Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Vieläköhän joku valmistaa tuon mallisia?
Poissa
Hyvä kuva:
You are not logged in or you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
1. You are not logged in. Fill in the form at the bottom of this page and try again.
2. You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else\'s post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
3. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.
Vähän aiheen vierestä, mutta kannattaa kopioida tuo kuva johonkin yleiseen palvelimeen, niin muutkin näkee sen.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
?
Poissa
Siis sun täytyy siirtää se kuva jonnekin, mihin ei tarvi loggautua sisään, esim. jonnekin tavalliselle nettisivulle. Ei siis mihinkään keskustelufoorumiin, mihin tämä alkuperäinen linkkisi johti.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
? = Edelleen kaivataan vastausta alkuperäiseen kysymykseen.
* Kyde / Ballrogs *
<!-- e --><a href="mailto:kmhuhtal@paju.oulu.fi">kmhuhtal@paju.oulu.fi</a><!-- e -->
Poissa
Psycho kirjoitti 26.05.2003 klo 14:21:02:
Joo kiitos Kyde suomennoksesta. STO:llakin on kuitenkin erilaisia takablokkeja riippuen vuosimallista. Oliko se jotain tällaista?
Eikös se vuosimalli ole tuossa otsikossa?
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
Kyllähän se on, mutta olen surffaillut tuolla ulkomaisilla sivuilla ja jossain on ollut -98 mallin blokki erilainen kuin -99 mallin. Liekö sitten kirjoitusvirhe, en tiedä. Kuva kertoo silti enemmän kuin tuhat sanaa.
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Minusta tuo näyttää STO:n 2000 mallilta (en kyllä varma ole). Vanhemmissa STO:ssa oli tälläinen takablokki:
http://www.ncsupaintball.com/images/pblock.jpg
[EDIT: joku remote linking forbidden, eli kattokaa tuo kuva muuten]
--
Jarkko Tervonen
<!-- e --><a href="mailto:jarkko.tervonen@splatweb.net">jarkko.tervonen@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
Itse asiassa se oli 2001-malli, voi olla samanlainen blokki kuin 2000-mallissakin.
Ravin sivuilla oli -99 STO ja siinä oli about samanlainen blokki kuin tuossa juffelin laittamassa kuvassa. Se kuva oli vaan sen verran pimeä, ettei siitä ilman kuvankäsittelyä ottanut selvää.
Parhaiten saat selville valmistaako joku noita, kun kirjoitat sähköpostia WGP:lle:
\"You can also email us at <!-- e --><a href="mailto:info@worr.com">info@worr.com</a><!-- e --> if you have any questions. If you have any technical questions about paintball markers, email us at <!-- e --><a href="mailto:tech@worr.com">tech@worr.com</a><!-- e -->.\"
Jos VÄLTTÄMÄTTÄ haluat tuollaisen, eikä niitä kukaan enää valmista, voit lainata joltain takablokin ja teettää kopion osaavalla metallimiehellä. Hinta tulee varmaan olemaan sama kuin uuden blokin ja vielä anodisoimattomana, mutta mitäpä ei visioidensa vuoksi tekisi. Anodisoinninkin voi tehdä itse...
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Psycho kirjoitti 27.05.2003 klo 10:24:01:
Parhaiten saat selville valmistaako joku noita, kun kirjoitat sähköpostia WGP:lle:
\\\"You can also email us at <!-- e --><a href="mailto:info@worr.com">info@worr.com</a><!-- e --> if you have any questions. If you have any technical questions about paintball markers, email us at <!-- e --><a href="mailto:tech@worr.com">tech@worr.com</a><!-- e -->.\\\"
Metsästin itse samaa blokkia joskus ja kirjoitin tuonne WGP:llekin asiasta. Ei vastausta...
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa
Juffeli: Hyvä kuva. Jos tuosta ei asia selviä, niin ei mistään.
Kutis: Mitään hajua, mikä virka sillä boltin päässä olevalla ruuvilla on? Pallonmurskaaja?
Poissa
Martti kirjoitti 27.05.2003 klo 15:14:07:
Kutis: Mitään hajua, mikä virka sillä boltin päässä olevalla ruuvilla on? Pallonmurskaaja?
Ei mitään hajua.
Jukka Levelä/ Rock
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä... (Savoa)
Poissa
Kutis kirjoitti 27.05.2003 klo 12:09:36:
Metsästin itse samaa blokkia joskus ja kirjoitin tuonne WGP:llekin asiasta. Ei vastausta...
No itse kyselin taannoin oman Eclipseni vuosimallia ja tuli sieltä vastaus. Tosin vaan lyhyesti ja ytimekkäästi \"1997 Model\", eikä edes allekirjoitusta. Harvasanaista porukkaa. Tässä tapauksessa luulis kuitenkin, ettei ole niin iso vaiva vastata vain esim. valmistajan nimi, eemeli- tai nettiosoite...
-Ei se satu-
- Ei se satu -
Poissa
Sivut: 1