Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Hankin kokkeriini tommotteen low pressure champerin ja turbo valven. Nyt kun osat on kiinni niin inline regun (unireg) joutuu ruuva pohjaan että se päästää tarpeeks painetta ja rexit joutuu säätää melkein pohjaan vahvimmalla jousella että lähtikset nousee edes lähelle 300fps. Käytän hiilaria.
Olin ainakin ymmärtäny että näitten osien pitäs nimenomaan vähentään kaasun ja käyttöpaineen tarvetta...ei lisätä sitä
kokkerin body on aika vanha 94 tai 95.
Voiko olla että kaasuteitä(?)tarvii porata tai osat ei toimi hiilarilla tai jotain...
toivottavasti joku ymmärsi..
J / Tiikerihait
P.S. Kokkerin dissaajat älkää vaivautuko!
-Hei jätkät mun lempibändi on Kätkät-
Poissa
vaihda valven eteen kevyempi jousi.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Ja jousen vaihdon jälkeen pudota käyttöpaineita rutkasti (apout 300 psi). Jos paineet on liika kovat, ei hammerin voima riitä avaamaan venttiiliä, varsinkin matalapainevenoissa on yleensä suurempi pinta-ala.
-campo/Raaka Kone-
"Krapulan parantaminen juomalla on sama kuin ripulin parantaminen piereskelemällä" -Aalef
-campo/Cyclone-
Poissa
Se poraaminenki vois auttaa tossa, kun on noinki vanha värkki kyseessä.. EI kylläkään kannata kenttäolosuhteissa käsiporalla alkaa kaivamaa sitä valvechamberia suuremmaks..
-Kimmo / CyclONE
Poissa
Ok kokeillaan näin. Kiitoksia neuvoista..
btw. löytyykö joltain nettiosotteelta tai joltain neuvoja/ohjeita miten kannattais poraukset tehä?
voi laittaa mailia jos ei tänne jaksa kirjottaa
[email:2xy2gjc8]jyri.mattsson@luukku.com[/email:2xy2gjc8]
-Hei jätkät mun lempibändi on Kätkät-
Poissa
Tee kuitenkin ensin noi jousen vaihdot, vasta sitten poraa käteen.
-Sumu
Poissa
Tere,
Jos kokkerisi sarjanumero on alle 32 000(noin vuosi ´96), niin siinä on aivan liian pieni ilmakammio venttiilin takana matalapainekäyttöä silmälläpitäen.
Tällöin ei auta vaikka laittaisit AKALMP:n Tornado valven kokkeriisi, toisin sanoen valve chamber on koneistettava suuremmaksi i.e. ´98/´99 kokkerin specs:eihin.
Muuten noi sisäänmenopaine/hammer-jousiasiat, jotka muut jo esittivät pätevät.
T:Howari/DT
Wannabe
Wannabe
Poissa
Sivut: 1