Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Termos kaikki rakkaan lajimme ystävät!
Vähän kysyttävää, jotta miten ACI Griffiniä kannattaa virittää? Kaikki jutut et Griffin sucks ym. voi jättää narikkaan, koska tiedän kyllä ettei se mikään huippu ole. Olenhan toki itsekin täysi keltanokka.
Mut jos jollain tulee hyviä vinkkejä mieleen, jotta mitä sille kannattaa tehdä, niin olis iha jees kuulla niistä.
Esim mikähän piippu mokomaan laitteeseen kannattaa hankkia?
Ja sitten onko kenelläkään enempää tietoa sellaisesta ACI:n viritys osasta, jolla Griffinistä saa sähkö semin? Törmäsin mokomaan osaan ACI:n saitilla, mut tietoa oli vähän köyhästi...
Karppa - Trivoga
Poissa
Aci Griffiniä kannattaa parannella todella kevyellä kädellä.
Tämä koskee kaikkia ns. halpis semejä, niitä ei minun mielestä kannata parannella millään viritys osilla.
Se raha jonka käytät mutkasi parantamiseen olisi parempi laittaa suoraan säästöön, sitä parempaa mutkaa varten.
Mutkasi jälleenmyynti arvoa extra biitit eivät nosta, eli mahdollisuus saada edes osaa rahoistasi takaisin on pieni.
Sähköt + Aci Griffin = Unohda asia.
Jos kuitenkin jotain haluat parannella mutkastasi niin joku parempi piipu ja sähköboxi olisi ihan hyviä investointeja.
-Mark-
Poissa
Itse en griffiniä kovinkaan hyvin tunne, mutta Aci:n valmistamaan mutkaan löytyy varmaankin Aci:n piippuja. On todettu ihan toimiviksi spydereissä yms. Eli joku Zero gravity toimii varmaan ihan hyvin... riippuen pallosta (Ei sitä spydereillä/infernoilla pelatessa borekokoja paljon tullu katottua)
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Griffiniin kannattaa ostaa paisuntasäiliö, joka tasoittaa lähtönopeuksia ja sitä kautta parantaa osumatarkkuutta. Helteellä paisari ei paljoa hyödytä, mutta lämpötilan pudotessa alle kahdenkymmenen tarkkuus paranee huomattavasti.
Juu ja piipuksi kannattaa ostaa vaikka Acin Zero gravity. Ei oo turhan kallis ja parantaa jonkun verran tarkkuutta, sekä tekee aseesta hiukan hiljaisemman.
Muut viritys osat kuten matalapainekammio on ihan turhia tai ainakin maksaa aivan liikaa hyötyyn nähden. Rear cocking Venturiboltista en osaa sanoa kannattaako ostaa. Itselläni on sellainen, mutta en ole päässyt testaamaan kunnon keleillä. Viimekuussa rikkoi ainakin kuulaa saman verrankuin tavallinen, jos ei enemmänkin.
Sähköt kolmellasadalla dollarilla sadan dollarin pyssyyn...... Ostaisitko tuhannen markan ladaan kolmen tonnin vanteet????
Jeesus tulee!! Oletko valmis??
Poissa
Sitä sähkö systeemiä kyselin sen takia, et jos jollain olis enemmän tietoo siitä... Esim toimiiko se yleensäkkään kunnolla?!
Karppa - Trivoga
Poissa
No tollasia sähkö \"herkkuja\" ei varmasti suomessa juurikaan liiku. Syy lienee se (jo aiemmin mainittu), että turha on tollaseen vehkeeseen upottaa rahojaan, kun yhteenlasketulla summalla alkaa jo saada jotain muuta mukavampaa.
Ja sikäli, että jos joku griffinin sähkövimpula hajoaa, niin sertifioitua huoltoa et saa mistään.
-Sumu
Poissa
Oot varmaa huomannu et välillä ase \"mämmää\". eli heittää tavarat pitkin asetta. Laita kolme millii x kolme millii vaahtomuovin palanen (telttapatjasta) jousen alle. Saat auki pienellä kuusiokolo avaimella. Älä missään nimessä riko jousta niin et se alkaa leikkaamaan palloja. Äläkä laita liian isoa biitiä muuten kans alkaa rikkoo kuulaa. Vaahtomuovin pala autaa jousta pitämään palloa paikoillaan, sen jälkeen ei riko enää niin paljoo. Viel uus ventury boltti ni sit se riko piippuunkaan. Uus boltti maksaa noin 40e.
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
Kiitti vinkistä!
Mut, mulla se Griffini ei oo piippuun taas rikkonu yhtään kuulaa. Aikasemmin boltti halkas noin joka viidennen kuulan, mutta ku vähä suurensi kuulan syötön aukkoa ni loppu sekin.
Taitaa ACI tehä Griffinit vähä miten sattuu, ku oon myös lukenu et joillain vuotaa aivan älyttömästi, mulla taas ei vuoda yhtään??
Onkos kukaan muuten kokeillu Griffinii ilmoilla? Jos on niin miten toimii, ruvetaan porukalla ehkä vaihtaan ilmavehkeisiin, niin olis hyvä tietää etukäteen et hommaanko kokonaan uuden tykin...
Karppa - Trivoga
Poissa
Näyttää toimivan oikein hyvin.Kokeilin juuri Melee ilmoilla ja hyvin tuntui toimivan.
Poissa
Niinhän mä just sanoin.Kun luin sun kysymyksen otin hyllystä Griffinin ja kokeilin ilmoilla,toimii.
Poissa
Eli siis en vaihda tykkiä vaan hommaan ne ilmat Griffiniin... Ja talvella tarvii hommaa ne sähköt siihe, sieltä jenkkilästä...
Karppa - Trivoga
Poissa
Niin oon.Ei oo mitään tekemistä...Testailin just sun mutkaa ja se räjähti käsiin...Sun tarvii ostaa uus mutka:)Kohta mun oma mutka keittää kahvit ja toimii kaukosäätimenä.
Poissa
Sivut: 1