Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2003-06-15 15:42:12

UnderTaker
Jäsen
Paikkakunnalta: Lappeenranta, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-07

Re: LCD Enkelin putsaaminen?

Vois sitä varmaan opetella enkelin sielunelämää yrityksen ja erehdyksen kautta, muttei ole oikein aikaa siihen. Eli ongelmana on kun eivät tahdo lähtönopeudet nousta millään yli 280fps. Miniregussa ei oo mitään paskaa noin päällisin puolin katsottuna. Jossain kuitenkin on jotain paskaa varmasti, kun eivät lähdöt nouse millään. Mistä kannattaisi lähteä etsimään ja mitä kannattaa ottaa huomioon, kun sitä sitten purkailee?

Toinen ongelma on akku edelleen. Jos akun nyt vaihtaa, niin mitäköhän sielt mahdollisesti tulee vastaan, kun viimeinen neuvo jonka asian suhteen joskus sain: \"tota sun ei kannata avata sillä, mut meni viikon verran ennenku sain sen viimeeks kasaan\".

/newbie jolle vahingossa myytiin enkeli

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

-Te olette elämä. Minä vain kuolema.-

Poissa

#2 2003-06-15 15:50:45

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

Ei se akun vaihto oo mikään iso prokkis. Otat backplaten irti (vasemmassa putkessa on muistaakseni akku) tutkit hetken tilannetta ja vaihdat uuden akun kehiin.

Tai teet niiku mä ja annat jonkun taitavan kamun vaihtaa sen kun ite et osaa.

nim.vierestä seurannut.

I feel like shit. Deja Vu!

[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#3 2003-06-15 15:54:59

tommi
Jäsen
Paikkakunnalta: kentällä
Rekisteröitynyt: 2002-03-04
Kotisivu

Todennäköisin syy on liian alhaisilla paineilla oleva LPR. No sen säätö ei onnistu ilman asianmukaisia vehkeitä. Eli pyydä joku asiaa tunteva lisäämään siihen SPR:n paineet jonnekin 95-100psi tasolle, joka tuntuu olevan WDP:n suositus nykyisin.

Poissa

#4 2003-06-15 17:51:20

Skele
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Finland
Rekisteröitynyt: 2001-10-06

Jos kyseessä on mun vanha enkeli kannattaa kokeilla ruuvata miniregu auki-kiinni-auki muutamaan kertaa. Tolla on korjaantunu sen kerran kun mulla teki tota samaa.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste