Et ole kirjautuneena.
Muuli kirjoitti 02.04.2003 klo 16:45:08:
Silikonista sanon sen verran, että se kovettaa kaikki tiivisteet. ACI Air lubea mä oon käyttänyt mutkassa.
Ei oo silikoni ainakaan mulla kovettanut tiivisteitä, päinvastoin se on pitänyt ne kunnossa. Kaipa se voi olla joku materiaalikysymys, mutta kolmessa eri valmistajan mutkassa olen käyttänyt silikoniöljyä ja hyvin on toiminut. Cockerin cup sealikin rupes pitämään kun pehmitin sen ensin silikoniöljyllä.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Mitä semmonen letku maksaa.pitääkö ostaa jotain liittimiä???
--------------------------------------------------
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
Tässä vaiheessa peliä sun kannattaa jo Jonxki luovuttaa ja viedä/lähettää merkkaimesi huoltoon. Tippmaniin saa kaikkia mahdollisia osia ja ASIANTUNTEVAN palvelun ainakin paintball gamesista Helsingistä (oiskos ollut Albertinkatu 44?) kyseisen liikkeen osote yms. tiedot löytyy tosta ylänakin linkit kohdasta liikkeet.
kiitos.
T N T pass it around
Give it to me
Cause I believe I\'m gonna need help
Defending my streets
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
En muuten luovuta. Onnistun siinä missä natokin. Se vuotaa sieltä vaöven välist. Täytyy varmaan sit ostaa sitä lukitetta.=)
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
HUOMIO!!!
Mäen ikinä sitä Malminkreikkalaista Kunta Kinteä ole kehunut mun elämäni aikana, mutta jos Nasa jotain osaa niin tippmaneita seon huoltanut / korjannut tuhansia (ellei kymmeniä tuhansia kertoja)
Joten kun sä Jonski tunnut olevan tolta tekniseltä tietotaidoltas ihan mun luokkaa niin mikset tee niiku mä ja luovuta toi merkkaimien viilaileminen jollekkin sua ja mua viisaammille ja teknisesti näppärämille.
T N T pass it around
Give it to me
Defending my streets
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Onhan se tietysti hyvä tietää miten oma mutka toimii, mut rajansa kaikella...
Sähän oot jonzki myymässä tota, ni miks et laita hinnaks 50e ja ilmota vaan rehellisesti et se on epäkunnossa. Pääsisit riesasta ku myyt pois.
Nyt sä myyt tota 100e ja ilmotat et "pikkuvuodot on huollossa". Vai onko tää jo joku uus tippmani? Jos oot itte pelaamassa tolla ni sit ainakin kannattaa viedä huoltoon/ostaa uus letku.
Ja ainakaan mä en välttämättä lähtis itte lyhentelee sitä letkuu, vaan varmaan kannattaa ostaa uus.
*TEAM UC*
-mämmäri-
-mämmäri-
Poissa
no joo.se vuotaa sieltä valve kierteistä mut täytyy yrittää laitaa sinne sitä lukitetta.
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
Oletkos nyt ihan varma, että siitä tippmanista ei ole mikään tiiviste paskana? tietenkin voithan sä sinne tiiviste liimaa laittaa, mutta mikäli se vuotaa jatkuvasti teflonilla niin eikähän se vuoda myös sillä tiiviste liimallakin, sillä teflon kyllä pitää myös noissa liitoksissa, ellei letkua liikuttele yms...
oiskohan kyseessä ollut alunalkujaan rikkinäinen tiiviste sun tippmanissa, sillä ei kukaan voi useampaa päivää käyttää tollaseen minuutin duuniin, ei ees Corky.
T N T pass it around
Give it to me
Defending my streets
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Onks Egi ja Corky sama jätkä?
Poissa
Tuskinpa...
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
Egi = Corky, tuskin...
Nää fiksausjutut menee kyllä ihan tasan sillä tavalla, että joko avataan kaikki ja löydetään vika, tai sitten annetaan se jollekulle paremmin asian osaavalle ja katsotaan vieressä miten se tapahtuu. Mitään \"osa kerrallaan irti ja splatwebistä ohjeita jannuilta jotka ei ees näe mutkaa\" - systeemiä ei kannata pyörittää.
Jos on sen verran tekniikasta vieraantuntun, että ei uskalla irrottaa tarpeeksi osia, niin kannattaa saman tien turvautua pron apuun.
Ja tietty kannattaa käyttää hyväksi havaittuja työmenetelmiä. Esim vuodon havaitsee helposti saippuavaahdolla, ei tarvitse arvailla mistä raosta vuotaa.
Kaikenlaisissa letku/liitin/ tiivistejutuissa kannattaa muistaa, että mutkassa on tietyissä paikossa painetta vähintään 180 Baria. Jos painepesurissa on 10 baria ja vesi lentää 20 metriä, niin 180 barilla sormen kokoinen ruuvi lentää 400 metriä. Eli leluista ei ole todellakaan kyse. Jos ei tiedä mitä tekee, niin ei oo järkevää tehdä silloin itse.
Esimerkkinä lista henkilöistä joista mä tiedän että ne osaavat fiksata painttikamat sillälailla että ne ovat turvallisessa kunnossa
Cool Games / Egi / Fisu
Sissos / Tuure / Vellu
Paintballgames / Oskari
Alexi / Cyclone
Mara / Quality
Y / Quality
Nato / DT
Muitakin on varmasti ja paljon, mutta mä pystyn listaamaan 8.
- Muuli
Poissa
Nico kirjoitti 04.04.2003 klo 11:58:25:
Onks Egi ja Corky sama jätkä?
Ja jos tässä oli tarkoitus viitata siihen että Egillä huollossa olevat mutkat eivät ole valmiina heti seuraavana päivänä niin kannattaa miettiä seuraavaa:
-Egillä saattaa HUOM. saattaa!! olla huollettavana/korjattavana muitakin kulmia.
-Egin prioriteetti listassa ykkösenä ovat yleensä oman jengin mutkat.
-Egi ei yleensä veloita mutkan huollosta/korjauksesta kuin mahd. käytetyt varaosat.
-Jos apu ei kelpaa/se on liian hidasta kannattaa korjata itse.
-Egillä saattaa joskus olla muutakin tekemistä kuin mutkien fiksaaminen (as if...:)
...Evil is good.
It's Flaymin' baby!
Poissa
CORKY MY SO CALLED LIFE JA SITÄ RATAA!!!
CORKYYYYYYY!!!!!! ja aikamonella tähänkin thrediin kirjottaneella taitaa olla sama syndrooman kun CORKYLLA!!!
T N T pass it around
Give it to me
Defending my streets
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Se oli lähinnä vitsi jolla ei ollut sen syvällisempää tarkoitusta.Itse olen tyytyväinen Coolgamesin asiantuntevaan palveluun, tilaukset joskus vähän venyy.
\"love is the answer\"
Poissa
Paintballgames / Oskari
hahaha!
joo, oskari on oppinu multa vuosien varrella miten tippmanni öljytään!
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
No mutta se ei ainakaan anna sulle käteen takaisin sellaista mutkaa, joka ei toimi tai on vaarallinen. Jos sen letkun tms. oikeasti sitten kiinnittää/lyhentää joku nelijalkainen tai kuntekinte niin se on aivan sama . Tarkoitus oli sanoa että liikkeessä huollettu mutka on aina kunnossa ja liike vastaa siitä huollosta.
- Muuli
Poissa
se on kyllä totta.
Poissa
No kyllä mä oon laittanu sen mutkan niin osiin ku oon saanu. Valven oon saanu kans auki. Otin itse sen vanlven irti ja kasasin ilman aseen runkoa. Kyllä mulla sentään on tunto ja kuuloaiti kunnosssa. Paljos nato mahtais tulla maksaa jos sä laitat sen kuntoon. Se ei mun mielestä vuoda muualtä ku sen valven kierteistä!!!
Ei se satu!!!=)
Ei se satu!!!=)
Poissa
HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
KOTIASENTAJAT NIITÄ OLENTOJA, JOTKA PITÄÄ KORJAAMOJA, JOKA ALALLA PYSTYSSA!!! SE ON JÄMPTI KUN ITELLEEN TEKEE!!!
HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAHAHHHHHHAAAAA!!!!!!!!!
T N T pass it around
Give it to me
Defending my streets
Iippo / Los Bastardos
Poissa
20€ + mahdolliset uusittavat osat.toimitat sen mutkan paintball gamesiin, ja ilmoitat vaikka mulle milloin se on siellä.
samu/DT
Poissa