Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Elikkäs mulla olis tällänen perus kokkeri jonka vaatis perusteellisen huollon, boksi ja ilmat toimii kyllä. ongelmana on se et en oo koskaan ennen huoltanu mitään mutkaa ja kokkeri ei oo kuulemma oo sieltä huollettavien helpoimmasta päästä.
jos joku nyt vois laittaa jotain infoo mitäs kaikkee sille kannattais/pitäis tehä mm. rasvaus, puhdistus, tiivisteet.
se kans choppaa luvattoman paljon, vaikka ampuis kuinka rauhallisesti. nyt vähänki pidempään pelanneet varmaa naureskelee kotona et kannattaako alkaa kokkeria säätää jos ei osaa säätää mitään, mut jos nyt kuitenki joku vois vähä jeesii
www.paintballravi.com
tuolta oon koittanu katella mut enpä paljoo saanu selkoa. lisää infoa ja kuva mutkasta jos ne nyt jotain auttaa
tulee ku pääsen kotiin.
Edit: ei ne tägit koskaan toimi ekalla
pffft
Poissa
Aika vaikee on kokkerissa lähteä mutu-periaatteella vikaa kartoittamaan, mutta siellä Ravin sivuilla on kyllä parhaat ohjeet kokkerin huoltoon. Itse en ole parempia löytänyt. Se choppaus viittaa ajoitusongelmaan, mistä kyllä johtuu suurin osa kokkerin vioista.
Helpoimmalla pääset, kun lähetät sen jollekin kokkerigurulle huollettavaksi. Jos itse haluat jotain oppia, niin vie se itse ja katso kuinka homma tapahtuu.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
en nyt tarkota pelkkää choppausta vaan, ihan tollasta huoltoo kuten putsausta ja rasvaamista.
pffft
Poissa
Juu elikkästä jos kokkeri choppaa niin syitä voi olla oikeastaan kolme:
1.Tarkista että boltti on tarpeeksi takana. Katsomalla feediin sen voi todeta helposti, kuten Ravin sivuilla kerrotaan. Eli kun kökkäre on viritetty ilman että ilmat on kiinni boltin pitäisi jäädä taakse. Feediin katsoessa ei pitäisi näkyä bolttia. Jos näkyy, niin sitten vaan boltti irti ja pyörittelet back blockia vähän taaksepäin ja pistät boltin takaisin ja tarkistat näkyykö boltti vielä.
2. Sulla on liian nopea sormi ja liian hidas loaderi.
3. Sä et osaa painaa liipaisinta oikein.
Ykkösen ja kakkosen jos laitat kuntoon niin täytyy aika mestari olla jos saa kokkerin choppaamaan.
Kokkeria ei hirveästi tarvii purkaa. Pari tippaa öljyä sinne mihin laitat pullon kiinni ja sitten vaan ammuskelet kymmenkunta tyhjää laukausta. Kannattaa aina pelin jälkeen pyyhkäistä etuhärvelit ja boltti irti ja putsauspuikko läpi ylemmästä reiästä. Jeh.
Jeesus tulee!! Oletko valmis??
Jeesus tulee!! Oletko valmis??
Poissa
Jaa gurulille pitäisi kaikki aina lähettää.
Itse olen kylllä sitä mieltä että jos peltessa ainoa asia mitä osaa tehdä on painella liipasinta, niin voi kyllä kastsao itseään halveksuen peilistä.
Empä tiedä kuinka mahtaa olla sen lähettämisen kanssa turnaus päivänä tai muuten kun mutkaa tarvii 10 minuutin sisällä.
Elikkä kannattaa lueskella kaikki mahd. Cokkerin säätämisestä ja yritä erehdy on aika tehokas tapa.
Ei se siitä rikki mee kun ei vedä backblockia liian lähelle, kaikki muu on säädettävissä ja Ravi ja/tai Airpowered sivuja seuraamalla onnistuu kyllä
En tiedä paljo koksuista itsekkään, mutta pura ja kokoa onnistuu koht. näppärästi.
Työkalut vaan kauniiseen käteen ja purkamaan ja putsaamaan, kaikki kuluvat osat vaihtoon LP biusat pois jne.
Ihminen (?Orr?) sen vermeen on keksinyt ja höyrykone on kovin yksinkertainen laite kun sen vaan tajuaa.
Poissa
älkää nyt takertuko tohon choppaukseen, vaan lukekaa koko viesti.
pffft
Poissa
Puska-Ozzy kirjoitti 29.04.2003 klo 11:38:36:
Työkalut vaan kauniiseen käteen ja purkamaan ja putsaamaan, kaikki kuluvat osat vaihtoon LP biusat pois jne.
newbie: Mitä kohtaa tästä et ymmärtänyt? Ei tietääkseni liity pelkästään choppaukseen.
Jos olet arka purkamaan mutkaasi, niin lähetä se jollekin, joka osaa homman. Jos et arastele katsoa mitä koksusi on syönyt, niin suosittelen Puska-Ozzyn metodia. Ravin sivut ovat koskun omistajan raamattu. Jos et osaa englantia, niin sanakirja käteen tai pyydä joku suomentamaan.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Käsitin että pelaat ilmalla, joten koksusi sisäosat eivät edes karstoitu samaan tahtiin kuin hiilarilla pelatessa. Ilma-adapteriin siis VAIN pari tippaa sopivaa ölyä silloin tällöin jotta valven tiivisteet pysyvät kunnossa. Purkuhuoltoa tehdessäsi ole vain varovainen ettet vääntele mitään rikki, ja ennen purkua varmista, että osaat laittaa osat tismalleen takaisin paikoilleen.
Ari/Quality
Ari/Quality
Poissa
Mä voin kattoo pientä korvausta vastaan!
Soita 040 7282713
-jökö-
-jökö-
Poissa
Mitäs vuosimallia tämä sun koksu on?
Jos on kauhean uusi niin ei se mitään megahuoltoa tarvitse.
-Mark-
Poissa
Ohan tossa jo ohjeita ollu, mutta semmonen tosiaan aikas tärkee juttu o putsata kaikki roiskeet siitä kulmasta, kun kokkerihan on esim. maghon vastakohta siinä, että koksun liikkuvista osista suurin osa on ulkopuolisia. Samoin kannattaa tsekkaa, että ajotukset on kohdallaan. Searin lugi kannattaa lukita siitä ruuvista, mikä on hammerin kyljessä, tähän tietysti tarvit rungon johon on porattu reikä sitä varten. Detentti kannattaa sillon tällön ruuvaa irti, varsinkin jos on choppailtu, ja putsailla, ettei maalia kuivu sinne kuulan taakse, sitten sulla vasta soppatykki on... Eiköhän tossa oo noi tärkeimmät
Jussi / El Fiera
Hyvän illan salaisuus on kunnon pohjissa
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Sivut: 1