Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2003-03-29 16:43:43

Laurenzo
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2002-09-06

Re: Ilmat spyderiin

Mulla on backup-merkkaimena Spyder ja siksipä kysynkin et voiko siinä käyttää ilmaa hiilidioksidin sijaan? Itse järkeilemällä tulin siihen tulokseen, että eikö ole hyvin pitkälti se ja sama kumpaa kaasua käyttää, kun molemmat tietääkseni antavat ulos saman paineen. Ilmasysteeminä mulla on centerflagin presetit. Koska spyderin paketin kyljessä lukee \"use only CO2\", päätin varmistaa asian täältä. Kertokaa joku, joka asiasta tietää.

Kiitos.

Lauri Martikkala / PBT-Krakatau

esse est percipi

Poissa

#2 2003-03-29 18:16:27

nato
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

muistaakseni cf:n presetit antaa ulos 750 psi, joka vastaa about co2 pullon painetta, elikkäs noita ceeäffiä voi käyttää suoraan.

nato/DT

täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...

Poissa

#3 2003-03-29 21:38:21

Karpuze
Jäsen
Paikkakunnalta: Viiala, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-16

Periaatteessa ei kai ole mitään väliä kumpaa käyttää. Sitten kun hankkii sähkön itselleen niin KUULEMMA hiili saattaa tukkia solenoidin, mutta spyderissä se on aivan sama kumpaa käyttää. Ainoa kun muistaa että hiili ei kylmällä enään toimi kunnolla.

Karppa - Trivoga

Poissa

#4 2003-03-29 21:40:59

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Kotisivu

Sähköblowbäkeille ihan sama, kun ne eivät kaasua näe. Shockerissa sitten kuulema hiilitukkis ajan mittaan solenoidit, mutta huoltamallahan siitä selviää.

--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->

Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

Keskustelualueen alatunniste