Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Moi
Ostin tuossa mankelin ja olen yrittänyt muuttaa tuli moodia.
Ongelmana on se että vaikka avaan kahvan ja painan ohjekirjan mukaisia painikkeita tuli mode ei muutu. Johtuuko ko. asia siitä että mankeli on uusi ja että siinä oleva boardi ei anna vaihtaa moodia vai ????.
Sarja sarja sarja ::::::::>
Poissa
Kyllä.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
No, mites sitten jos haluaa vaihtaa moodin??. Vienkö mankelin huoltoon jossa siihen lisätään joku palikka vai koodataan boardi uudestaan??. Olisi niin kiva kokeilla kun mankeli jakaa kuulaa. Antakaa jonkun velhon numero, joka osais korjata tämän pikku puutteen.
Poissa
netistä löytyy infoa aiheesta \"kuinka räplätä oman enkelin boardia jonkun hienon moodin toivossa ja tuhota se\"... mikään virallinen angel tech tuskin haluaa moodeja avata sinulle(jos se edes on mahdollista).
tuo siis JOS kyseessä on semi only board, eikä tavallinen vanha moodillinen boardi..
-Kimmo
Poissa
Jos se on LCD niin Sexy angel nimisen softan haet netistä ja sitten tartte LCD datalink kaapelin. Jos se on IR3 niin muita tulimoodeja et saa käyttöön kotikonstein ja WDP (valmistaja) kieltäytyy niitä avaamasta lakiseikkoihin vedoten.
--Egi
Poissa
Kyllä se nyt vaan täytyy opetella näpyttelemään. Eli kovaa harjoittelua ja kyllä se sormi pystyy aika hyviin tuli nopeuksiin. Ei noi tuli modet ole useinkaan kovin käteviä skenuissa. Itse joskus kokeilin ja kuulaa menee mutta tarkkuus kärsii. Ainahan voit hommata varaaseeksi esim. Tribalin(halpa) Timmyn(vanhalla boardilla) tai duunata Tippman pro-litestä full-auton(rautanaulan pätkällä). Sullahan on varppi liität sen vain tohon Pro-Liteen niin hyvätulee;) Skenuissahan voit raijata metässä mukana useampaa mutkaa.
Jyri
ps. voin tehdä tosta Pro-Litestä sulle tarjouksen;)
Poissa
outo on homma jos ei enkelillä saa ammuttuu nopeeta ihan semin avulla...
Veli/Herpes
Poissa
Riku, voisit yrittää saada joltain vanha 2001:n boardin.
Toisaalta noissa poikien kommenteissa on perää, eli tuo A on ihan turha moodi, sillä on parempi ampua aina samalla systeemillä, sekä metsässä että supilla. Mäkin kokeilin tuota full-autoa tänään ekan kerran, silloin kuin soiteltiin, eli niin paljon siitä on ollut iloa... Ainoa mitä olen metsäpelissä joskus säätänyt, niin MROFia ja sitäkin alaspäin. Toisaalta ymmärrän kyllä halusi kokeilla uuden lelun toimintoja ja varsinkin silloin harmittaa, kun siitä onkin poistettu moiset ominaisuudet (turhana;( Ehkä mäkin olisin halunnut käyttää sitä, jos se olisi puuttunut?!?... Summa summarum: Helpommalla pääset, kun unohdat koko moodin, näprää vaikka vaimoasi senkin ajan tai vie Nalle lenkille...;)
tj
tj
Poissa
Näistä vinkeistä viisastuneena, haen vaimon ja nallen ulkoonta ja pyydän heiltä anteeksia kun hylkäsin heidät mankelin takia ja asetan mankelin hyllylle.
Mutta sittenkin jos ... ois niin .... voi hitsi!
Vaihdetaan käytetty 9 v paristo mankelin boardiin jossa 120 tuli moodia ja joka ampuu kuulia säkkijärven polkan tahdissa.
Poissa
minä voisin vaihtaa sulle piirin, jossa on sata ja yks tulimoodia. jos nuo piirit ny voi päittäin vaihtaa...
Kimmo B.
ps. mitä sun piirin lämpömittari näyttää huoneenlämmöksi?
-Jos elämä haisee, tuoksuuko paska?
Kimmo Viinamäki / RumaQ Trombies
Powerplay | JT USA | NXe | Nelson Paintballs
Poissa
Kansalaiset olen tilannut Egin mainitsevan dataliiännän mankeliin ja ystäväni Jamo antoi Sexyangeli ohjelman joten jos Lappeenrannassa päin alkaa kuulaa tulemaan vastaan letkanjenkan tahdissa niin tiedätte paketin lähettäjän.
Boardin lämpömittari näyttää 22 astetta ??.
Jukola tulkaa nyt joku viikon loppu tänne vaikka isommalla porukalla?? Ainiin mun uusi loaderi meni rikki kun ekaa kertaa kokeilin sitä (tosin ulkona satoi lunta). .ittu teeh kohta itselleni uuden loaderin pellistä, saanähä meneekö sitten rikki.
Klaara vappen kaikille!
Poissa
Sivut: 1