Et ole kirjautuneena.
Niin eli millainen mutka kantsis ostaa, kun tässä nyt ollaan aika alottelijan puolella.
Ei mitään hemmetin Mirageja tms. vaan ihan joku kunnon mutka mutta minkälainen, sähkömutkat käy myös ?
Ehotelkaa ! ja tarjouksetkin otetaan huomioon !
Poissa
Mutta huom. mutkalla sais enintään olla hintaa tommonen 680E, vanhaa Finska marka 4000mk. Tarkoituksena ei siis ole ostaa pelkkää mutkaa, vaan ihan kokonainen paketti, johon sisältyy ilmakamat, loaderit jne.
Poissa
No älä nyt tykkää kyttyrää, mutta tosta mutkasta on seksikkyys kaukana, ei tosta mutkasta saa edes mistään toisella kädellä kunnolla kiinni. Kyllä tollainen jonkinsortin Kokkeri alkaa nyt meikällä olla linssissä !
Poissa
Wooxman, älä sano ennenkuin olet kokeillut. Itse olen tuolla shockerilla pari vuotta jauhanut ihan iloisesti ja tuosta regusta saa oikein näppärästi otteen. Jos ei tykkää niin ruuvaa etukahvan kiinni ja suoristaa droppia ja taas mennään
Poissa
Älä sitten osta mitään \"jonkun sortin kokkeria\" osta sitten kunnon koksu, jos ostat. ja hanki samantien 45-frame tai hinge, parempi kolmitie etc. Älä osta mitään maailman vanhaa. Näin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanottuna.
Jussi / Tiikerihait
"Massa on voimaa ja voima on nopeutta"
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Tarkista tää kokkeri.
Hinta on halba ja mutka on todella vähän käytetty + siinä on hyvät viritysosat (Hingeframe, Kapp 3-tie, DYE piippu etc.). Mukaan ei tohon hintaan tuu ilmakamoja, mutta uus 20oz hiilaripullo varmaan irtoo kuten myös jonkinäköinen loaderi.
Poissa
Kuule mulla on jo tiedossa hyvä kokkeri motherfukkeri, siihen on laitettu kaikki viritysosat, ja on ollut sellaisissa käsissä että ei missään. Siihen on pantu kaikki huippu viritysosahilut n. 9000mk eestä + ilmakamat Että silleen. Hintakin on niin kohdallaan että.
Mutta sillä ei ole mitään väliä, vaan lissee tarijouksiii !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poissa
Minkä takia kukaan haluaa luopua huippukuntoon hiotusta kokkerista halvalla, jos se toimii? Oikea vastaus: ei ne halua luopua siitä halvalla. Jos se toimii niin kyllä siitä pyydetään myös sen mukaan rahaa...
Osta uus kokkeri tai joku muu mutka, sillä jos se kokkeri ei sit toimi, niin on aika henkimaailman asioita saada se kuntoon.
-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-
Poissa
Kaveri luopuu tosta huippukokkerista halvalla siksi ettei pitänytkään kokkerista ja sillä on kiire hankkia eräs sähkömutka. Mä ostaisin ton koksun heti pois jos ois massia, se on yks tarkimmista mutkista mikä pelikentällä on tullut vastaan
Poissa
Jep osta multa kokkeri
Speksit:
2001 black magic
Freak deluxe 12\' ja 14\' tipeillä
cp droppi
centerflagin preset ilmat
Orracle tickler lpr
musta 12v revo x-board&vortex impeller
Racegun sähkö frame
10\' wgp vakio huilu
dye bottle cover
Hintaa VAIN 2500 e
että siitä...
salettiin suomen kuumin koksu.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
ei muuten oo kauaa...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Jabba: ihan mielenkiinnosta, löytyykö kuvaa??
Tapio/BallRogs
Tapsa - Paintti eläkeläinen
Poissa
Jep Nato meitsi kuuli tästä e-blade jutusta, aika kuuma.
Ja Ukko ei valitettavasti vielä, mutta ehkä vielä jonakin päivänä, ei oo vielä ihan valmis paketti...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Hei millainen olis paras Loaderi Kokkerille, ite aattelin vähintään jotain 12V loaderii, mut mikä ois sellainen hyvä ja suht koht halpa ???????
Poissa
jaba:
meinasin lähinnä että tuolla turun suunnalla on kohta pari aika räväkkää kulmaa, hovisepällä ja kaitsulla.
mut myönnetään,toi eblade on hankintalistalla...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Mitä ihmettä?? Leviääkö tauti??
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
UnderTaker kirjoitti 10.09.2002 klo 11:14:01:
Minkä takia kukaan haluaa luopua huippukuntoon hiotusta kokkerista halvalla, jos se toimii? Oikea vastaus: ei ne halua luopua siitä halvalla. Jos se toimii niin kyllä siitä pyydetään myös sen mukaan rahaa...
Osta uus kokkeri tai joku muu mutka, sillä jos se kokkeri ei sit toimi, niin on aika henkimaailman asioita saada se kuntoon.
henkimaailmaa, pyh ja pah, kokkerin nyt saa aina kuntoon, jos mikään osa ei oo paskana, vaan ei oo säädöissään, no problemo, jos osa paskana, vaihda osa. sähkömutkissa ne viat voi olla henkimaailman juttuja...
Jussi / Tiikerihait
Poissa
Entäs sitten sähkökoksu??
Bad of both worlds??
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Sekuntiakaan en oo katunu et vaihdoin enkelin kokkeriin.
Ei tarvii paljon akkuja latailla, suosittelen.
-Luita kaikille-
Poissa
Jabba, no koksulle annetaan vähän 10kg hienosäätölekaa ja sitten ne sähköt on henkimaailman juttuja
Jussi / Tiikerihait
Poissa
Oma sähö on kyllä toiminu ihan moitteettomasti kun sen vaan säätää kohdalleen, jopa ilman sitä lekaa:)
Yleensähän jengi vaan valittaa koksun vaikeuksista tms. ilman että vaivautuu ottamaan hetken selvää siitä miten se toimii.
Suosittelen kyllä kokkeria jokaiselle mutkaa ostavalle mutta kuten jo aiemmin todettiin niin mielummin sellanen uusi. Ei niin etteikö niitä vanhempiakin saisi toimimaan mutta ei maksa vaivaa koska uusi sto-kokkeri tai vertti ei niin paljon maksa.
Eipä niin kyllä ne enkelit jne. kulmat on varmasti yhtä hyviä se on vaan kiinni siitä mikä käteen sopii parhaiten. Kannattaa siis kokeilla ennen kuin ostaa varsinkaan mitään kalliimpaa kulmaa.
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Niin tulipahan tossa myös mieleeni, että mitäs sanotta oisko Spyder AMG jotain, vai kantsisiko sittenkin kääntää pää tohon yliviritettyyn kokkeriin, itse ehkä mielummin ton kokkerin, on se jonkun verran halavempi, kun toi Spyderi, mut mitäs mielt ootta, pitäskö heti laittaa sähkömutka vai ko ihan mekaaninen koksu ?
Poissa
Nykyiset halpis sähköt on ihan kelpo vehkeitä ensimmäiseksi mutkaksi.
Joku spyder e-99/excellerator on ihan hyvä aloitusmutkaksi ihan hintansankin puolesta.Itse maksoin spyderistäni samanverran kun mitä e-99 maksaa.
edit:siinä kylläkin oli paisarit ja letkut mukana mut sehän on sivuseikka
Poissa
Uudet halpis sähköt on varmasti hintansa puolesta ihan hyviä, mutta onko kenelläkään mitään pidemmän ajan käyttö kokemusta esim JT:stä. Sit täytyy tietysti ottaa huomioon, että pitää ostaa sähköboxi siihen päälle, ilmat (alkuun pärjää varmasti myös hiilellä ja sitä on helpompi saadakin), uus huilu (mitä mä oon kuullut, niin se JT:n mukana tuleva putki ois aika turhan kanssa).
Uus on aina uus, siitä ei pääse mihinkään. No joo mä tiettysti huono sanomaan, kun tota omaakin asetta tulee vaihdettua niin \"usein\"!!
Poissa