Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Ir3 91cu pullolla? Meneekö yli 15 puikkoa?
Oskari/Takeover
Poissa
ASSARIII
MIEHEKKÄIN THREDI TÄLLÄ LUUSERI SPOORDILLA IKINÄ!
Tässä maassa niin kovin harva ihminen vaivaa päätään moisilla asioilla (koska ihmiset ei tajuu) itse olen ampunut muistaakseni IR3sella 90-läskipullolla 11_puikkoo ja boksin ilmaa oli muistaakseni jotain 1200 - 1500 psitä vielä pullossa. Saman tempun pystyy suorittamaan myös LCD:llä (tetattu on kenttäoloissa) ja muistaakseni pullossa oli jotakuinkin samanverran painetta, eli IR3 ja LCD on yhtä kaasutehokkaita.
Kummallakaan kerralla ei ollut toppeja haettu ennen pelin alkua vaan lekat oli kerran fillattu (siis tavallinen turnaus filli) Ilmoina mulloli CF 420 preset ja 90-läskipullo, friikki ja sopiva insertti ja yleensä mä kronotin enkelin 285.
At my worst
I\\\'m at my best
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Kiitti Iippo. Kossulle on siis tulossa about oikeen kokoinen bulkkari...
Oskari/Takeover
Poissa
Tulossa on, kunhan Putkosem Leo saa siirrettyä off shore tilin johonkin verovapaaseen ja jäljittämättömään maahan.
-cK / Cyclone
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.team-cyclone.net">www.team-cyclone.net</a><!-- w -->
cK / Evil-F
(to be announced later...)
Poissa
Poissa
Nyt tulee vimpan päälle kuulopuhetta:
Itse en ole testannut trixiä tollasella pullolla, mutta Alex puheli, että 4500psi 68-pullolla ampus 6 bulkkii + boxin (n.1050)
EGi puhu, että 90-pullolla ampus 10 bolttii plus boxin
fakta:
btw. Meiän trixeissä on Gen-E boltikitit (vakio NYXiin tulee joko nää tai Aadkwarkin siniset, joilla saa ainakin saman määrän shotteja) Vakio trixillä pitäs ampua 33% vähemmän kun meillä olevilla.
internet \"faktaa\":
Tällä hetkellä on suunnitteilla kuuma boltkit, jolla pitäisi ampua 1500 shottia 68-pullolla. Tää kyseinen boltkit tosin ei siis vielä ole markkinoilla, mutta tämän kohtalon näyttää tulevaisuus.
At my worst
I\\\'m at my best
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Mikäs uus bolt kitti trixiin esiteltiin Max masterissa?
Musketeers-Captain/plague
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Mikäs uus bolt kitti trixiin esiteltiin Max masterissa?
Musketeers-Captain/plague
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Sivut: 1