi peinttijumalani kerroit minulle joskus että tämä merkkain nimeltä impulse sopii sinun käteen kuin sinä meidän tiimiimme, miksi olet myymässä pois tätä merkkainta?
Tosin en nyt sano että enkeli olisi pakko ostos kaikille vaan testatkaa niitä mutkia ihan oikeesti yhden pelipäivän ajan niin tiedätte miltä ne oikeesti tuntuu omassa kämmenessä, monet vaan päätyvät enkeliin.
JEESUS TIETÄÄ KAIKEN! (MUTTA IISAKKI ON PEINTTIJUMALA!)
...
Jesse J.
Clone
[email:2t1cfkzk]Fatty@team-cyclone.net[/email:2t1cfkzk]
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
Enkä minä.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Hanki kokkeri. Toimii varmasti jos et mee sääteleen. Ja on vieläpä tarkka (tarkempi ku enkuli ).
-Sami
Poissa
Poissa
Itse henkilökohtaisesti tulin siihen tulokseen, vietettyäni useamman tunnin eräässä maamme painttis liikkeistä, että mä haluun kokkerin. Valitettavasti ulkomaan komennukseni on hieman estänyt. Siis on estänyt itseasiassa ihan prkleesti testaamasta, ja hankemasta parempia säätöjä ko. kuularuiskuun.
Toivonkin että ens kesänä pääsis maalailemaan punaista ja keltaista ympäri muailmaa (lue:Suomea)...
Mitäs olette mieltä, teinkö huonon päätöksen ostaessani kokkerin vaikka lähes aloittelia olenkin ja olen kuullut että kokkeri on säätäjän painajainen.
Niin kuin sanottua, en ole vielä edes kerennyt tutustumaan kaikkiin hienouksiin mitä mutkani sisällään pitää, jos nyt pitää minkäänlaisia hienouksia. Olisin toki ostanut \"paremman\" mutkan jos siihen vain olisi ilmaantunut rahaa.
Ajattelin kuitenkin lähi-aikoina parantaa mutkani tarkkuutta ostamalla Deluxe Freak-kit:in siihen...toimiiko?
Olis mulla toinenkin juttu. -*Voi olla että mulla olis mahdollisuus rakentaa oma piippu*- Tämän takia tarvisin hieman tietoa mm.rihlauksesta, ja siittä mitä materiaalia kannattaa käyttää. Rihlauksessa minua kiinnostaa se, että voidaanko kuulan lentomatkaan/tarkkuuteen vaikuttaa positiivisesti aloittamalla rihlaus piipun juuresta, ja tihentämällä sitä piipun suu-aukkoa lähestyessä. Tämähän, maalaismaisen-kaupunki-järjen mukaan lisää kierrettä kuulaan lähestyessä piipun suuta, ja siten lisää tarkkuutta. Voisiko homma toimia myös toisin päin? Tieheä rihlaus alkupäässä joka loivenee piipun suulle tultaessa.
Kertokaa te jotka asiasta enemmän tiedätte.
...You're aint so white...
...v*tun hullu!...
Poissa
Ei se kokkeri niin vaikee oo mitä yleisesti annetaan ymmärtää. Newbie minäkin ja hin se osiin ja kasaan ja säätöihin menee. Ja miten se, että miten monta vuotta oot liipasinta painellu, siihen vaikuttais miten jonkun mutkan teknisesti tajuat?
Piipun voi periaatteessa duunaa vaikka mistä (millä sen muuten ajattelit väkertää?). Alumiini, rosteri, messinki nyt ainakin toimii raaka-aineina. Noista keraamisista en tiedä. Ulkorihlaus (porting) tuskin vaikuttaa tarkkuuteen. Ainakaan mitään varmoja tuloksia ole testeissä saatu. Ne vaikuttaa lähinnä ulkonäköön ja ääneen. Sisärihlauksesta(rifling) en tiedä, mutta pitäisi ainakin teoriassa toimia.
"Kai sen voi tehdä itekkin?"
Most sports require only one ball.
Real sports require two.
Poissa
kokkeri on ihan loistava mutka!! tulevaisuutta silmälläpitäen voit jossainvaiheessa päivittää sen sähköiseksi(jahka se homma kehittyy) siinä vaiheessa sulla on kyllä parasta mitä rahalla saa, sanoi toi pygmi jesse ihan mitä tahansa ni on se kyllä tarkin mutka mitä on.
luulin kerran olleeni oikeassa mutta erehdyin
-marko/cyclone-
Poissa
Erittäin fiksu valinta minun mielestä.
Kokkerin kanssa pätee käsite: jos se toimii niin älä koske siihen. Ellet ole aivan 110% varmaa mitä teet niin jätä tekemättä.
Nykyään perus koksu ( malli 2000>>>) ) on suoraan laatikosta otettunakin erittäin toimiva mutka.
Järkevimmät parannukst perus kokkeriin ovat:
Piippu, sähköboksi ja ilmat.
Freakki toimii ainakin minun kokkerissani erittäin hyvin.
Omatekoinen piippu......?
-Mark-
P.S. Inferno on minustakin ns. halpis semeistä paras.
Poissa
Oon aikas newbie, tai siis todella newbie(5 kertaa vuokra aseilla). Kumpi olis noista halppis semeistä parempi SPYDERI vai INFERNO? Budjetti olis joku 300€ (käytettynä tai uutena).
Poissa
Jeah, Kokkerit rulaa!
Vielä pitäs vaan oppia pelaamaan:(
Sinuna ostaisin vertti feedi infernon jos vaihtoehtoja noista kahdesta mietit.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
jepjep kyllä se niin on että kokkerit on vaan vallan mainioita. Ja siihen saa hankittua todella paljon viriosia niin siittä saa todella käyttöystävällisen kaverin. Eikä se ajottaminen/säätäminen oo vaikeeta ku mäki sen osaa
-Hei jätkät mun lempibändi on Kätkät-
Poissa
Salama, kyllä se cocker ihan hyvä peli on. Otahan yhteyttä, niin yritetään järjestää joku säätöilta täällä Tampereen suunnalla. Teillähän taisi olla useampiakin niitä uusia mutkia? Markki (ja ehkä Jase) varmaan vois tulla vetää jonkin pienen opastuksen cockeriin. Vai?
Teemu T
<!-- e --><a href="mailto:ttaipale@cs.tpu.fi">ttaipale@cs.tpu.fi</a><!-- e -->
Poissa
Salama: se piipun rei-itys ei luo palloon kierrettä. Ne reiät vaikuttaa lähinnä ääneen, sillä jos ne toisi palloon kierrettä niin säkään, et ikinä osuis koska sitten ne kuulat lentäis mihin sattuu. Ja päästähän ne reiät myös ilmaa pois piipusta kun kuula siitä paahtaa läpi. Ja se sisärihlaus kuulemma (ikinä semmosella ampunu) saa aikaan ainoastaan vitullisen sotkun pallojen rikkoontuessa piippuun huolella. Joku oldskool konkari voisi varmaan kertoa kokemuksia sisärihlauksesta ja piippujen rei-ityksestä.
-Espoo Viiksi-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa