Et ole kirjautuneena.
Niin onneksi nyt on sissoksella myynnissä kunnon hyväksyttyjä ilmapulloja. niitä mä käytän vuokrauskäytössä. on aika riskipeliä käyttää mitään muuta.
eikä oikeestaan ole kovin pahan hintaisia.
-a
--
Skenaarioissa tavataan...
[img]http://www.jamsanpaintball.fi/ava.jpg[/img]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
OIKEESTI!!! NYT SE JÄRKI KÄTEEN!!!
MILLON OLET KUULLUT KENELLÄKÄÄN ILMALEKAN RÄJÄHTÄNEEN? JA OLIKO KYSEINEN PULLO ALLE 3-VUOTTA VANHA? JOKAINEN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA OMISTAA ILMALEKAN JOISSA ON LEIMA KUNNOSSA. KIVA ETTÄ NE SISSOKSEN PULLOT OVAT RISKITTÖMIÄ!!! MÄ OON NIIN ONNELLINEN SUN PUOLESTA!!!
KIITOS!
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Iippo hyvä,
Järki on otettu ajat sitten käteen ja heitetty pois. Luin kesällä verkosta kertomusta siitä, kuinka joku oli menettänyt sormensa kun kuitupullosta pamahti pohja irti täytettäessä sukelluslekasta. Jos en väärin muista, niin leimat olivat voimassa ja kyseessä oli valmistusvirhe.
Mutta siinä olet oikeassa että harvemmin (yllättävän vähän) tarinoita tuollaisesta on kuullut - tuo on ainoa jonka minä tiedän. Kait ihmisillä on joku itsesuojeluvaisto etteivät yritä täyttää paineella mitään varmaa pommia - itseäni ei ainakaan hirveästi kiihota ajatus siitä että se litra 100-300 barista ilmaa, joka on pääni lähettyvillä pelin aikana, päättäisi tulla kaikki ulos kerralla.
Ja ei hymiön hymiötä tässä, kun kerta näin vakavasta asiasta keskustellaan.
Poissa
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
moderaattori pliis poista toi vammasen naton postaus. se pistää ainakin mun operani hieman hankalasti luettavaan muotoon.
Poissa
Mankka kirjoitti 10.10.2002 klo 00:03:41:
Iippo hyvä,
Järki on otettu ajat sitten käteen ja heitetty pois. Luin kesällä verkosta kertomusta siitä, kuinka joku oli menettänyt sormensa kun kuitupullosta pamahti pohja irti täytettäessä sukelluslekasta. Jos en väärin muista, niin leimat olivat voimassa ja kyseessä oli valmistusvirhe.
Mutta siinä olet oikeassa että harvemmin (yllättävän vähän) tarinoita tuollaisesta on kuullut - tuo on ainoa jonka minä tiedän. Kait ihmisillä on joku itsesuojeluvaisto etteivät yritä täyttää paineella mitään varmaa pommia - itseäni ei ainakaan hirveästi kiihota ajatus siitä että se litra 100-300 barista ilmaa, joka on pääni lähettyvillä pelin aikana, päättäisi tulla kaikki ulos kerralla.
Ja ei hymiön hymiötä tässä, kun kerta näin vakavasta asiasta keskustellaan.
Jos voisit vielä Mankka tarkentaa missä maassa moinen tapahtuma sattui? Oiskos ollut THE LAND OF THE HOPE AND GLORY? Niin suuressa ihmismäärässä (pelaajia enemmän kun Suomessa asukkaita) pakostikin joukkon eksy vielä pahempia dorkia ja friikkejä kun Suomessa. Esim. jos joku idiootti jenkki rasvaa sen ilmakamoja, VAIKKA siinä ilmalekan mittarissa lukee DO NOT OIL ja kaveri väkisinkin työntää sinne fillnipleen ÖLJYÄ (amerikaksi OIL) niin kai tämä kertoo hyvin älykkyydestä ja suuresta henkisestä kapasiteetista... Ja mä veikkaan, että toi sun mainitsema valmistusvirhe oli siinä dorkassa joka menetti sormensa, eikä siinä lekassa.
ps.Mankka ei sen ilmapullon ole tarkotus kiihottaa.
-Oppii 141-
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Iippo kirjoitti 09.10.2002 klo 22:40:01:
MILLON OLET KUULLUT KENELLÄKÄÄN ILMALEKAN RÄJÄHTÄNEEN?
Mä en ole koskaan kuullut, että joku olisi työntänyt lemmensauvaansa mulinexiin. Se ei kuitenkaan poista sitä totuutta, etteikö se olisi vaarallista ja mahdollista.
Poissa
Niin ilmapullojen riskittömyydellä tarkoitan että jos jotain tapahtuu niin kun hyväksynnät yms kun on kunnossa on paljon helpompi neuvotella vakuutusyhtiön kanssa.
-a
ps. ihmeen kauan tämä viestiketju pysyi asiallisena!
--
Skenaarioissa tavataan...
[img]http://www.jamsanpaintball.fi/ava.jpg[/img]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
ÄLKÄÄ KÄYTTÄKÖ PAINEILMAA!!!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
ja muistetaanhan vielä se että noita DOT leimattuja tai yleensäkään tms. ei varmaan myytäis suomessa jos ne olis aivan täysin lainvastaisia!!
ja sitä paitsi on myös hyvä pitää mielessä että jos valmistaja tms. taho ilmoittaa pullon olevan leimattu tietylle aikavälille niin on se myös vastuullinen jos pullolle sattuu onnettomuus (olettaen että pullon leima ajan sisäpuolella) jos pullo on hyvässä kunnossa, ei siis mitään isoja pinta vaurioita...ja tuolloin jos jotain käy on myös vakuutus yhtiö korvaus velvollinen (tapaturma/onnetomuus)sille henkilö/henkilöille joilla on kysesein asian kattava vakuutus...
että näin tänään
Joona/Unknown
L.O.B
Poissa
Myydäänhän suomessa pimeää viinaakin.:) Tarkoitit Shwoomie varmaan kuitenkin ihan laillisia firmoja
Se korvausvastuu on vähän niin ja näin. Jos pullossa huomataan vähän kolhuja ja naarmuja, voi korvausvastuu siirtyä pullon käyttäjälle huonon käsittelyn vuoksi.
- Ei se satu -
- Ei se satu -
Poissa
Eiköhän tässäkin asiassa se oma järki oo se jota kannattaa kuunnella. Jenkit on hyviä esimerkkejä. Lukaisin tossa taannoin jutun ameriikan poikien turnausjärjestelyistä. Siellä ei fillijonoon enää oo asiaa pullokoveri päällä ku ne huomas että joka toinen jamppa jonottaa kylmän viileesti 200 barin pullon kanssa 300barin fillijonossa. Ihmisen tyhmyyttä ei oo syytä aliarvioida...
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Nato mainostaa armageddoneita
Veli/Herpes
Poissa