Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Mistä saa 32degrees:n droppiin sopivat pidemmät ruuvit ja minkähän hintasia ne on?
Prroto
Poissa
Kokeilepa jostain pulttiliikkeestä. Biltemalta ainakin saa vaikka ruostumattomia ruuveja eri pituuksilla ja kierteillä. Yleisen mielipiteen vastaisesti kaikki Bilteman kamat EI oo paskaa...
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Jenkkipaloihin ei kuiteskaan kandee vääntää millikierteen ruuveja että oo tarkkana mitä ostat.
Ari/AVR
Ari/Quality
Poissa
Noita droppiin sopivia ruuveja ei kyllä varmasti biltemasta löydy, koska se kanta on kyllä omanlaisensa. Olisko kellään ylimääräisiä pitempiä 32degreesin ruuveja? Tai tietääkö joku on painttiliikkeillä myydä?
Proto
Poissa
mitä toi omanlainen kanta tarkoittaa??
mulla on jotain ruuveja tuumajaolla, mutta niissä on kyllä ihan normaali upotuskanta, tai-mikskä-sitä-ikinä-nyt-kutsutaanki.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Toi bottomline jenga on tuumanen kaikissa mutkissa (kai ainakin yleisimmissä?) Toí sun \"omanlainen kantasi\" on tavalinen uppokanta josta nato puhuu. Tuumasia uppokanta ruuveja saa varmaan jostain ruuviliikkeestä ostaa kilohintaan ja muutaman ruuvin osto ei pitäs maksaa montaakaan centtiä, mikäli ne myy kilohintaa, eikä laatikoittain...
Melkeen otat sen puhelimen käteen ja soitat lähialueesi k-rautoihin yms. liikkeisiin ja kysyt tuumasia uppokanta ruuveja bottomline kierteellä (nyt se miljoonan taalan kysymys kuuluu: mikä on bottomline kierre? itse en muista...) Tai soitat noi kaikki peinttiliikeet läpi ja kysyt niiltä bottomline ruuveja ja vuolet niille 2egee per ruuvi.
white light
white heat
white trash
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
gee. no, toivottavasti paikallisista ruuviliikkeistä löytyy.
Mutta oli hyvä tietää että niitä saattaa löytyä muualtakin kuin painttiliikkeistä.
Proto
Poissa
Ainakin täällä pk-seudun läheisyydessä, Masalassa, on yksi liike josta kaveri on jotain ruuveja hakenut itselleen. Nimi oli joku Pultti Oy tms. Siellä voisi hyvinkin olla jopa tuumakierteisiä ruuveja.
Kyselin kerran mistä tuuma-avaimia voisi saada ja joku sanoi että autotarvikeliikkeissä voisi olla, joten siellä voisi kait sitten ruuveja/pulttejakin olla? En minä autoista mitään tiedä, mutta kait nissäkin voisi olla tuumaruuveja.
Poissa
Hene
SPBL
Poissa
Sivut: 1