Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Minkälainen loaderi kannattaa hommata tavalliseen semiin?
Revo 12v?
Ricochet?
Halo?
Warpfeed?
Poissa
Warpfeed ei ole varsinaisesti loaderi. Ja mä uskon revoon kun vuoreen.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Kyllä 12v revo pelittää.
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
Revo tai ricochet, halo on jo turhan hifi tavalliselle semille ja warppi tosiaan ei ole itsessään boxi vaan sen kanssa tarvitaan myös nopea boxi (eli paketille kertyy todellakin hintaa). Itse olen luottanut revoon siitä lähtien kun se on ollut saatavilla tosin ricochetissä on mielenkiintoinen konsepti...
Poissa
Tällä hetkellä enkeliä syöttää Revolution Gem (x-board) impellerillä, Halo B olisi haaveena - on se sen verran hyväntuntuinen loaderi.
Onneksi on silmä enkulissa niin ei haittaa vaikka aski välillä hieman tahmaisikin...
Poissa
revo lienee hyvä vaihtoehto mihin tahansa mutkaan. x-boardin kanssa kuulemma nopea. tosin gem-seriesin kuoret ei kestä edes normaalia käyttöä onkos ne nykyisin kestävämpiä ku ennen?
ricossa on pelikello valmiina.
halo on nopea, mutta joissain mutkissa kuulemma jotain ongelmia. mulla on toiminu erittäin hyvin. perin kummallinen virtakytkin ratkaisu...
jos ny itte olisin loaderia laittamassa, päätyisin todennäköisesti revoon.
Kimmo
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Kippari, noissa gem-seriesin kuorissa on todella ollut ongelmia - varakuoret maksavat about 16 e joten ei nyt ihan älyttömästi. Itselläni oleva Gemmi on nyt kestäny ainakin vuoden, tiedän tosin kyllä että yhden turnauksen aikana ilman mitään kolauksiakin on sama jätkä saanut kolme tollasta paskaksi...
Poissa
mun gemiin tuli reikä (pieni) kuulan osumasta. teipattuna boxi kesti puoli vuotta, kunnes siitä katkes syöttöputkiosa... eipä tullu laitettua uusia kuoria.
kolme boxia paskaksi samassa turnauksessa on jo kova pala kukkarolle
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
revo on oikeen loistava semiin (ja muihinki)
Poissa
Kippari kirjoitti 16.08.2002 klo 08:32:52:
kolme boxia paskaksi samassa turnauksessa on jo kova pala kukkarolle
Nuo menivät kaulasta poikki ilman mitään tärähdyksiä joten koko erä taisi olla valuviallinen - takuuseen menivät kaikki...
Poissa
Ricoa voin kanssa suositella. Tämän vuoden on ollu käytössä ja hyvin on syöttäny.
Voipi olla, että boksin kaulassa olevalla sensori-lärpäkkeellä on ollu (varsinaisen toimensa ohessa) osansa choppaamista vähentävänä tekijänä. Se kun ei päästä palloja takas ylöpäin... Blowback tunnetusti puhaltelee tuonne fiidiin.
Uusissa Ricoissa on ilmeisesti siirrytty mitoituksessa pykälää pienempiin kauloihin. Istuu tiukasti ainakin tuollaiseen led-Enkeli-mallin fiidiin ilman hiekkapaperin kanssa sähläämistä.
Poissa
Onneksi ei oo mulla blowbackiä.
Niin ja tilasin sitte muuten revon, saa nähä mitä saan.
Poissa
Revot rokkaa varsinkin x-boardilla ja vortex impellerillä.
Rok!
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Jos Jassu höpötät niistä Seppäsen boxeista, niin ne ei ollu gemmejä.
Poissa
Proto kirjoitti 15.08.2002 klo 19:58:51:
Minkälainen loaderi kannattaa hommata tavalliseen semiin?
Revo 12v?
Ricochet?
Halo?
Warpfeed?
niiin ...minkähänlainen semi sulla on?
pärjäät alkuun kyllä mekaanisella mutkalla vl2000:sellakin mutta jos sarja rupee olee pitkäkin ja nopeus yli n.8palloo/s niin 12v revo taas antas nopeemmin palloo ja estäs choppauksen. ..x-board antaa taas lisää nopeutta ja halo vielä lisää aina halo b:hen ja warppiin jotka auttavat sut aina n.20 palloon/s.
mitä haet ?? mulle passais varsin hyvin sähkömutkaan 10-15ball/s halo tai x-board revo.
TjaniK / TO
Poissa
Tilasin jo revon niin kuin aikaisemmin kirjoitin.
Katotaan onko siitä mihinkään.
Poissa
Sivut: 1