Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Juu niin, että millanen avain pitää olla, että saa säädettyä sear lugia vai mikä se nyt onkaan??? Olen yrittänyt kaikkea kotiavaimesta tähtipäähän..... Eikai cocking rodia tarvi renkuttaa, että se lugin säätöruuvi osuis kohdalleen???????
Kokkeri on mallia 2002, elikkästä siinä on se säätöreikä aseen päällä.
Nii ja vielä, että miten saan lähtöjä nostettua kun ei tahdo antaa yli 250 fps:sssääää ja lähdötkin heittelee kovasti. Ammuskelen hiilarilla. Tähän ei kannata ehdottaa lähtönopeudensäätöruuvin vääntämistä, koska en minä niin tyhmä ole, vaikka kyllä sitäkin voisi kokeilla.
Jeesus tulee!! Oletko valmis??
Poissa
searia säädetään kuusiokolo avaimella kokoa en muista mut sellanen joka mahtuu siihen reikään ja hammeria täytyy tosiaan liikutella et sen ruuvin löytää.
lähtärit saat ylös säätämällä inline regusta paineita ylös
jökö / Unknown
-jökö-
Poissa
Kuusiokolo avaimen pitää olla tuuma kokoa ei millimetri tyyppiä.
Siis oletko kokeillut tehonsäätöä säätöruuvista vai et?
Onko sulla CO2 pullossa antisiphoni? Sen puute aiheuttaa vaihtelua lähtönopeuksissa.
Onko sulla piipun ja kuulan boret kohdallaan?
-Mark-
Poissa
Siis tuumakoon kuusiokoloavaimella 1/8 säätö. Boltti tietenkin pois ennen toimenpidettä . Ja hammeria ei tarvi liikutella säätäessäsi, jos mutkaa ei ole kokattu ja valve ruuvattu kunnolla kiinni. Eli toisinsanoen hammeri \"lepoasentoon\". Vasemmalle : hammer vapautuu aikaisemmin, oikealle : myöhemmin.
Lähtiksistä: Onko sulla inlineregu? Vaiko suora yhteys pullosta asaan? Jos löytyy inline, säädä inlinee pikkusen ylöspäin (auki). Hyvät säätövinkit löytyy sivuilta http://www.air-powered.com/tech.html
-Sami
Pbt Coitus
-Sami
Poissa
Kiitoksia vaan. Eiköhän tällä pärjää jo aika pitkälle.
Mulla on antisiphoni ja inline regu ja välillä pelaan remonkin kanssa, joten tältä osin pitäisi olla kunnossa. Kuulan ja piipun suhdetta voi aina epäillä, mutta tuskin se nyt aivan valtavasti vaikuttaa.
Jeh, mutta eiköhän tämä tästä.
Jeesus tulee!! Oletko valmis??
Poissa
Sivut: 1