Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Newbie. Spyder mulle ja parille kaverille. Näennäisesti kaikilla samanlaiset kamat. Mun ase vaan ampuu todella kieroon. Pallot siis lähtevät hirveällä jengalla milloin minnekin. Lähtönopeus ok. N. 280fps. Kokeiltu eri piipuilla, mm. dye. Ei vaikutusta. Ilma on ammuttaessa aina ollut aika viileä, mutta yhtä kylmä se on ollut muillekin. Siis niille suoraanampujille.
Vinkeistä olisi apua. Ettei rupea heti liikaa vitu....aan.
Kill it ´till It´s dead
Kill it ´till It´s dead
Poissa
Jos piiput on puhtaita ja pidät aseesta kunnolla kiinni niin sitte hommaa kunnon kuulia.
Poissa
Kuulat on Sissoksesta Ostettuja vihreitä (turkooseja) peruskuulia. Toisen kundin ase ampui niitä moitteettomasti. Täytyy kai kokeilla moitakin kuulia.
Kill it ´till It´s dead
Kill it ´till It´s dead
Poissa
jos piipussa on öljyä tai vettä.putsaa piippu kunnolla.
jos ei auta ni osta tippmann, mä voin kyl myydä
Ei se satu!!!=)
--------------------------------------------------
Ei se satu!!!=)
Poissa
Tippman ei yleensä jeesaa mihinkään ongelmaan. Paitsi tietty sihen, että valurautaan on helpompi porata kiinni lasertähtäin ja pistin.
- Muuli
Poissa
Jep, noi kommentit jeesaa...
Kill it ´till It´s dead
Kill it ´till It´s dead
Poissa
TIPPMANN RULES!!!!!
mul ois kaksi, ostakee
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
Noi oireet viittaa ihan selvästi likaisiin kuuliin, joten kannattaa kattoa onko ase rikkonut kuulan joskus sisälle. Putsaa loaderi, ja elbow ja boltti ja ns. kuulapesä, ja kato ettei kuulan väriainetta ole joutunut pidemmälle sisään esim. sieltä mistä kaasu tulee. jos on ni kokeile ampuu tyhjänä, että mämmit lähtis pois, jos ei auta ni pura ja putsaa. Kuulan ei tarvii kovinkaan likainen olla, kun se lähtee kunnon kierteellä.
*TEAM UC*
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
osa ny vihdoin se tippmann.mä kyl myyn
tippmann on paras!!!!!!!!!!!
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
jonzki. späm.