Et ole kirjautuneena.
mulla ois tääl minimag ja mä en tykkää sen pintamaalista
Poissa
eiminimäkissäolepintamaaliataijosonniinotasemaalipoissiitävaikkapavedelläjasaippualla
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Tosi harmi!
pbt rock
Poissa
mutta ajatelkaapa sitä kuinka pienellä vaivalla yksi urpo saa aktivoitua meitä muita urpoja:)
Mikä elämä, missä???
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
polttomaalaus on ainoo joka kestää edes vähän.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Ota sakurat tai vesivärit ja maalaa uudestaan!
Vesiväreissä on vielä se plussa että joka kerta ku se kastuu niin voit maalate sen uudestaan, et kyllästy enää ikinä!
Mitä muuten tykkäät sen pohja tai sisämaalista?
-Uuteen nousuun-
Poissa
mun mielestä se ase kannattaa ensin hiekkapuhaltaa ja sitte ei muuta ku maalailemaan!!
sormivärit pysyy hyvin kiinni sateellaki!!
-Kerran se vaan kirpasee-
-roka
Poissa
Joo toi oliki hyvä aate!
Ja Pekala kantsii hiekkapuhaltaa se koneistoki, tulee väljempi, mahtuu osat liikkuun paremmin ja se muuttuu nopeemmaksi!
-Uuteen nousuun-
Poissa
ja liipasin kevenee huomattavasti!!
-Kerran se vaan kirpasee-
-roka
Poissa
On myös asiallista katkaista piippu puolesta välistä, ja hoonata sen kärki ainakin 2mm laajemmaksi.
Hajonta kasvaa ja saat katettua suuremman alueen!
-Uuteen nousuun-
Poissa
maalata? ..no mun mägin runko oli joskus käsittääkseni pulverimaalattu ja oli se tosi tiukassa ja pysy, mut ei ikänä oo niin hyvä pinnoite kuin näissä lelumutkissa(alumiini leluja) jotka on anodisoitu, siis ei maalattu ..suosittelen siis elektrolyysiä se on parasta pinnoitetta metalleille ja kestää.
TjaniK / TO
Poissa
jep anodisoimalla saa sen värin pysymään,mut siihen tulee sellanen metallinhohtopinta.polttomaalaamalla siitä pinnasta tulee keraamisen näkönen ja oikeestaan just sen värinen ku haluaa.holtsalla on vieläkin sellanen pinkki minimägi ja se on tosi eroottisen näkönen!
Poissa
Joo nyt ku asiaan päästiin niin mites toi anodisointi kotikonstein oikeestaa menee!
Elektrolyysiissähän +laitettiin johonki kamppeeseen ja -vaikka sinkin palaseen (siis jos halutaan sinkitä) tai toisin päin, siis navat. ja sit ne kummatki jutut vetee ja sinne veteen jotain juttua vaan en muista mitä!
Mut okei entäs sit ku anodisoidaan?
-Uuteen nousuun-
Poissa
Taisi olla suolaa mitä sinne veteen laitettiin johtamaan sähköä...
Poissa
ensin pannaan navat yhteen, sitten ankitaan sinus.
Poissa
kotikonstein anodisointi onnistuu parhaiten selvin päin tai kännissä.
Poissa
Homosexuals are gay!
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
riippuvuus on lahja!
Poissa
riippuvuus on lahja!