Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
onko kukaan löytänyt mistään sopivaa yleispätevää letkua kokkerin höyrykoneistoon? jos niin mistä löyty? aikanaan napsin kynäruiskusta mutta se on aavistuksen liian horoa, varsinkin nyt ku virittelin änkyrä 3-tien jossa "nippelit" on pienenpiä ku mun ramissa ja sledgessä... vai pitääkö tilata alan liikkeestä?
sitte mainosta Mutkaraadissa on yks kauniisti raiskattu nostalginen pommi (Predator)
Tapio/BallRogs
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
Viddu kun olisin tajunnu olisin pistäny sulle sitä letkua mukaan, PRKL!!!
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Hoituu se homma varmaan jälkikäteenkin? :-)
Poissa
Jep mutta onpahan vähän dorkaa lähetellä pelkkiä letkuja pari päivää itse paketin perässä:)
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
mite ois Kuopioon roudaus?
ku tuskin nii kiire on?
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Jabba: arvaa kiroilinko kun kaivoin tuota kampetta varaston pohjilta ja huomasin nuo letkut en muistanu kysyä sillon... mun paha
mutkaraadin arvostelialle: pisteitä sille nerolle joka huomas että 3-tie ei saa kaasua ettei tuolla voi kentälle mennä. en kyllä meniskää vaikka oiski letkut ku siinä on pullo tyhjä ja kuulaakaan ei ole boksissa.
Tapio/BallRogs
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
Juups, itse hommasin letkua paikallisesta pneumatiikka/hydrauliikka -liikkeestä, makso 2oiroo/metri. Toi 6mm letku käy kokkerin vakio höyrykoneistoon, mutta Bombille se oli liika suurta. Bombiin repäsin letkut vanhasta puhelinjohtoremotesta, sopii kuin nyrkki silmään. hieman enenpi voimaa joutuu asennuksessqa käyttämään, mut kyllä sit kestääkin. Nii ja tavan mikrolinekin kelpaa tohon.
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Campo mitenkäs og-4 edistyy??
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Hä, ootko säkin nähny og-nelosen? Missä, millon ja mistä niitä saa?
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
Sivut: 1